Skoči na vsebino

Prodajna cena brez dajatev...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

saj vem, da je bedno vpra?anje samo a je komu jasno zakaj ima kurilc ni?jo prodajno ceno brez dajatev kot diesel... baje pa naj bi ga v istih cisternah vozil samo da kurilca potem obarvajo :ne vem:

 

Kurilno olje

Velja od Prodajna cena brez dajatev Tro?arina Taksa CO2 DDV Maloprodajna cena [sIT/L] [EUR/L]

14.03.2006 107,622 4,995 7,800 24,083 144,500 0,603

Diesel

14.03.2006 116,273 72,477 0,00 37,750 226,500 0,945

 

 

vir za strukturo cene: Petrol d.d.

33112_1.png

Napisano

To je razlika v ceni zaradi razlike v namenbnosti produkta...torej olaj?ave na kurilno olje ker se uporablja za ogrevanje....med tem ko pa je diesel luxus.... pa so temu primerne tudi cene..... :bravo:

 

 

To je po doma?e povedano....

 

 

LP david

Feel free....

Napisano

ne vem ?e sem dobro razlo?il

MPC cena je razumljivo razli?na saj so tro?arine za diesel bistveno vi?je kot za kurilca ampak prodajna cena brez dajatev bi verjetno morala biti enaka, ?e sta iz iste cisterne pre?rpana (seveda, ?e je to res in da ljudje ne nakladajo)

 

 

 

OK...druga zadeva pa je davek na dodano vrednost, ki se ga obra?una na kompletno ceno (se pravi prodajno ceno + tro?arino!! oz. pri kurilcu ?e takso za CO2). Ker sta tro?arina in taksa CO2 davka, enostavno pla?ujemo davek na davek se pravi da je davek ?e dodatno obdav?en :blink:

 

za primerjavo, ?e bi se davek "pravilno" obra?unaval, torej na prodajno ceno brez dajatev bi stal

95 oktanski namesto 225,6 "le" ?e 208,4 sit (razlika pri tankanju 50L je to 860 sit manj)

Diesel namesto 226,5 bi stal 212,0 sit (pri tanku 50L je to 725 sit)

 

Recimo mene na tak na?in obra?unavanja DDV dr?ava letno (50.000 prevo?enih km) oskubi za 47.000 sit - ni slabo , a ne? :angry:

33112_1.png

Napisano

Boss to je neverEndin story.... sam za primerjavo ti dam toba?no industrijo glede na to da je to moje delo....

 

pa vem da ni apropirate primerjava...ampak useeno

 

Recomo ?katlica Davidoff stane 550 sit, od tega je 74,03% davkov in tro?arin kar znese na ?katlico cigaret nekaj ve? kot 407 sit <_<

 

Torej je bi bila dejansko cena 1 ?katlice cigaret slabih 143 sit.... :blink:

 

 

Tolko o na?ih davkih na LUKSUZ!!! <_<

Feel free....

Napisano

Tolko o na?ih davkih na LUKSUZ!!! <_<

 

prav res je luksuz imeti umazana plju?a in umirati po?asi, v mukah, s ka?ljanjem.

 

se opravi?ujem za off topic, ampak moral sem.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

Ja stvar je ta da se cigareti smatrajo kot luksuz....niso nujno potreba ?ivljenska potreb??ina..... that's whay...

 

 

Se pa dr?im na?ela da vsak posameznik si zbere sam svoj lifestyle in se mi ne zdi fer da se kdorkoli odlo?i NAPADAT to oziroma kakorkoli to spremenit na silo....lahko predlaga? ne pa napada?....

 

Pa ni to nate letelo amak overall.... tako da no hardt feelings....

 

 

 

over and out

 

daVid

Feel free....

Napisano

Boss to je neverEndin story.... sam za primerjavo ti dam toba?no industrijo glede na to da je to moje delo....

 

pa vem da ni apropirate primerjava...ampak useeno

 

Recomo ?katlica Davidoff stane 550 sit, od tega je 74,03% davkov in tro?arin kar znese na ?katlico cigaret nekaj ve? kot 407 sit <_<

 

Torej je bi bila dejansko cena 1 ?katlice cigaret slabih 143 sit.... :blink:

Tolko o na?ih davkih na LUKSUZ!!! <_<

 

JA FAK! :blink: ?e dobr, da ne kadim. :P
Napisano

@David: a pri cigaretah DDV v?gete na kompletno ceno? se pravi prodajno ceno brez dajatev + tro?arina ali samo na prodajno ceno brez dajatev pa se potem dodajo ?e tro?arine?

 

 

 

Offtopic: Kar se ti?e pa luksuza pa po moje gorivo ne spada pod luksuz saj na?eloma ne moremo brez njega. Prakti?no je ni panoge, ki ne bi bila tako ali druga?e povezana z gorivi.

 

Po drugi strani pa so cigarete res luksuz saj niso nujno potrebne za ?ivljenje... isto to velja za alkohol, nakit, luksuzne avtomobile, jahte, vikende, ... itd

 

Je pa resda lahko pojmovanje kaj je luksuz zelo raztegljiv pojem: nekdo lahko re?e, da so ?emljice, kifl?ki luksuz saj na?eloma niso nujna ?ivljenska potreb??ina, ker imamo kruh. Isto za sokove - naj mulc vodo pije pa bo pre?ivel itd itd, da ne nakladam v tri krasne...

33112_1.png

Napisano

Ja sem malo narobe podal podatke...torej na proizvodno ceno dr?ava butne gor davke in tro?arine.... in ti zna?ajo skupaj 74.03%...... torej je razlika v ceni malo druga?na....

 

 

Se ?e posuvam z moko.... :hohoho:

Feel free....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
    • Kakšen Mazda forum pa smo, da še nihče ni tega prilepil?!  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.