Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Treba bi bilo menjati amortizerje ter vzmeti :( ker avto ve? ni stabilen..

 

Zdaj pa bi vas proso ?e mi lahko pomagate in katere amortizerje bi mi priporo?ali (da so res dobri za svojo ceno, ne predragi) in s katerimi imaste izku?nje, samo ne smejo biti nevem kako preve? "mehki"!

 

Razmi?ljam o Kayabi, Monroe druge pa mi niso tako poznane :unsure: !

 

 

Lp.

Napisano

jaz sem nekje prebral, da nekdo obnavlja amortizerje, pa da je tudi v redu... priporo?at pa zaenkrat ?e ne znam.... probaj pobrskat na mobisuxu... se je ?lo za nekega VUGA ali nekaj podobnega...

 

druga?e pa so KYB dragi ko ?afran :) ?e pa so tolko dobri pa nimampojma

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

na presnjem avtu sem imel kombinacijo eibach+ "sportni" amortizerji iz Amortizer-ja. Stalo me je okrog 100.000 sit (takrat). Do 50.000km nobenih problemov, avto je bil super stabilen, po tistih 50.000 km pa je bilo treba menjati gumice zadnje...

Amortizer (drago turnsek) so pa res profi in prijazni. Ti priporocam.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Miran Vuga...v novi gorici...cena za obnovitev amortizerjev cca. 24k SIT

zadeva traja ene 4 urce, lih tolko, da se malo po gorici sprehodis, spijes kako kavico in pogledas ksno lepo pupco ;)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.