Skoči na vsebino

Problemi s klimo in sumljivi simptomi


Priporočeno sporočilo

Zadnje ?ase imam ob?utek, da moja mazda 'malce' te?je diha in je rada 'zasopihana'. Problemi so naslednji:

 

- klima ne deluje, ob pri?iganju in uga?anju je sli?ati mote? mehanski zvok iz motorja (uradni serviser je rekel, da to ni ni? ?udnega in da klima verjetno le nekje pu??a)

- v zadnjem mesecu (nekajkrat tudi prej) se mi zve?er redno dogaja, da se mi ob vklopljeni (a vseeno nedelujo?i) klimi, iz izpuha kadi bel dim

- ?e po nekaj minutah vo?nje po avtocesti z recimo 160 - 170 km/h, se temperatura dvigne iz normalnega stanja v zgornjo polovico (na nekje 3/4 skale)

 

Toliko za za?etek, naslednje te?ave ?e sledijo ... Sicer pa ima avto 216.000 km.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

si ze menjal zobati jermen, napenjalec, vodno pumpo???

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti majstr je treba kaj hladilno teko?ino dolivat ?

Lahko ti pa tudi samo termostat prepozno ali pa premalo odpre. To bi bilo povezano za temepratura na porast le te pa lahko vpliva tudi zama?eni kanali hladilnika hladilne teko?ine, napa?en v?ig, zama?en izpuh, zra?ni filter, slabe sve?ke, v?igalni kabli, ...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok, zdaj ste napisali tolk moznosti, da lahko dam avto na servis za en teden, placal bom pa tud muchos $$$. Naslednji simptomi so se:

 

- avto malo tezko vzge (daljsi vzig) in ponavadi moram kljuc obrnit dvakrat (akumulator je poln)

- do priblizno 3000 obratov je motor zamorjen in kljub polnem 'gasu' ni odziva ... po tistih obratih, pa kar naenkrat zacne spet vlect (kot da bi imel v-tec :) ), prej tega ni bilo in je avto lepo zvezno pospeseval

 

Probleme z vzmetenjem in glasnimi lezaji pa zaenkrat se pustimo ... :unsure:

 

Nekako imam obcutek, da me bo ceneje prisla menjava avta kot pa popravilo vsega napisanega. Ima kdo kak predlog kako zadevo resit na ugoden nacin? (kolikor je to sploh mogoce)

 

si ze menjal zobati jermen, napenjalec, vodno pumpo???

 

Zobati jermen in napenjalec sta bila menjana na 180.000, vodna pumpa mislim da se ne.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ho?? re?t, da ma? ?e vedno prvo pumpo notri ?zmeden? To raj? ?imprej zamenjaj, ?e ne bo? moral res kmalu drug avto kupit

 

saj s pumpo ni ni? narobe, dokler ne pu??a

 

@Bosti: a to?ko samo v?ge, obra?a pa normalno ? ?e ja, potem to napeljuje na te?ave z v?igom/sve?kami/kabli ali pa dovodom zraka/goriva

a prosti tek je normalen ?

 

mogo?e preveri ?e gumijasto cev pred loputo za plin

 

 

khm... da se ti ni katalizator al pa izpu?ni lonec kateri sesipal... od tega se pa avto lahko pregreva in ne vle?e dobro... mel podobne simptome pri sesutem zadnjem loncu... !

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Guest DANDO1

predlagam, da kot prvo pelje? avto na tester, s tem bo? odpisal najmanj 80% predlaganih mo?nosti.?e bi bil lonec zama?en, posledi?no ker bi ti kataliozator segnil in bi to na?opal v lonec, ti avto nad 3000 ne bi potegnil-odprl.torej to ni.velika vberjetnost je kaj na elektriki, frtajler, kabli, luft meser itd.nekaj od tega poka?e tester ne pa vse, je pa zelo zaskrbljujo?e, da se avto pregreva, oz. kadi to pa spet nima ne vem kake mo?ne povezave z elektriko.skratka pelji avto na mazdin tester in ?e tester ni? ne poka?e, se vzroke i??e naprej.samo mnenje...

 

daj ?e ti model avta napi?i, kar se pa jermena ti?e, ?e se zopati strga, na vleko in novega, nobene ?kode se ne naredi ker se bati in ventili NE sre?ajo!pumpa pa tudi ne spusti kar naenkrat, itak po?asi pu??a na osi, samo avto je treba kontrolirat, jaz imam u? ve? na cagarju za temp kot brzino, pa? navada.ne se pa igrat ?e se ti pregreva, s tem v vsakem primeru prej kot slej zaj.motor.

 

kar se pa klime ti?e kot prvo, kdaj si jo nazadnje dofilal, ker ?e je premalo plina ti stikalo za pritisk ne da komande, da bilo kaj zalaufa, zua klimo dokler je ne dofila?, ne bo? vedel na ?em si, obvezno pa not barvilo, saj ve?ina klim z leti spustijo nekaj plina, ene prej ene kasnej.

 

nisi ?e povedal, ?e ti zmanjkuje hladilne teko?ine, to je va?en podatek.pa gibljiva gumi cev, morda je kje natrgana in vle?e fou? zrak.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

saj s pumpo ni ni? narobe, dokler ne pu??a

 

@Bosti: a to?ko samo v?ge, obra?a pa normalno ? ?e ja, potem to napeljuje na te?ave z v?igom/sve?kami/kabli ali pa dovodom zraka/goriva

a prosti tek je normalen ?

 

mogo?e preveri ?e gumijasto cev pred loputo za plin

khm... da se ti ni katalizator al pa izpu?ni lonec kateri sesipal... od tega se pa avto lahko pregreva in ne vle?e dobro... mel podobne simptome pri sesutem zadnjem loncu... !

 

Da avto v?ge, moram v ve?ini primerov klju? obrniti dvakrat, posebej opazno je to takrat, ko imam v tanku le ?e malo bencina.

 

Prosti tek je normalen, ob pri?gani klimi pa se obrati povi?ajo od 500 - 1000 (v povpre?ju so nekje na 1500 potem).

 

 

predlagam, da kot prvo pelje? avto na tester, s tem bo? odpisal najmanj 80% predlaganih mo?nosti.?e bi bil lonec zama?en, posledi?no ker bi ti kataliozator segnil in bi to na?opal v lonec, ti avto nad 3000 ne bi potegnil-odprl.torej to ni.velika vberjetnost je kaj na elektriki, frtajler, kabli, luft meser itd.nekaj od tega poka?e tester ne pa vse, je pa zelo zaskrbljujo?e, da se avto pregreva, oz. kadi to pa spet nima ne vem kake mo?ne povezave z elektriko.skratka pelji avto na mazdin tester in ?e tester ni? ne poka?e, se vzroke i??e naprej.samo mnenje...

 

daj ?e ti model avta napi?i, kar se pa jermena ti?e, ?e se zopati strga, na vleko in novega, nobene ?kode se ne naredi ker se bati in ventili NE sre?ajo!pumpa pa tudi ne spusti kar naenkrat, itak po?asi pu??a na osi, samo avto je treba kontrolirat, jaz imam u? ve? na cagarju za temp kot brzino, pa? navada.ne se pa igrat ?e se ti pregreva, s tem v vsakem primeru prej kot slej zaj.motor.

 

kar se pa klime ti?e kot prvo, kdaj si jo nazadnje dofilal, ker ?e je premalo plina ti stikalo za pritisk ne da komande, da bilo kaj zalaufa, zua klimo dokler je ne dofila?, ne bo? vedel na ?em si, obvezno pa not barvilo, saj ve?ina klim z leti spustijo nekaj plina, ene prej ene kasnej.

 

nisi ?e povedal, ?e ti zmanjkuje hladilne teko?ine, to je va?en podatek.pa gibljiva gumi cev, morda je kje natrgana in vle?e fou? zrak.

 

Ok, bom odpeljal na tester, pa da vidimo.

 

Model avta je 323 BA (sedan), letnik 97 - http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=7

 

Klima je bila nazadnje dofilana lani poleti in potem pred novim letom, kjer naj bi dodali tudi plin, vendar sem se potem o?itno predolgo vozil okrog in na servisu ni bilo ve? vidno da bi kje pu??ala.

 

Za hladilno teko?ino moram preverit.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ha, ha, sem se res zatipkal La Sportiva so. 
    • Kar se tiče prostočasnih športnih copat sem trenutno extremno zadovoljen z znamko On. Copati so res udobni, podplat opravi svoje delo cel dan. Če kdo kupuje naj sproba to znamko.
    • Jaz sem že vsa leta na La Sportiva visokih, pa na salewa nizkih gojzarjih.
    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.