Skoči na vsebino

NA predelave (vodi?)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo sm se odlocil da se spisem en kratek vodic o NA predelavah, da bojo vec ali manj vse stvari zbrane na enem mestu.

 

No pa zacnimo z osnovo:

 

-?portni filter: vsem poznana zadeva, samo tu je faklc, namrec ob menjavi izkljucno samo tega ne bomo pridobili prakticno nic na moci, ker bo motor zajemal topel zrak, kar pa se nikoli ni pomenilo dodatnih KM, zato priporocam da ce se ze menjava samo to raje vzamite nadomestni "?portni vlozni filter ki pride v original AIR BOX.

Druga?e je seveda z CAI (cold air intake), ta pride ze z potrebnimi cevmi da filter postavimo (navadno spodaj v odbijacu) tako da zajema hladen zunanji zrak in ne vrocega pod motornim pokrovom.

Potem imamo seveda tu se SRI(Short ram intake) ta tudi pride z cevjo, vendar je tudi namescen pod motornim pokrovom in imamo ponovno problem z zajemanjem toplega zraka, vendar imajo pa take namestitve navadno eno pozitivno lastnost, odzivnost.

-?portni izpuh: tu se gre za zadnji lonec ali kar komplet z srednjo cevjo (cat-back), te zadeve so bolj odprte kot serijski tako da posledicno motor lazje "zadiha" in bi se lahko reklo da se lahkotneje zavrti v obrate.

Kaj bi bilo pomembno se vedeti tukaj, pravi premer srednje cevi, po teoriji naj bi slo nekako tako od100 do 150KM 50mm premera, 150-200KM 55mm, nad 200KM 60 ali celo 63mm.

Priporocam se odstranitev katalizatorja z de-cat cevjo.

-izpusni kolektor: tu imamo 4-1 ali 4-2-1 sisteme. 4-1 so narejeni z povdarkom vecje moci v visokih obratih, medtem ko 4-2-1 cez celotno obmocje bolj enakomeren prirastek, vendar navadno proizvedejo malo manj max moci.

 

Objavljena slika (CAI)

 

Objavljena slika (vlo?ni filter)

 

Objavljena slika (4-2-1 kolektor)

 

Objavljena slika (cat back)

 

Zdej gremo ze za malo bolj zahtevne ki jim osnova ni dovolj :P

Tukaj dodamo potem:

 

-odmi?ne gredi, te se seveda dobijo razlicne agresivnosti, navadno se jih oznacuje kot stage1, stage2 in tako naprej, no zaenkrat smo na stage1.

-povecava kompresije, tu obstaja vec nacinov, vendar bomo zaenkrat ostali na najpreprostejsem: tanjsa dihtunga glave.

-sesalni kolektor, tu ali se odlocimo za "obdelavo" originalnega ali zamenjavo z sportnim (priporocam slednje)

-no in tu ze pride do optimizacije elektronike (?ipanje), tukaj imamo tudi na izbiro vec nacinov, prvi je prav optimizacija na valjih, kjer se individualno nastavi elektronika vasemu vozilu, druga varjanta je nakup ze optimizeranega racunalnika (?ipa) in je seveda dosti ceneje, za zahtevnejse imas pa potem tu racunalnike z moznostjo nastavitev paprametrov, ta varjanta je bolj priporocljiva za tiste ki mislijo se nadaljno tunati in imajo tudi ze nekaj znanja sami nabranega o teh zadevah.

-opicja so se mocnejse vzmeti ventilov, to pride v postev ce se prestavlja blokado motorja v visje obrate.

 

Objavljena slika (dihtunga glave)

 

Zdej pa ze za HARD CORE racerje :D

-ponovno so tu odmicne gredi, vendar ze agresivnejse se pravi stage2,3,4

-race izpusni kolektor, v vecini primerov gre za 4-1 z vecjo izhodno cevjo (60-63mm) kot sportni.

-se dodatno obdelan sesalni kolektor (brusenje)

-vecja loputa plina , kle spet ali se serijsko pohona na vecji Fi ali kupi vecjo

-visoko kompresijski bati, za dodatno povecavo kompresije

-optimizacija elektronike nujno potrebna, se pravi nic vec ze nastavljenih ?ipov, le se valji.

-obdelava glave, tu se gre za poliranje kanalov, mozna tudi povecava le teh in obdelava lezisca ventilov.

-morebitne dodatne dodelave: menjava inektorjev (ce so le ti premajhni za pridobljene KM), menjava benz pumpe z istega razloga.

 

Objavljena slika (4-1 race kolektor)

 

Objavljena slika (bati)

 

Objavljena slika (odmicne gredi)

 

Kaj se priporocamo:

-menjava sklopke

-vgradnja zapore diferenciala (LSD) (ce menjalnik te nima)

-lajsati vstrajnik ali kupiti lazjega

 

Objavljena slika (sklopka in vstrajnik)

 

Objavljena slika (LSD)

 

 

Ce ima pa kdo se kaj za dodati pa lepo prosim naj se kar napise in bom dodal v potreben stolpec.

 

 

L.P. Jolly

 

 

-

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Eno vprasanje, ce smem.

 

Nimam pojma o tuningu, bognedaj da bi sel sam sraufat,

vem samo, da ima moja miata, ki je letnik 96, malo bornih 90 KM,

zelel pa bi si, da bi jih imela nekoliko vec. Ene 120 bi blo ze fajn.

 

Kaj vse moram zato narediti oz. se bolje, kdo to lahko kavlitetno

naredi in koliko me to stane?

 

Za v naprej hvala za odgovor.

 

lp, m

Napisano

v bistvi ma? lepo gori napisano...pojdi od easy tuninga gor in bo? videl kdaj ti bo dovol :)

 

 

mah na "easy" tuningu nebo nic naredu kar je za ta voz skoraj nemogoce dobit res kvaliteten c.a.i.filter al pa ispusni sistem ce pa ze najdes je pa cena tako zasoljena da te v trenutku vse mine!!!!

 

se zmeraj vstrajam da se te masinke ne splaca tunat ker res nima popolnoma nobenega tuning potenciala!!!! <_<

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

Tu lahko re?em, da se popolnoma strinjam. There's no replacment for displacment in tudi sam sem to prej ali slej ugotovil. :P Najbolj?i tuning je, da za?ne? z najmo?nej?o/najve?jo verzijo motorja za v tvojo Miato. V tvojem primeru se spla?a bodisi "ta mo?no" 1.6 ali pa 1.8 vr?t notri, z papirji ne bi smel imeti te?av. Poleg tega bo? dobil za ta dva motorja veliko ve? delov za rihtanje.

Sicer pa saj, ?e si prebral celoten vodi? bi ?e moral malo izlu??iti kako se natuna tvojo ma?ino. ?e ne pa preberi ?e enkrat in to po?asi in natan?no. B) In uporabljaj Google i??i, u?i se. Mi smo ti pokazali pot, po njej pojdi sam. :P

Napisano

Dobr prispevk! :bravo:

 

Je pa res treba imet ?imbolj konjsko izhodi??e, pol pa od tam dalje, ne da zme?e? malo morje dnarja in ma? ?e zmer 30 konjov mn kt tamo?na verzija motor?ka u taki makini! :ne vem: :D

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

za mx-5 je najcenej prit do 200 KM z B6T motorjem (cena predelave cca 500-1000 EUR)

 

nad 200 (tam okol 230-280KM) pa z BPT motorjem...

:)
Napisano

za mx-5 je najcenej prit do 200 KM z B6T motorjem (cena predelave cca 500-1000 EUR)

 

nad 200 (tam okol 230-280KM) pa z BPT motorjem...

 

 

ja sam ni to tako lahko ni takih motorjev tza vsakim vogalom moras met zegen tako kot ti!!!! :P:bravo:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.