Skoči na vsebino

Najbolj varni avti so francoski - Renault

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

kakopak :bravo:

 

Varni ?e mogo?e kaj pa zanesljivi ??? :blink:?zmeden?

Pa kako so uporabniki zadovoljni z njim pa izveste tukaj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?ala mala.... :P:hohoho:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Varni ?e mogo?e kaj pa zanesljivi ??? :blink:?zmeden?

Pa kako so uporabniki zadovoljni z njim pa izveste tukaj.

 

?e so zadevo stestirali Ameri?ani je ?e vpra?ljiva. :blink::P A so vsaj delali anketo v EU? :whatever:

Sicer pa na ra?un tak?nih tem bi se lahko ve?no kregali. Varnost (Renault), zanesljivost (Mazda), zadovoljstvo (Toyota), oblika itd....

No je pa s temi testi po moje tako. Firme pa? prilagodijo avto, da se na testih v dolo?enih pogojih izka?e kot najbolj?ih ampak v realnem ?ivljuenju se bo? zaletel zagotovo pod druga?nim kotom, druga?no hitrostjo itd.... Sicer je definitivno dovolj zadovoljiv test ampak glede na to koliko avtov dandanes dobi 5 zvezdic bi lahko dvignili kriterij na vi?jo raven! :whatever:

Napisano

?e so zadevo stestirali Ameri?ani je ?e vpra?ljiva. :blink::P A so vsaj delali anketo v EU? :whatever:

Sicer pa na ra?un tak?nih tem bi se lahko ve?no kregali. Varnost (Renault), zanesljivost (Mazda), zadovoljstvo (Toyota), oblika itd....

No je pa s temi testi po moje tako. Firme pa? prilagodijo avto, da se na testih v dolo?enih pogojih izka?e kot najbolj?ih ampak v realnem ?ivljuenju se bo? zaletel zagotovo pod druga?nim kotom, druga?no hitrostjo itd.... Sicer je definitivno dovolj zadovoljiv test ampak glede na to koliko avtov dandanes dobi 5 zvezdic bi lahko dvignili kriterij na vi?jo raven! :whatever:

 

In take teste delajo japonci in ameri?ani, tako pa ne dosegajo toliko zvezdic kot evropska vozila, ki pa jih oja?ajo tam kjer jih potem testirajo(in dobijo celefa fuka zvezdic) 5 centi pro? pa je mehak kot papir. Bolj realen podatek je, ?e ni ncap test.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.