Skoči na vsebino

Kupujem mazdo


Stratus_

Priporočeno sporočilo

Lep pozdrav vsem!

 

Sem novi ?lan tega foruma. V?lanil sem se, ker kupujem mazdo in me zanima par zadev v zvezi z nakupom.

 

Prvo ?e mogo?e kdo pozna naslednji dve

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=710646#

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=638172

 

Na kaj naj bom pozoren pri nakupu, kolik?ni so stro?ki vzdr?evanja, oz. ?e se dobi ugodno dele za ta dva avta, pa kolik?na je poraba in same zmogljivosti teh motorjev.

 

Za vse informacije bom ve? kot hvale?en!

 

LP,Stratus :vesel:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lep pozdrav vsem!

 

Sem novi ?lan tega foruma. V?lanil sem se, ker kupujem mazdo in me zanima par zadev v zvezi z nakupom.

 

?estitam! :jupiii:

Zdaj, ?e nisi ?e ravno dru?inski ?lovek in ne namerava? v kratkem postati vzemi MX-3! Avto je relativno redek (no saj 323F-k tudi ni veliko), ima lep dizajn in ?e kaj.

Ve? ti bod pa povedali lastniki teh dveh avtomobilov saj jih je na forumu kar nekaj. ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=715161#

 

a tole mogo?e ak foruma? prodaja, glede na to, da je kr zrihtana..

 

Neki bo treba nabavt..kolk so specifikacije te mazde z 1.6 ma?ino..sem nekje prebral 10.5 do 100 kar se mi zdi kr nekam hitro za 90km..kaj pa vem..kolk ma pa kg sploh?

 

Dejmo tisti k maste mx3 pridte na plan pa povejte, da se bom la?je odlo?u :ljubezen::D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kdo, razen koga ki bi res rad mel, bo kupil 14 let star avto za 600 jurjev, za katerega ve, da deli niso poceni, pa da ga lahko ?aka marsikaj pri starem avtu, itd... poleg tega pa so MX-6 pa MX-3 pa podobni avti kar za specifi?no publiko, ne pa za kateregakoli, ki rabi kar avto...

 

poleg tega dobi? NOVEGA cliota za 1.8 MIO... pa z 4 leti garancije ipd... ;)

 

denar je sveta vladar :)

 

jaz sem se prakti?no o?enil z avtom... za nek normalen denar se ga ne bom mogel re?it, ker je ta avto MENI OSEBNO preve? vreden ...

 

yeba :ne vem:

 

 

Tukaj ti je KAALman ?e nekaj stvari navedel.

 

Tista MX-3 ko si jo ti izbral je na slikah videti vredu, manjka samo ena plastika ki pride pred zadnjim kolesom, tako da ne verjamem da je avto nekaramboliran, potem ne vem ?e lastnik sploh ve kaj pomenijo stvari ki jih ima naveden kot oprema, recimo ASR :blink: .

 

Iz foruma mislim da tale ni, ?e pa je se pa bolj skriva. Pa glede l94. proti koncu leta naj bi bila ?e facelift izvedba z ABS in podobnim, tale je pa verjetno ?e 'stara' zaloga.

 

Pa bo? kdo drug kaj bolj v detalje spustu se ali pa vpra?aj, ker mi ni? ve? ne pade na pamet, sem bolj spotoma napisal tole.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Motorja se mi zdi sta noter itak enaka, drga? se je pa ful te?ko odlo?it na podlagi slik, najbol da si jih pobli?e ogleda? v ?ivo!

 

Glede delov bo? imel la?je delo pri 323 F, ker za MX3 se dolo?ene stvari (baje) dokaj te?ko dobi, drga? pa sm mogo?e mal pristranski, ker glih sam vozim 323 F, sicer mo?nej?i motor, ampak po dobrih 2 letih sem zadovoljen z zadevo! MX3 pa je pa? oblike tak?ne kot je, tko da ?e ti je v?e?, ne more? dost falit, kvaliteta je na nivoju v obeh primerih! :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz imam l.94 in ima ABS,2?airbag,vse elektri?no...vendar je USA model

 

tako da za ta denar gledaj da bi vsaj imel abs in airbag

 

do zdaj prevozil 4000km in to brez problema :)

?e misli? imet ta avto mora? lepo skrbet zanj

zavedaj se da to ni avto da bi se vas vozilo 5, ker odzadaj ni nevem kaj mesta za sopotnike,naprej je pa veliko mesta :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lep pozdrav. Saj so ti fantje povedli kako pa kaj. ?e ima? dru?ino je res bolje, da kupi? 323F,

?e pa je ?e nima?, pa MX-3. Deli za MX-3 so dokaj dragi, pa ?e ima? sre?o jih dobi? kje drugje,

kot pa na kak?nem servisu. To ti lahko povem iz lastnih izku?enj. Sicer pa sem ?e z mojo MX-3

naredil preko 20.000 km, pa nisem imel problemov. Glede porabe pa, da se peljat z 6.2l na 100km

pa tudi preko 10l na 100km nisem pri?el.

post-523-1145378193.jpg

282170693.png

 

 

kdor zgodaj ustaja, ni direktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hmmm...da se jaz svoje pristavim....

 

niso vsi deli za mx3 dragi!

 

moras se zavedat, d aza to vozilo obstajajo trije motorji

a) 1.6 16V SOHC 66kW

B) 1.6 16V DOHC 79kW

c) 1.8 24V V6, ki ima....abooo cca. 136KM

 

Kosi za SOHC motor so izjemno poceni...kar se tice vzdrzevanja...tesnila, izpusni lnec, crpalka vode, hladilnik...vse to je na nivoju vecine avtomobilov japoncev in evropejcev do 1.4 ccm prostornine.

Poraba je lahko tudi kar nizka.

 

Za DOHC motor se znajo cene nadomestnih delov nekaj dvignit, ker je pac glava drugacna. Poraba je malenkost visja kot pri SOHC izvedbi.

 

Za V6 pa menda ni treba posebej omenjat, da je drazji od obeh prej in poraba prav tako najvisja.

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Karkoli si omisli? od zgoraj omenjenih strojev, si zelo dobrodo?el na naslednem mazda sre?anju! :danzoman:

 

Glede izbire avta, pa se lahko odlo?i? (vizualno) ?e na podlagi tega kolk so ti v?e? dvi?ne oz. stacionarne sprednje lu?i, ker to je tudi ena bistvenih razlik med navedenima mazdam, medtem ko npr. armaturka je identi?na, motor in pa ?e kaj tudi! :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hmmm...da se jaz svoje pristavim....

 

niso vsi deli za mx3 dragi!

 

 

 

Za V6 pa menda ni treba posebej omenjat, da je drazji od obeh prej in poraba prav tako najvisja.

 

Kdo pravi da je poraba najvi?ja ?????, si ?e kdaj tankal in vozil ka V6 ????? :blink::blink:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kdo pravi da je poraba najvi?ja ?????, si ?e kdaj tankal in vozil ka V6 ????? :blink::blink:

 

ma kaj mi bos rekel, da imas nizjo porabo kot vsi mi z 1.6 mashinami???

1.8 V6 motorji pa kolkor vem niso lih znani po porabi 5l/100km...al se motim?? :D

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tak?en model imam pa jaz (l.97 + 2 AIRbaga ve?).

Ima kar malo kilometrov. Opreme imajo ve?inoma vse pribli?no toliko. Kaj pa paziti pri nakupu? Recimo lu?i so pri teh avtomobilih zelo rade motne. Na notranji strani! :vskalo: Stvar se da s?istiti ampak je potrebno biti vztrajen in natan?en saj ima? druga?e lahko ?ez 3 mesece isti ?morn (kot jaz na levi lu?i). Kako se stvar s?isti je nekje na tej strani opisano, po potrebi ti bom poiskal.

Motorji so ?isti. Edina mastna packa, ki se jo tolerira je zgoraj na desni strani (?e gleda? pod haubo) pri frtajlerju (a sem prav napisal? Ura je zgodnja pa nisem ?e pri sebi :D). Tam so vsi 1.5 motorji radi malo mastni ampak ni ni? huj?ega to.

Ko sem jaz kupil svojega so bili iz meni neznanega razloga trije le?aji zani?! :unsure: Najbr? samo pri mojem ampak vseeno preveri, ko se bo? ?el peljati, ?e kaj ?udno ropota (sicer pa upam, da ima? kak?nega mehanika, ki bo ?el z tabo). Meni se ?ibedah no?e zapirat. Preveri!

Kaj ?e dodati? ?e ti je oblika sprejemljiva potem pa sploh. Najve?ja fora je namre?, da te bodo vsi spra?evali kaj za eno Toyoto ima? to! :bravo::D Ali pa celo Hondo! ?zmeden? Meni je to res hecno!

Glede delov. Osnova je ista kot pri 323F isti letniki (torej generacija BA) tako, da ve?ina mehanskih delov pa?e, in se jih kar da dobiti. Karoserijskih delov upam ne bo? rabil. Aha ?e nekaj! Preveri, ?e je avto kaj rjav po pragu spodaj in pod zadnjimi blatniki! Japonci nasplo?no radi rjavijo, tudi moj ima sem ter tja kak?o rjavo pikico. :vskalo: In jasno, ?e ni? ni rjav pa se ve?krat prepri?aj, ?e ni bil zbit.

No zdaj bo treba pa spat. :unsure:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hvala symon. Sem dons vidu avto in sprobal..Avto je zelo lep in ka?e, da razbit ni bil ravno. Vsaj js nism najdu kej pretresljivega. So pa kilometri o?itno skriti. Pedalke so dost zrabljene za 134000 pa voznikov sede? je malo strgan in ro?ke so obrabljene. Ampak ok to ?e niti ni tak hudo..Sem pa na?el en servisni listek iz leta 2003, na katerem je bilo vse lepo napisano, v kotu kjer bi naj bli kilometri pa je bilo lepo odtgano..

Avto je pa drga? kr ok, ?ibedah tud dela samo gume ma samo zimske :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.