Skoči na vsebino

Zavarovanje avta

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Natanko ?ez 2 dni mi pote?e registracija, pa me zanima kero zavarovalnco mi priporo?ate, obvezno se moram tut zmenit za na obroke, ker drga? bo gusto s financam, pa fajn bi blo ?e mi kera ?e ponuja kake dodatne ugodnosti (npr. zavarovanje z asistenco za 1 SIT). Triglava ne maram najbl, mam raj AS, ampak ?e majo kako dobro varianto, pol pa? pridejo u po?tev! :bravo:

 

Ko pomislim na zelo drago registracjio mi takoj pade tema na o?i, nahajam se namre? v 13. razredu, ampak ?e vseen bol? kot 33% fakin malus in 17. razred, kot sem ga mel pred par leti! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Za redno zavarovanje je v bistvu vseeno kje se zavaruje?, saj se z zavarovalnico jebe tisti, ki si mu ?kodo naredil.

 

Ker sem imel v moji 15 letni ?oferski zgodovini nekaj manj?ih kre?ov, kjer sem iskal zavarovalnino pri povzro?iteljivi zavarovalnici moram povedati, da klub policijskim poro?ilom zavarovalnice kot so Tilia, Slovenica in ?e posebej prasci vseh prascev mariborska zavarovalnica, klub policijskim poro?ilom, nedvoumni krivdi njihovih zavarovancev (ki so tudi imeli "sestanke" s sodnicami za prekr?ke), so se skoraj eno leto trudili z dokazovanjem deljene krivde.

 

V glavnem kaska pri teh zavarovalnicah ne bi sklenil pa ?e mi ga dajo zastonj. Po drugi strani pa sem vedno imel dobre izku?nje s Triglavom, kjer skoraj nikoli niso komplicirali tudi pri ?kodah, ki bi jih lahko ocenili tudi v svoj prid.

 

Da ne bo tole zvenelo kot reklama - to so le moje izku?nje s slovenskimi zavarovalnicami.

33112_1.png

Napisano

Dans sm registriru ma?inko, neverjetnih 153 kil dnarja, pa sem raj? vzel na obroke (5x22) in pa 43 gotovine takoj! <_<

 

Kok je to drago, to je noro, pa imam kao nekih 10% popusta, tko da sm loh samo vesel da nimam 101KW motorja, ker bi se znebil ?e dodatnih 4ih cankarjev! :D

 

Je pa zanimivo, na koncu sem res pristal na Triglavu, ?eprav sem imel ?e spisano polico od AS, ampak sem hotel zravn ?e asistenco in to ?im cenej, pa je AS sploh nima za avte nad 10 let stare, oz. v primeru okvare motorja asistenca ne obstaja, no Triglav jo ima pa ?e zmeri, sej sem referentki razlagal, da je to ipak Mazda, samo je rekla da deset let je pa? deset let in da se niti mazdam lete ne ?tejejo polovi?no! :hohoho:

 

Res pa je da pr avtu nkol ne ve? kdaj gre kej cu grund, tko kot se mi je lansk let zgodil ko sta se mi jermena skregala in to samo zarad mehankarjeve malomarnosti, upam da bo letos ve? sre?e! :whatever:

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ok ampak te obtožbe @Alex in @Bini so pa malo brezpredmetne.
    • In potem imaš na drugi strani Fiat, pa dobiš rezervne dele za 30 let stare avte - ki so še v redni uporabi...
    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.