Skoči na vsebino

Slaba oljna pumpa ali odro?niki


Priporočeno sporočilo

kaj bi pa lahko bilo ?e dro?nigi "cinglajo" samo pri mrzlem motorju? ko se segreje na normalno delovno temperaturo prede tako lepo kot muca :)

 

Ne pipaj ni?ta !!!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

QUOTE(blindek @ 22 May 2006, 23:22) *

 

kaj bi pa lahko bilo ?e dro?nigi "cinglajo" samo pri mrzlem motorju? ko se segreje na normalno delovno temperaturo prede tako lepo kot muca

Ne pipaj ni?ta !!!

 

O?itno ne berete vse teme foruma. Cingljanje se bo postopma spremenilo v ropotanje...

In zakaj bi to dopustil, ?e obstaja nebole?, preprost na?in, da se to prepre?i .....Poskusi TU...ali pa poi??i kje drugje... ?e pusti? stvarem, da gredo svojo pot, bodo po Murphy-ju ?le na slabo stran... :whatever::whatever:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Yavarye in Rupart, ni? ne javljata o meritvah pritiska olja. B) :ne vem:

 

Evo danes bil pri yavarju na testu.Zgleda da je vse v mejah normale(zmerjeno po knjigi),tko da bo treba zdej res kak?en aditiv dodat noter,sam kaj ko bi mi garantirali,da ne bo motorju kej ?kodval,pa da neb zaribu.Aja pa ?e to,na poti k yavarju,sm prletu enmu sfiftu u rit,tako da sm mazdico rahlo karamboliral.Zato,?e ve kdo za kak?no prvo havbo mogo?e,naj mi prosim sporo?i,ker jo nujno rabm.Slike bo pa vrjetno yavar gor dodal.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo danes bil pri yavarju na testu.Zgleda da je vse v mejah normale(zmerjeno po knjigi),tko da bo treba zdej res kak?en aditiv dodat noter,sam kaj ko bi mi garantirali,da ne bo motorju kej ?kodval,pa da neb zaribu.Aja pa ?e to,na poti k yavarju,sm prletu enmu sfiftu u rit,tako da sm mazdico rahlo karamboliral.Zato,?e ve kdo za kak?no prvo havbo mogo?e,naj mi prosim sporo?i,ker jo nujno rabm.Slike bo pa vrjetno yavar gor dodal.

 

Veseli me, da ne bo? imel velikih sto?kov in, da so moja predvidevanja to?na. Kar se moje variante ti?e ti garantiram, da aditiv ne bo vzrok za zaribavanje. Za kaj se bo? odlo?il je pa tvoja stvar.

 

Glede zadetka v swiftov zadek si najverjetneje ti krivec. ?e si, bo? ugotovil, da vsaka ?ola nekaj ko?ta. Upam, da sta re?ila zaplet brez policije, ker ?e nista in si kriv te ?aka ?e eno presene?enje. ?zmeden??zmeden?:hohoho::hohoho:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Veseli me, da ne bo? imel velikih sto?kov in, da so moja predvidevanja to?na. Kar se moje variante ti?e ti garantiram, da aditiv ne bo vzrok za zaribavanje. Za kaj se bo? odlo?il je pa tvoja stvar.

 

Glede zadetka v swiftov zadek si najverjetneje ti krivec. ?e si, bo? ugotovil, da vsaka ?ola nekaj ko?ta. Upam, da sta re?ila zaplet brez policije, ker ?e nista in si kriv te ?aka ?e eno presene?enje. ?zmeden??zmeden?:hohoho::hohoho:

 

Pa tlak olja NI :( v majeh normale ampak je povsem na SPODNJI <_< toleranci, samo 0.1 bar maj bi bil prenizek tlak.

Zdej je idealna mo?nost da se stestira "va?e" aditive na realnem modelu, potembo verjetno ve? ljudi verjelo v to.Tako da predlagam da se z rupart-om zmenita za kako testno koli?ino, ali pa vsaj kaka res "sindikalno" ceno.Jaz bo z veseljem naredil meritev ?e enkrat,pa ?e se bosta kaj zmenila, bi blo potem da je G. Vinko prisoten pri meritvi, da nebi bilo potem kakih nesporazumov. Sedaj je samo vajina odlo?itev bo al ne bo, in kadaj in kje. :unsure:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa tlak olja NI :( v majeh normale ampak je povsem na SPODNJI <_< toleranci, samo 0.1 bar maj bi bil prenizek tlak.

Zdej je idealna mo?nost da se stestira "va?e" aditive na realnem modelu, potembo verjetno ve? ljudi verjelo v to.Tako da predlagam da se z rupart-om zmenita za kako testno koli?ino, ali pa vsaj kaka res "sindikalno" ceno.Jaz bo z veseljem naredil meritev ?e enkrat,pa ?e se bosta kaj zmenila, bi blo potem da je G. Vinko prisoten pri meritvi, da nebi bilo potem kakih nesporazumov. Sedaj je samo vajina odlo?itev bo al ne bo, in kadaj in kje. :unsure:

 

Takole se zmenimo. Glede na to, kar so meritve pokazale je velika mo?nost, da so tudi drugi drsni deli na spodnji meji dovoljenih toleranc, bi bil primeren special. Vkolikor ne bo pomagal, bo rekjamni, ?e pa bo dvignil pritisk olja, toliko, da se lu?ka ne bo ve? pri?igala, bo Rupart izdelek pla?al z 10% forumskim popustom. Mislim, da je ponudba korektna. Glede prisotnosti g. Vinka pri meritvah, ni nujno, da je prisoten, ker bo verjel poro?ilu, saj verjame v YavarYevo korektnost. Lahko pa se zmenimo, da bo prisoten in ?e kaj pove in prika?e u?inkotost 007 na prakti?nem primeru.

Motorno olje mora biti s takim W, kakor je predpisano v navodilih (mislim pa, da je 10-40). Bond je pomagal ?e v slab?ih situacijah, ko so le?aji ?e malo ropotali, zato sem prepri?an, da bo tudi v tem slu?aju.

******

Rupart, na tebi je da se odlo?i?. Kar se zaribavanja ti?e pa verjemi, da ti bo ma?ina veliko prej zaribala brez, kot pa z 007. Zadostuje le eno po?teno preganjanje po avtocesti Ljubljana-Koper, do "daske", pa bo toleranca pritiska olja zdrsnila pod predpisano mejo, od tu pa do mitraljeza (zvok posnetih le?ajev je zelo podoben rafalu) je kratka pot.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.