Skoči na vsebino

The ultimate japanese car!

Ustvari kratki URL



Priporočeno sporočilo

Napisano

sicer so mi japonski sportni avti vsi grdi in vsi totalno antipaticni, ampak od teh honda nsx...lep polozaj za volanom mas noter :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

meni so pa japonski ?portni avti najlep?i! :)

na prvem mestu mazda rx-7

 

v?e? mi je predvsem oblika in pa tudi ma?ina je enkratna :)

Napisano

madmax malo si nefer... toyota supra je v originalu grda ko smrt... zakaj nisi pol dal slik od vsek ki so predelani..

 

druga?e pa rx7 - ma?ina!!

 

?e bi lahko dal vrstni red:

 

rx7

Skyline

Supra

NSX

3000 GT

Napisano

skyline :ljubezen:

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

3000GT VR4.... glasoval za tega ker edino tega od na?tetih SEM vozu.... in ta je zakon... :bravo:

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

toyota supra je v originalu grda ko smrt...

 

No,no,tak hudo pa spet ni! :D Res da je ta na sliki malo polep?ana,samo je ?e vedno v originalu tudi ful hud stroj! :bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

madmax malo si nefer... toyota supra je v originalu grda ko smrt... zakaj nisi pol dal slik od vsek ki so predelani..

 

 

 

sramezljiv Glede na to da sem tudi jaz glasoval za njo, sem kriv :P

malce sem jo moral olep?at B)

 

sicer pa vidim da supra vodi :bravo:

Napisano

Skyline

 

limuzina coupe, ki gate trga + 4x4

 

Itaq :rispekt::rispekt:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vsi so po svoje najhudej?i. ?eprav si dal relativno nekonkuren?ne izdelke v isti ko?. :blink:

Moji glasovi:

1. Skyline (neuni?ljiv tunabilen motor plus neverjeten 4x4!!)

2. RX-7 (Neverjetna lega, turbo wankel)

3. Supra & NSX (Supra ima super motor, zadnji pogon, ?eprav ima slab?o lego kot NSX, ki je N/A VTEC powered MR avto) Skratka neodlo?eno, ?eprva realno gledano mi je v bistvu NSX skoraj huj?a. ALi pa ne, Supra je bolj?a. No, neodlo?eno... :P

4. 3000 GT (4x4 mo?an, pred svojim ?asom baje (4 wheel steering, ampak pravzaprav je lega baje preve? "?udna" za dirka?e....)

Mislim, da ta 3000GT sploh ne sodi v ta razred, ?eprav ima motor nad 2.0 (OK, Wankel je pa? izjema) Ker po tej logiki bi sem moral dati tudi Nissana 300ZX, ki ima 3.0 V6 turbo motor in zadnji pogon... In pravzaprav zelo dobro lego in skoraj konkuren?en avto tem bi lahko bil tudi MR2 turbo, ki ima vzdevek "Ferrari za mno?ice". Skratka hudih Japoncev je kar veliko...

 

Potem imamo pa razred 2.0 (in pod)

Nissan Sunny GTi-R Kdor ga pozna ve o ?em govorim. To je prakti?no duhovni o?e WRX in EVOlutionov. 2.0 turbo, 4x4 powered rallye & street monster. 2.0 SR20DET motor, 225 konjev pribli?no. ?tarta celo bolje kot Skyline zaradi manj?e mase.

Nissan 200SX S15 (drift ma?ina, spet isti motor, kot v Sunnyu- zakon je tale motor?ek SR20DET! Aja pa ?e lep?i je kot S14 in S13 :D)

Mitsubishi EVO & Impreza WRX STI :bravo:

Honda Integra Type R (VTEC in superiorna lega za prednji pogon)

RX-8 in MX-5 (ja, sem lokal patriot pa?)

Mazda 323F V6 & Primera GT :D Oba imata 2.0 150 konjev, Mazda ima V6 ampak Primera ima (spet) SR20DE (brez Turbine) motor, ki je zelo tunabilen.

Honda Civic & CRX (Del Sol) VTi... VTEC dela svoje priznam.

MX-3 2.5 V6 Aja pa ?e dodatno natunano jasno...

U pa ?e bi se kaj na?lo....

Napisano

kar se izbora avtov ti?e sem pa? hotel da ima vsak od "velikih pet" svojega predstavnika, vem pa tudi da sem verjetno komu (kak?nemu modelu) naredil krivico. <_<

 

Pa tudi glasov je dubu isto kot RX-7 in celo ve? kot NSX :whatever: , trenutno!

 

Supro si pa vseeno prenizko postavil, se ti ne zdi? :o

Napisano

Supro si pa vseeno prenizko postavil, se ti ne zdi? :o

 

Ja, ?e sta pa druga dva toliko bolj?a zame. Poudarek je ZAME. :P Je pa zame vseeno zelo super duper avto. ;) Ampak Skyline in RX-7 imata gotovo bolj?o lego. ;) In kot sem napisal, najbr? tudi NSX. :danzoman: Ampak motor ima pa po moje ubita?en. Blok motorja (in mislim, da celotni spodnji del), nespremenjen naprimer uporavljajo v JCGT. Torej serijski blok (morda celo bate???), kar je tudi nekaj, glede na to, da imajo tam, ?e se ne motim okoli 400, 500 konjev. :ne vem:

 

Saj druga?e pa ne ugovarjam izbiri. :P Tudi 3000GT je huda stvaritev. B)

Napisano

Mazda 323F V6 & Primera GT :D Oba imata 2.0 150 konjev

 

Napaka NIMATA oba 150 konjev, Mazda ima "samo" 106 Kw in to je to?no 144.16 konja. :blink:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vsi so po svoje najhudej?i. ?eprav si dal relativno nekonkuren?ne izdelke v isti ko?. :blink:

Moji glasovi:

1. Skyline (neuni?ljiv tunabilen motor plus neverjeten 4x4!!)

2. RX-7 (Neverjetna lega, turbo wankel)

3. Supra & NSX (Supra ima super motor, zadnji pogon, ?eprav ima slab?o lego kot NSX, ki je N/A VTEC powered MR avto) Skratka neodlo?eno, ?eprva realno gledano mi je v bistvu NSX skoraj huj?a. ALi pa ne, Supra je bolj?a. No, neodlo?eno... :P

4. 3000 GT (4x4 mo?an, pred svojim ?asom baje (4 wheel steering, ampak pravzaprav je lega baje preve? "?udna" za dirka?e....)

Mislim, da ta 3000GT sploh ne sodi v ta razred, ?eprav ima motor nad 2.0 (OK, Wankel je pa? izjema) Ker po tej logiki bi sem moral dati tudi Nissana 300ZX, ki ima 3.0 V6 turbo motor in zadnji pogon... In pravzaprav zelo dobro lego in skoraj konkuren?en avto tem bi lahko bil tudi MR2 turbo, ki ima vzdevek "Ferrari za mno?ice". Skratka hudih Japoncev je kar veliko...

 

Potem imamo pa razred 2.0 (in pod)

Nissan Sunny GTi-R Kdor ga pozna ve o ?em govorim. To je prakti?no duhovni o?e WRX in EVOlutionov. 2.0 turbo, 4x4 powered rallye & street monster. 2.0 SR20DET motor, 225 konjev pribli?no. ?tarta celo bolje kot Skyline zaradi manj?e mase.

Nissan 200SX S15 (drift ma?ina, spet isti motor, kot v Sunnyu- zakon je tale motor?ek SR20DET! Aja pa ?e lep?i je kot S14 in S13 :D)

Mitsubishi EVO & Impreza WRX STI :bravo:

Honda Integra Type R (VTEC in superiorna lega za prednji pogon)

RX-8 in MX-5 (ja, sem lokal patriot pa?)

Mazda 323F V6 & Primera GT :D Oba imata 2.0 150 konjev, Mazda ima V6 ampak Primera ima (spet) SR20DE (brez Turbine) motor, ki je zelo tunabilen.

Honda Civic & CRX (Del Sol) VTi... VTEC dela svoje priznam.

MX-3 2.5 V6 Aja pa ?e dodatno natunano jasno...

U pa ?e bi se kaj na?lo....

 

to si zdaj povedu kot da jih vozis vsak dan...

jaz sem sam nsx zato tudi mi je najbolj vsec :) hehe plain simple

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Symon,a to si sklepal iz igranja NFS serije?? :P:hohoho:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Symon,a to si sklepal iz igranja NFS serije?? :P:hohoho:

 

Ah kje, tisto je za amaterje. :P Jaz igram raje serijo Gran Turisimo na PS2!!!! :bravo:

Aja pa Razni Best Motoringi pa podobne serije ti dajo tak?en vtis... Recimo v reviji Japanese Performance je v VSAKI ?tevilki kak?en Skyline, pogoste so tudi RX-7ke, medtem, ko so Supre ?e kar redke. ?e redkeje so pa NSX. 300GT je pa celo bil notri nekajkrat. Kateri je torej bolj popularen/bolj?i/z bolj?imi lastnostmi??? Ne vem no pa? tak?en vtis sem dobil.

Sicer pa----> Jaz sem vsaj napisal to?no zakaj mi je kateri v?e?. ;) Ne pa samo: Men je v?e? ta pa ta ker mi je v?e?....

Napisano

js sm tud za skyline-a!

 

ubita?n motor, avto ma pa ?ist nedirka?ko obliko.

po moje lahk po 50km vo?nje ?ist komot vn vstane?,

tak da te n? kri? ne boli :D

Only those without any talent, have no obsessions!

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • V našem bloku smo se dogovarjali za novo fasado dolgih 10 let. Veliko kreganja in prepričevanja penzionistov.😃 Za to čudo na strehi  se ne bomo naslednjih 50. 😅
    • @Slivka malo še pa bodo v Mariboru imeli produkte za tebe, spodnje slikena linku ga prikazujejo tudi z odbijačem, ki jeprimeren za tvoje podnebje. Cene bi pa naj bele tudi malo bolj življenske    PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL | Tam Europe WWW.TAM-PICKUP.COM PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL VIKA T4 4X4, 2.8T diesel, 80kW (109 HP), 260Nm torque, MT, 5341*1885*1815 (L*W*H) (mm), cargo bed 1530x1620x515 mm, 495kg payload      
    • X motor ima kompresor. Mini Dino ne.  Kubatura gor ali dol. Ko nekje pri 3000 obratih začne kompresor delovati, se to kar konkretno občuti. Res je,za DeSUS vožnjo je res mogoče bolj primeren mini Dino. Za krujzanje po magistralkah  in navadnih cestah. Laganini. Pa še tukaj je poraba x motorja nižja.Ko pa pride avtocesta je pa druga pesem.  No in kolikor vem za te ,ki smo izprobali oba --Etcho, Gelipter--pa tudi Bini, nismo glih neki DeSUS vozniki. Radi stisnemo naše x 186 , ko smo na avtocesti. Zato smo se tudi odločili za te motorje. In tudi pri preizkusu obeh motorjev  nismo spremenili mnenja. Ja,mini Dino ima malenkost več navora pri nizkih obratih a tam ga itak ne potrebuješ veliko več,kot ga ima x motor. Poraba pa je itak na strani x motorja. Kar konkretno se pozna     
    • To je brezveze. Potem je boljše za 19"naredit pa je.... 🤗😉
    • Če je od 55 s takšno baterijo potem je do dober deal, ampak verjetno je za to ceno manjša baterija in oskubljen z opremo, ki pa potem še nanese 20k€. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.