Skoči na vsebino

DC zaklepanje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem hotel postat na DIY podforumu, pa ni omogo?eno.

 

Torej, imam modul in daljin?ka, zraven so nem?ka navodila, nem?ko pa ne znam. Modul ima 8 ?ic, samo za rde?o in ?rno vem, da gresta na baterijo, za ostalih 6 se mi pa sanja ne kam in kako... ima kdo kake izku?nje? prosim za pomo? :)

 

btw, hvala kaalmanu, ki je zadevo zelo ugodno zrihtal :cheers:

Napisano

daj poskeniraj ali pa poslikaj navodila, ti probamo prevesti pa razlo?iti :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Cja ne, ?e bi videl bol?e tekst bi bilo vse lepo in fajn, mantrat pa se ne mislim, druga?e bi ti lahko pomagal, mislim vsaj, preskeniraj :D

Napisano

Tole montira? v bli?ino relejev ki skrbijo za centralno zaklepanje. Kako pa ne vem ker bi res lahko malo bolj? slikal ali pa poskeniral. Pa ?e treba je vedeti kak?no vezavo ima? na avtu.

 

 

Moj alarm pa ?e zdej ni sprogramiran, druga?e dela BP samo ne smem klju?ev notri pustit ker se mi po eni minuti sam zaklene :D

Napisano

Sem dal montirat tistim, ki se s tem profesionalno ukvarjajo. Ta modul nima priklopa na smerokaze, pa tudi dodatna 2 releja sem moral kupit, ker ima avto ?e sam vse motor?ke (modul je pa narejen, da se jih dokupi), dela pa super oz zaenkrat tako kot mora. Cena relejev 1.800 in monta?e 6.000, dela je bilo za 45 minut.

 

Me pa zanima kje je modul sploh montiran (zraven motorja, spodaj pod armaturo ali kje), ker ho?em videti, ?e je vse skupaj dano, tako kot se ?ika, za ta denar bi skoraj moralo biti, saj jih grem povpra?at, ?e sam ne najdem :D

 

Je pa mazda 323f, l.96, nimam pojma kje je rele za centralno zaklepanje

Napisano

montira se to ponavadi v kabiini, ve?inokrat pod armaturo nekje pri ?katli z avarovalkami ali v bli?ini volanskega droga, kjer so pri mazdi releji itd...

 

sicer ne razumem, zakaj si moral releje dokupit, ampak, saj niso bli dragi...

 

upam da si vseeno zadovoljen :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ali pa se nahaja pri sovozniku na desni strani pri desni nogi pri vratih :D

 

 

Pa tudi ?e nima modul mo?nosti na smerokaze je to tudi mo?no naredit.... ;)

Napisano

kaalman; sem zadovoljen, dela super, prime ?ez stene in ful od dale? in kvalitetne izdelave je, tako da ?e enkrat ti hvala, lepo si vse izpeljal

 

mazda323; grem jutri gledat, me res zanima :D kako se pa potem to naredi, da bi se ?e na smerokaze vezalo

Napisano

kaalman; sem zadovoljen, dela super, prime ?ez stene in ful od dale? in kvalitetne izdelave je, tako da ?e enkrat ti hvala, lepo si vse izpeljal

 

mazda323; grem jutri gledat, me res zanima :D kako se pa potem to naredi, da bi se ?e na smerokaze vezalo

 

Poi??i, lahko pa je za tapeto desnih vrat, nevem to?no, saj malo poi??i pa bo? ziher najdo, v prtlja?niku ziher ni, to pa treba najt pravo ?ico pa zmerit z volt metrom katera daje ven napetost ki po?ene motor?ke za odpiranje, potem pa to ?ico ?e vezat na releje od ?migavce, ?e potem ve? nebodo delali ?migavci pa ?udno utripali ve? da si varovalko skuril ... :) Varovalko menjat pa dalje probavat, HeHe tak se bo? nau?il :lol:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.