Skoči na vsebino

Avto za dober M sit!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Kot ka?e bo ?la "slavna" stara Vektra dost kmalu od hi?e oz. v parih mesecih najkasnej, stara je 12 let, ima pa zdej 210 kkm in bo ?edalje ve? sranja z njo, predvidevam.

 

V po?tev pridejo samo avtomobili razreda Klio ali pa Golf, ker v Ljubljani imamo neko gara?o, dolgo sicer 490 cm (vektra skoraj 450 cm), plus to da mora? bo?no vzvratno v njo zapeljat in se ob tem izognit ?e najmanj enmu parkiranmu avtu, ?e ne dvema, kar pomeni da je opelica ?e kar po?teno obdrajsana po boku in bi blo fajn met kake pol metra kraj?i avto, ker bi bla ?ist druga zgodba! :danzoman:

 

Glede na to, da moramo pri hi?i ?e marsikaj nabavit in zrihtat, je najbolj logi?no, da se ne investira vsega dnarja v pleh in se pa? kupi nekaj, s ?imer ne bo problemov in za razmeroma pameten denar (milijon, mogo?e 1.2 M najve?). Gre se pa za fotra, da ne bo dileme! :D

 

Do sedaj je vedno vozil hro??e in potem golfe, skratka VWje, pol pa tole opelico, od kere je prvi lastnik, no in glede na to, da je ?e najve?ji ljubitelj nemcev (u stilu nemc je nemc), se nekako razmi?lja v smeri Golfa (cca. l. 2000), z ne premo?nim motorjem (1.4 ali najve? 1.6, dizla nikakor, ?eprav je 1.4 baje ful pokvarljiva roba, sem sli?al) ali pa A3 (za taisti denar se dobi skoraj 4 leta starej?i avto, ful ?udno, no za?nejo pa kakor vem z motorji 1.6 100 KM). Fotr sicer nima rad el. stekel, samo klima bi mu pa ?e bila v?e?, ?e pa dobi? to dvoje v paketu, pa? ne bo hudga! :P

 

Glede na zanesljivost in morebitne okvare in pu??anje za cesto, se mi zdi, bi ga znaj jaz hitro na?timat tut za kak?nga japonca (leta 91 sem ga skoraj prepri?al da kupi novo 323F) :D , ?eprav ima predsodke glede cene kosov, se pa vsaj zaveda (nesporne) kvalitete. No in tle sem prvo pomislil na Almero, Jarisa in pa mogo?e Karjolo al Korfjolo al kokr kol se ?e napi?e (?eprav je una z okroglim lampam - grda ko lopov).

 

Vem, da nikoli ne bi hotel kupit, predvsem Citroena, Alfe, Fiata, pa mogo?e ?e ?esa, kak?ni Fikusi in novej?e Astre bi ?e znale prit v po?tev (vsekakor pa ima raj? golfa kot Opla, pa ?e tista gen. je velik lep?a golf), avto mora predvsem bit "nepokvarljiv", ker ni glih fajn, ?e mu kje crkne, nima pa niti gsm (ker ga pa? ne rabi in no?e met - znanstvenik s ko?o in kostmi) :bravo:

 

No dajte kak?ne konstruktivne predloge na dan, ker vidim, da precej spremljate avto.net, no pa ne mudi se spet tolk, da kdo ne bi ?el v slu?bo, ker bi meni avte po netu iskal! :hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Guest BrainLess

ej sej vse ql ampak opla pa ti tako toplo odsvetujem da...

vsi do zdaj so ?e jamrali nad njimi..

zakaj? ker ople delajo v nem?ii (za nihov trg) - super avto nesporno...

pa tudi na poljskem (za nas in ostale slovanske pa newem katere dr?ave ?e vse

tisto pa rjavi, se kvari, elektronika... :unsure:

 

newem no..

druga?e bi prej kot golfa kupil audia a3 samo je cena malo vi?ja...

?e bi bil japonec bi podobno razmi?ljal ko KAAlman (mazda 323f)

 

druga?e pa mislim da bi bil ford focus avto za njega! (glede na opis)

 

tolko z moje strani..

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e bo? Golfa, nikar 1.4, ker poznam samo dva lastnika, ki ga imata in oba sta se zaklela, da zaradi tega nikol ve? VW-ja. Eden je bil moj biv?i sodelavec in je avto brez pretiravanja v enem letu imel 13x na servisu - bilo pa je od cukanja, crkovanja, nihanje obratov v ?tandgasu, prepihana dihtunga, po?en oljni obro?ek na batu, prevelika vsebnost plinov na tehni?nem, prebijanje kablov, zajebaval je raćunalnik...

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se strinjam, tale njihova 1.4 ma?ina je en k.... vredna, sem ob?util na lastni ko?i.

Imam pa po drugi strani zelo prijetne izku?nje z 1.6 vw ma?ino, slu?beni golf III ima 170.000 pa te?e kot urca, pa verjemte mi da ga noben ne ?para.

 

Pa z slu?benimi astrami so tudi vsi zadovoljni, isto se jih ful tera pa kr no?ejo crknt, medtem ko so fokusi nonstop na servisu (res da so dizli), ampak vseeno.

 

jaz bi ti kr golfa 1.6 priporo?u, sicer pa verjetno tvoj foter ni kak?en amaterski Colin McRae, tko da karkoli bo nabavu bo verjetno lepo vozu, tako da itak nebi smelo bit problemov.

 

Toliko v razmislek.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glih mal gledam po netu, pa so Jariske kar zanimive, pa ful mal znajo tro?it benca! <_<

 

Poglejte si tole Karjolo, kaka armaturka, to je ?ivi primerek, zakaj vedno trdim da armaturke pa so ?vabi zmer mel mal "drga?ne" kt japon?ki! ?e npr. tole primerjamo z Golfom tega letnika! ?zmeden?

 

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=665990#

 

Madmax, se mi zdi da v III. seriji golfa ima 1.6 motor ?e 75 KM, no al pa ?e je ?e bolj prehodni model v IV. gen. pol ima najbr? 100 KM, drga? je pa to drug motor! :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Huh, to pa res nebi vedu, sam avto je kr lepo posko?en.

 

Mene pa zanima ?e mi kdo ve razlo?it zakaj so tele honde toliko cenej?e

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=688699

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=682696

 

od naprimer tega modela

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=670767

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=619991

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Guest BrainLess

prva se mogo?e (predvidevam) dolgo prodaja in se bo mogo?e te?ko prodala ker je karavan??

druga pa niti ni registrirana kar lahko pomeni da prodajalec nujno potrebuje denar in kot vidite nima napisanih prevo?enih kilometrov kar je tud zelo zavajujo?e...

 

newem :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:hohoho: ReDevil bo znorel! :hohoho:

Ej saj ve? kaj ti bom predlagal, kajne?

Glede na to, da ima sedaj Vectro bi najprej pogledal tole:

Prva Sumljivo poceni ampak za preveriti je. <_<

Druga

Tale je ?e poceni :hohoho: Ampak je fotr ne bo hotel. Mogo?e sin? :bravo:

Ok pol pa mojih favoritov zmanjka. No pa dajmo ?e podfavorite. :P

Malo cenej?i Golf prvi?

Malo cenej?i Golf drugi?

Malo cenej?i VW prvi? :P

in malo cenej?i VW zadnji? (dosti opreme ampak malo ve? kilometrov kot zgornji.

Audi Ampak je ?e najcenej?i l.98.... Kje bi ti dobil A3 l.2000 za milijon. ?e ga bo?, zrihtaj ?e meni enega. Najcenej?i so ve? kot 1.6 mio SIT.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Symon, ti si ratal ?kodaholik ali kaj, no tak?nega ni pri nas pri hi?i! :P

 

Drga? pa avto mora bit bistveno kraj?i od vektre (443 cm) zaradi gara?e!

 

RedWind, za sdija, pa ne vem kok bi ga kej mikal, ker vem da dizlov pa ne mara in pa tut ni tok ?krt, da si neb mogu privo??it tisto mal bencina kokr ga po?re 1.6 motor na relacijah LJ - Dom?ale! SDIJa naj kar obdr?i prvotni lastnik, obuuup! :jupiii:

 

Samo teli A3, to pa je cena prov nora, pa po obliki mi ni nevem kok lep?i od golfa, prej obratno, samo je pa pa? AUUUdi, ampak cene so pa astronomske, skoraj ?e bolj od CRX del sol, oz. primerljivo, ?eprov je ?ist drug tip avta, ampak mazde 323F tacga letnika bi pa dobil vsaj 2 za enga avdija, ?e ne ?e kej ve?, to je noro! :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Golf III 1.4 odtrgalo ojnico in jo porinilo ?ez blok, ter polomil vse kar je bilo mo?no v motorju

 

Hvala bogu,da ne gleda 1.4 motorjev,ampak kolko sn razumel samo 1.6! :P:bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

AMpak tle je spet fora, da golf III 1.4 ima 60 KM in ?e ni 16v motor, tko da druga zgodba! <_<

 

Drga? pa gledam Jarisi so kar ugodni, samo vsi so pa 1.0 motor?ek! :blink:

 

Kokr sem opazil je fotru od omenjenih strojev dale? najbol v?e? A3, pa ?e dokaj visok je, kar recimo bingo ne bi bil, ?eprav mu je drga? ok!

 

Glih sem se spomnu, da imam enga kolega, ki ful biznisira z VW in Audiji, Bmwji, tko da mogo?e loh on kak?no noro ponudbo da za A3! A mogo?e kdo ve kak?ne imajo kaj cene v ?vabi za tovrstne avte, predvsem motor 1.6, ker 1.8 je ?e 125 KM, to pa je mal preve? za penzionersko vo?njo! :danzoman:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A mogo?e kdo ve kak?ne imajo kaj cene v ?vabi za tovrstne avte, predvsem motor 1.6, ker 1.8 je ?e 125 KM, to pa je mal preve? za penzionersko vo?njo! :danzoman:

 

ne stoj kupavat 1.8 20V, ker je ?kifo od motorja...len in ?re ko svina...raje 1.8T...

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma to je itak ?ist premo?no, ker trenutnih 75 Km atu ?ist zado??a! <_<

 

A mogo?e kdo ve za kako pametno akcijo, da ti ocenjo avto po evrotaksi, pa ?e kaj dodajo in npr. vzame? pri njih kej novga, zdej glih sem gledal klio la storia, s polno opremo, sploh ni tok slaba varianta, mogo?e pa ima kaka firma ?e kej bol?ga v igiri, a kdo ve za kej tacga? Pa mjhn avto naj bi bil! :D

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma to je itak ?ist premo?no, ker trenutnih 75 Km atu ?ist zado??a! <_<

 

A mogo?e kdo ve za kako pametno akcijo, da ti ocenjo avto po evrotaksi, pa ?e kaj dodajo in npr. vzame? pri njih kej novga, zdej glih sem gledal klio la storia, s polno opremo, sploh ni tok slaba varianta, mogo?e pa ima kaka firma ?e kej bol?ga v igiri, a kdo ve za kej tacga? Pa mjhn avto naj bi bil! :D

 

Jup Clio ploh ni slaba ideja. ?e bi kupoval novega Renaulta trenutno bi skoraj raje starega Clia kot novega? Zakaj? Ker je veliko ceneje ve?inoma gre pa pri novem bolj za cesarjeva nova obla?ila in evolucijo starega, ni? revolucionarnega.

Saj v ceno ti ga pa skoraj povsod vzamejo. ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Trenutno ful gledam Jarise, ker ponudbe je kar dost, tojota pregovorno nepokvarljiva, cena ugodna, opreme jim ne manjka, pa ?e atu je v?e? in dost je majhna! Glih dobro da je pri?u ven nov model, da je starmu fino cena padla!

 

Drga? kliote pa sm tut mal gledal in La storia niti ni slaba varianta, ?eprav ?isto novega avta se glih ne rabi, ker ?e bi imel stroj npr. samo 20 ali 30 kkm, je itak ?e nov oz. glih dobro ulaufan! :bravo:

 

A imate kak?ne ideje, kaj bi bilo treba pazit pri nakupu mini tojote? So mogo?e kak?ni problemi z njimi? <_<

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jest sem vozil prvega yaris dizla v slo pred leti ko je pri?el k nam. Sem ga ti??u do 140 po brn?i?evi z odprtimi okni in sm mislu da bom poletu k avion na pri vzletu :hohoho: ...v glavnem majhen avto?ek k dobr potegne. Ve? pa ne bi vedu o njem povedat. Meni osebno pa tolk majni avti ne sedejo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Just a moment... ROZETKA.COM.UA Da ne bo kdo rekel,da lažem-kovinsko ohišje menjalnika pri LTju. Tega v cenovni klasi  Akumulatorski vijačnik BS 18 LT BL SE - 602367840 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorski vijačnik BS 18 LT BL SE - 602367840   ...ne boš dobil nikjer🙄
    • A misliš udarni vijačnik ali vrtalnik.   Drugače pri Metabu velja: L/Li-hobi uporaba LT-že za domače entuziaste in profesionalce,obrtnike LTX-obrt in industrija...in za takšnje usekane kot sem jaz.   Še razlaga kratic pri vrtalnikih...in tudi drugem orodju...sicer na prvi pogled izgleda zelo komplicirano,a je ravno nasprotno. Prva kratica zmeraj pomeni vrsta orodja: BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer KS-kreissege...itd   Drua kratica-številka-pomeni napetilost akumulatorja/orodja pri batwrijskih orodjih...   Zactem pa pride lahko ena ali več kratic: BL-brushless Q-quick (hitro snemljiva glava) i-t.i. impuls funkcija-super za odvijačenje vijakov z poškodovanim nastavkom na glavi vijaka,za začetek vrtanja brez točkanja v okrogle cevi in ostalo kovino ter keramiko (za predrtje glazure) brez da ti sveder pobegne. Super je tudi za zarustane vijake...a pazljivo,ker se le ti kljub temu radi odlomijo. SE-Special Edition (black)   Ne smeš pa gledati mojega starega LT-ja,ki se praktično ne razlikuje od takratnega LTXa...takrat je bil LTX identičen z razliko pri motorju...mislim da je tam bil 4- polni motor...veliko močnejši.   Tudi aktualni LT vrtalniki nimajo impuls funkcije,nimajo kovinski vrat z ohišjem menjalnika (LT vseeno znotraj ima kovinsko ohišje menjalnika,vratu pa nima), in tudi. dve LED lučku,elektronska omejitev navora,zaščitna "antikickback" funkcija so rezervirani le za LTX.   Seveda pa se vse pri denarju ustavi...če vse to daš "na kup" in pretehtaš šele vidiš kakšna killer mašina za cvenk je tisti moj tazadnji LTX,k si napisal "za prste pilizati"...tobje razlog,za kaj sem vseeno "čapnil" najprej LTXa,in šele sedaj LTja😁. In sedaj je mogoče malce bolj jasno,za kaj mi je prastari LT tako pri srcu,da mi ni žal cvenka,samo da ne škripne...elekteonski navor,impuls,aluminija k dreka,in še perfektni stroj za levorokega uporabnika...   Zunal so dobri Baumarkteu.de,Lefeld,Gotools,Rubart...pri vseh teh sem že kupoval in vsi so OK...pač samo razlika,kaj imajo,in kaj ne,in seveda PTT Baumarkteu in Rubart imata super PTT ostali slabše...preračunaj. Drugače pa pri nas...odvisno kaj iščeš-Vsegrad in Povše sta zakon.   Če imaš še kako vprašanje-ni problem😉
    • Z družbo najeli luštno hiško za wikend, na planini Dol.
    • Najvišji navor 400 Nm Najv. navor rahljanja 620 Nm   Sem imel kar prav z 400 odvijanja 😉
    • @skritikrt sem prebral na strani 5. To temo sledim bolj občasno, tako da sem vijačnik spregledal.   Eno vprašanje še, razlika med LTX in LT? Razen navora....     Trenutno ne mika bolj ta odvijačnik za 220€. Baterijo mi šenkajo in kupim še samo polnilec. Sploh če je še nemec in naslednik ni več. Povše ga ima najceneje. Morem malo nemce pogledat. Maš ti kakàna priporočila kje gori vzet?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.