Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Treba bi bilo menjati amortizerje ter vzmeti :( ker avto ve? ni stabilen..

 

Zdaj pa bi vas proso ?e mi lahko pomagate in katere amortizerje bi mi priporo?ali (da so res dobri za svojo ceno, ne predragi) in s katerimi imaste izku?nje, samo ne smejo biti nevem kako preve? "mehki"!

 

Razmi?ljam o Kayabi, Monroe druge pa mi niso tako poznane :unsure: !

 

 

Lp.

Napisano

jaz sem nekje prebral, da nekdo obnavlja amortizerje, pa da je tudi v redu... priporo?at pa zaenkrat ?e ne znam.... probaj pobrskat na mobisuxu... se je ?lo za nekega VUGA ali nekaj podobnega...

 

druga?e pa so KYB dragi ko ?afran :) ?e pa so tolko dobri pa nimampojma

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

na presnjem avtu sem imel kombinacijo eibach+ "sportni" amortizerji iz Amortizer-ja. Stalo me je okrog 100.000 sit (takrat). Do 50.000km nobenih problemov, avto je bil super stabilen, po tistih 50.000 km pa je bilo treba menjati gumice zadnje...

Amortizer (drago turnsek) so pa res profi in prijazni. Ti priporocam.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Miran Vuga...v novi gorici...cena za obnovitev amortizerjev cca. 24k SIT

zadeva traja ene 4 urce, lih tolko, da se malo po gorici sprehodis, spijes kako kavico in pogledas ksno lepo pupco ;)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Petek je in zadnji vikend to jesen... 🤗😉
    • Moje mnenje na osnovi izkušenj, razlika med 1.5, 2.0 in 2.5 Mazdinimi bencinskimi motorji je velika. Udobje vožnje se s kubaturo opazno poveča.    Tako kot  je opazno bolj uglajena vožnja pri Mazdi 3 2.0 v primerjavi z 1.5 motorjem, podobno je pri Mazdi 6 med 2.5 in 2.0 motorjem. Tisti konji (100 ali 120, 145, 165, 194) niso tako pomembni za občutek, kot kubatura (visok navor (bolje vleče) že pri nižjih obratih, manj prestavljanja in posledično manj hrupna bolj udobna vožnja). 
    • Stopim v dvigalo, tam luštna mlada praktikantka (i prava Slovenka iz okoline Čađavice) in me vpraša: - "Hočeš li dole ili gore?" Meni pa butne skozi možgane, jo pogledam in rečem: - "Počasi, mala, komaj sva se srečala. Pa kondomov nimam s seboj..."       Je kar nestrpno in v popolni tišini čakala, da je prišlo njeno nadstropje in je kar na expres odšla...
    • Zelo lepo in realno opisano, kje je razlika. Lastniki ne morejo in nočejo razumeti,da je mini dino le nadomestek za stare dinote 2.0. in nikakor ne za top ponudbo motorja,ki je z 186 še vedno. Ni zastonj dva jurja dražji. Kvaliteto in ekskluzivnost je potrebno plačati. Drugo leto naj bi prišel itak novi Z motor,ki bo nadomestil oba. In verjetno bo zopet nekaj izpeljanka dinota zaradi stroškov proizvodnje.🥺
    • Za to da EU zadostijo, ker imamo spet premalo % obnovljivih virov. Na da se da še na tisti novogradnje, ki to prenesejo.   Sam sem proti temu. Ker tega na strehi na želim imeti. Včasih so pravli, da ne smeš hiše graditi pod daljnovodom. Zdaj pa si daš daljnovod na streho. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.