Skoči na vsebino

Avtoalarm!


Guest BrainY

Priporočeno sporočilo

Pred mojo hi?o v stnjenem naselju, so vlomili bratrancu va avto, odnesli avtoakustiko in ga sezuli :mellow::angry:

 

Sre?o sem imel da ta dan slu?ajno nisem spal doma.. druga?e bi morda ?e jaz ostal brez ?esa..

 

torej spra?ujem ?e ve kdo za koga iz Mb ali okolice ki montira dokaj poceni pa vendarle kvalitetne alarme?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sli?i se dobro in zanimivo...Kaj se pa kvalitete ti?e pa nebom ni? rekel ker nevem, je zelo poceni alarm. Kaj si pa pri Vorsanu zvedel?

 

 

Kupi saj ni drag, jaz sem kupil gori v Avstriji v Konradu daljinsko centralno zaklepanje za 4 vrata v avstriji za 100 eurov...Tak da cene so zelo razli?ne, tak da mi ni jasno kak je to lahko tak, ali pa ?e samo za modul lahko das 20k za daljinsko tak da odlo?itev je tvoja ;)

 

Jaz bi si tudi kupil ta alarm da bi imel kaj za delat na avto pa ?raufat :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hvala.. sem poklical..

 

hm a ve kdo kaj o tem alarmu Spal as 80??

 

 

dan!!!

 

?e te zanima kam kj pa?e pa ka?en je kr povej kaj te zanima(kot avto?tromar sm jih dosti monteral)

 

Sam pa imam METO avtoalarm in je ql-ga montirajo v vozila za ministerstvo!!!

 

?e te kj zanima kar pra?!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred mojo hi?o v stnjenem naselju, so vlomili bratrancu va avto, odnesli avtoakustiko in ga sezuli :mellow::angry:

 

Sre?o sem imel da ta dan slu?ajno nisem spal doma.. druga?e bi morda ?e jaz ostal brez ?esa..

 

torej spra?ujem ?e ve kdo za koga iz Mb ali okolice ki montira dokaj poceni pa vendarle kvalitetne alarme?

 

Moj kolega ima avtoelektriko,meni & o?etu je delal ?e marsikaj na avtih(alarme,avtoin?talacije za telefon,montiral akustiko,rikverc senzorje itd) zelo priporo?am:Sa?o Horvat,041/716-065...v ponedeljek ga pokli?i in vpra?aj kaj te zanima.

lp Aljo?a

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tnx 2 all..

 

avtoalarm bom verjetno kar sam montiral glede na to da sem elektronik nebi smelo biti ve?jih komplikacij.. saj bi moraj tud nek na?rt dobit zraven..

 

Meta alarm.. a mi lahko da kdo kak nasvet kolko in kje bi pri?el en tak srednji model tega alarma?

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

evo.. trajalo je sicer 2 popoldneva ampak alarm je zmontiran in deluje 102% :bravo:

 

.. bi napisal temo za DIY ampak se mi zdi malo te?ka zadeva za nekoga ki se vsaj malo ne spozna na kablovje (pa tud malo ni tega)...

 

?e pa koga kaj zanima glede tega mu pa rade volje pomagam.. al tu gor al pa preko pm.

 

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:bravo::bravo:

 

odli?no zdj pa piska ni vriska mar ne??? :hohoho:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

spal as80, zaenkrat dobri vtisi.. za ta denar :rispekt:

 

piska in tuli :P ..

 

(?e nabavi? spal dobi? samo osnovni modul, dva daljinca, lediko..)

ne dobi? sirene ali kakih podobnih modulov - ti se dajo dokupit..

 

lahko pa ve?e? preho obstoje?e hupe in sicer preko releja (alarm da ob aktiviranju na izhod (-) tega pa ve?e? na A2 releja.. na A1 ve?e? preko varovalke direkt +12 in tuli v eno.. ?e ho?e? da prekinja pa ve?e? +12 preko blinkerjev pa ti hupa v ritmu ?migavcev.. lahko pa da? tud impulzni rele..

 

no jaz sem dokupil sireno (2900 sit) in zavija neprekinjeno - vezal brez releja direkt.

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Spal je good :P jest ga mam ?e v drugem avtu, sam dalinca moram zamenjat ker mi ta crkava pa samo enega imam, ?e ene 2x nisem mogel avta odpret :angry: pri prej?njem pa nisem imel 2 leti nobenih te?av.

Za ta denar je majka od avtoalarma, ker tist k ti bo hotu avto ukradt mi ga bo pa ?e ga bom mel zraven postle.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No sn vesel,da ti jo uspelo zadevo sre?no pripeljat do konca! :bravo: Pa da tuli kot je treba! :P

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.