Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Treba bi bilo menjati amortizerje ter vzmeti :( ker avto ve? ni stabilen..

 

Zdaj pa bi vas proso ?e mi lahko pomagate in katere amortizerje bi mi priporo?ali (da so res dobri za svojo ceno, ne predragi) in s katerimi imaste izku?nje, samo ne smejo biti nevem kako preve? "mehki"!

 

Razmi?ljam o Kayabi, Monroe druge pa mi niso tako poznane :unsure: !

 

 

Lp.

Napisano

jaz sem nekje prebral, da nekdo obnavlja amortizerje, pa da je tudi v redu... priporo?at pa zaenkrat ?e ne znam.... probaj pobrskat na mobisuxu... se je ?lo za nekega VUGA ali nekaj podobnega...

 

druga?e pa so KYB dragi ko ?afran :) ?e pa so tolko dobri pa nimampojma

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

na presnjem avtu sem imel kombinacijo eibach+ "sportni" amortizerji iz Amortizer-ja. Stalo me je okrog 100.000 sit (takrat). Do 50.000km nobenih problemov, avto je bil super stabilen, po tistih 50.000 km pa je bilo treba menjati gumice zadnje...

Amortizer (drago turnsek) so pa res profi in prijazni. Ti priporocam.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Miran Vuga...v novi gorici...cena za obnovitev amortizerjev cca. 24k SIT

zadeva traja ene 4 urce, lih tolko, da se malo po gorici sprehodis, spijes kako kavico in pogledas ksno lepo pupco ;)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
    • Ti mi raj povej kje na Zoe se da nastavit višino voznikovega sedeža. Sedež je pa drugače ene tolk udoben kot v Wartburgu izpred 30 let (mel zato vem). Zgleda kot neka zofa ampak čist brez oprijema. Aja a se da volan kej trše nastavit, ker je čist premehek in ne daje nobenega povratnega odziva.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.