Skoči na vsebino

honda civic hybrid

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

na Newyor?kem avtomobilskem sejmu je bil predstavljen najbolj ekolo?ki avto

Honca civic hybrid. Rada bi zvedela kaj ve? o tem avtomobilu

IPB Image
Napisano

ja, se en dokaz da je honda zakon! :)

(ups, smo na mazda forumu B) )

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

kaj pomeni AT-PZEV in multifunkcijska kontrolna plo??a oz. kaj vsebuje?

 

Advanced Technology Partial Zero-Emission Vehicle => Napredna tehnoligija - vozilo z delno nulto emisijo.

Mi?ljeno je, kadar deluje samo na elektri?ni pogon je emisija ?kodljivih plinov nula. Ima pa ta avto tudi bencinski pogon 1,3 litra. Elektri?ni del je starter-generator-motor. Slu?i za zagon, speljevanje, kot pomo?ni motor (tudi samostojni) in shranjevanje odve?ne energije, ki nastaja pri zaviranju ter vo?nji navzdol.Skratka podobno kot pri Prijusu le, da za nijanso druga?e.

Multifunkcijska kontrolna plo??a na?elno pomeni pomeni sistem za kontolo in upravljanje z vsemi sistemi v vozilu. Tako lahko preko univrezalnega LCD prikazovalnika nadzorujemo motorni del, audio (celo video) sistem, navigacijo, klimo. Z istimi stikali lahko upravljamo s temi razli?nimi sistemi.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Da se izmeriti CO2 v hladilni tekočini (imaš DIY teste). Če so prisotni, potem je problem tesnenje glave motorja.
    • Olje ni nič bolj redko in nivo je znotraj meje (do max). Zdaj bil narejen mali servis in je olje bilo ok. Vakumski test ni bil delan, ker je dobil diagnozo, da je kriva glava motorja...    Glede iztekanja na ekspanzijski.. pokrov motorja je bil pošprican od antifriza. Do zdaj 2x. Nikjer drugje ni videti da kaj pušča, zato je edino ta odtok bil logičen...    Kakorkoli, zdaj, po že več kot 8k prevoženih kilometrov, se je zadeva umirila. Sama od sebe. V ekspanzijski je ga nekaj več od max, ampak nič pretiranega. Vmes mu ga je 2x vrglo očitno ven - zakaj, noben ne ve. Motor je bil obremenjen največ do 150km/h, brez kakšne vleke/tovora/težjega bremena. Vožnja pa mešana - kratke razdalje in tudi avtocesta.   Ni neke logike, zakaj je prišlo do tega, da je blo pod pokrovom vse "pokozlano". Tudi kakšnih mehurčkov ni v posodi ko se avto zalaufa, niti pokrovček od olja ni zapacan.. Da bi zaradi tega avto prodal pod ceno oziroma da bi za to bila glava kriva je tak tak..    Teh mnenj servisev, tudi uradnih, kjer bi menjavali glavo, je sicer več, ampak noben konkretno ne razvozla kajj točno bi naj bilo krivo, diagnostika pa se skoz kasira... Zato sem tudi postavil to vprašanje, če se je morda komu že kaj podobnega dogajalo in je težava bila kje drugje. V glavnem, avto se vozi dalje (zaenkrat BP).
    • Kolikor je meni znano, so bili med motoristi večinoma tujci.   Je bilo pa nekaj slovenskih motoristov v tujini...
    • Rabiš izredno dobrega ličarja.   Mojega Focusa, 5 plastna perla rdeča. So vozli 30km daleč, ker samo temu ličarju zaupajo, da perle skupaj spravi.   Ni vidne razlike, pa je zadnji odbijač celi pihnjen. Hmmm, če dokažeš, da je res barvan. Imaš stvarno napako, tu lahko zahtevaš kupnino v celoti. Bo pa potrebnih nekaj odvetnikov.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.