Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kako se menja zobati jermen na 323C 1.5 ?Ali je potrebno dol vzeti pokrov ventilov, da lahko odstrani? za??itno plastiko okrog jermena ?Je zelo malo placa, in ali je potrebno ven dvigniti motor, ali je notri napenjalec in ga je treba tudi menjati ? :unsure::unsure::unsure:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Stvar je taka, OBVEZNO je treba demontirat pokrov ventilov, ker pokriva zobati kolesi odmi?nih gredi(glej prilo?eno sliko), potem se vzame dol ?e klinasti jermen, hidravlike in alternatorja. Potem se demontira spodnjo jermenico na glavni gredi, seveda prej vzamemo dol ?e kolo in plastiko ki ??iti motor pred ?kropljenjem vode.?ele potem se odstrani za??itno plastiko in sprosti napenjalec jermena. Ponavdi se ta napenjalec menja ni pa nujno, samo js priporo?am menjavo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ti hui?a ti, pri starej?ih motorjih (BG) pa ni treba pokrova dol jemat :rolleyes: , druga?e pa najve?ja jeba je zobnik na glavni gredi :angry:

IPB Image
Napisano

sej spodnjega zubatega kolesa ni treba jemat dol,dol se vzame samo jermenica, katera poganja klinasta jermena za hidravliko in alternator.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

tnx, vsem skupaj.Bom probal zrihtati,upam da mi bo uspelo,?e pa bo prekomplicirano zgledalo pa bom ?el k mehaniku.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Pa ?e nekaj, Treba je imeti motor v "fazi", to pomeni da so tudi oznake na jermenicah, ki se morajo ujemat. Da se slu?ajno ne "sre?ajo" ventili nin bati in se pri tem stepejo in skrivijo. :unsure:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

sej spodnjega zubatega kolesa ni treba jemat dol,dol se vzame samo jermenica, katera poganja klinasta jermena za hidravliko in alternator.

No malo sem se narobe izrazil. Pri moji mazdi 323 ?93, je tako kot pravi?, vendar mora? odviti ?e vijak, ki dr?i zobnik zobatega jermena, ker ima sam vijak kao veliko podlo?ko, ki ??iti zobati jermen pred svinjarijo. Stara 323 ?90 pa nima te podlo?ke in je jermen res hec menjat. BDW 93 ima 16V, 90 pa 8V - mogo?e je v tem razlika <_<

 

Druga?e pa, ?e si vsaj malo mehanika, menjava zobatega jermena ne bi smel bit problem, ?e pa nisi siguren v sebe, pa raje prepusti delo mehaniku. No sicer si se pa ?e sam odlo?il :)

IPB Image
Napisano

saj ?e da bi menjal, samo nemam cajta veliko, nonstop zaseden,pa ne vem kako hitro bi jaz to opravil.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

zobati jermen je menjan, avto dalje leti.Stari jermen je videti kot novi ,edino napenjalec je bil malo obrabljen. :rolleyes:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Stro?ek ????!?!?!???! <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

vse skup okrog 40k SIT, delo in material.Zobati jermen Gates, napenjalec in rolica pa SKF.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz tud in sicer iz Sežane proti Komnu, šel malo čez Volčji Grad (15% klanec). Zaradi izredno slabih oznak kolesarke, sem nazaj grede zašel in se znašel v Dutovljah, pa v Tomaju, pa čez Križ in čez neke vukojebce preko strmega makedama nekak nazaj v Sežano. S tole kolesarko so res dobro nategnili EU. Vsaj 5km gre po državnih cestah in zame to pač ni kolesarska povezava kakor so se hvalili.    Ampak OK, je pa res razgibana, gore dole skozi gozdove pa mimo polj. Kljub kritiki bi jo vseeno priporočil za malo uživanja na Krasu.
    • To je to... večina prvih lastnikov nima težav. Če se pa kupuje avte, ki so bil na fafing, al pa kakšni poslovni najemi ipd pol je pa seveda lahko svašta. Takih avtov se pač ni nikoli niti malo čuvalo, saj so šli po garanciji takoj v prodajo.   In pol pride nekdo, ki računa, da bo prihranil s takim nakupom... v bistvu je pa kupil le loterijsko srečko v upanju da bo dobitna.
    • Men se zgodi 1x na dva meseca, da moram malo "loviti" regeneracijo. Zato sem pa napisal, "če je možno". Če ni pač ni... ne rabiš trpet pa se okrog vozit, če pa moram kdaj narest dodatna 2km pa tud ne bo svet s tečajev padel.
    • Kitajci delajo mostove na kitajskem 2x dražje kot drugod. Tako so firme polne denarja (prikrita državna pomoč) in z lahkoto žgejo dumping ter tako uničujejo trg izven kitajske.
    • Kitajci so pa itak upiljeni: polni denarja, Evropa jim je šenkala vse znanje, imajo vso proizvodnjo zase in za 2/3 sveta, imajo rudna bogastva, nimajo pedrov in lezbijk, nimajo Grete in podobnih, nimaš pravice niti prdnit, če ti Partija ne dovoli, ... ... ...    Se sploh ne čudim njihovim projektom. So sposobni narediti v enem letu to, kar pri nas nismo sposobni v dveh letih samo sprojektirat...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.