Skoči na vsebino

Centralni ?alter za el. stekla


Priporočeno sporočilo

Tkole je - ?e kar par mescov mi ne dela ?oferjeva ?ipa pri Mazdi, pa nekako sem dozdej tut brez tega pre?ivel, ?e najve?ja beda je npr. na cestnin, ampak sem itak ?e pred tem izna?el ABC, pa je tut to ok, no zadnji? enkat pa se mi je v nekem pripravljanju vremena na de?, zgodil da je desna (sovoznikova) ?ipa ?e ?la dol, pol od totalno spodnje faze (napovn odprta), pa nikakor ne ve? gor, pol pa sem se raspeezdu in udaru po stikalu (taglavnmu za vse ?ipe) in zadeva od tistga momenta naprej funkcionira, pa za trenutek se je celo prebudila moja ?ipa, ki je takoreko? ?e pol leta v mirovanju, pa sem jo pol takoj nazaj zaprl in zdej jasno spet ne dela! :blink:

 

Pa sem biv pr enmu avto-elektri?arju in je rekel, da mam stikalo za?gano, ker so direktni kontakti in da je pa? zadeva iztro?ena, zdej pa me zanima al se da zadevco nekak ?e po?timat, al je najbol da dobim nov stikal za tele zadevce (po mo?nosti ne ?ist novga, ker pride 60 smukova,), za kar pa sem raj? pol brez vseh ?ip! :P

 

No svetujte mi kej pametnga, kar pa se stikala - rablenga ti?e, ga pa dobim za kak?nih 5 Pre?ernov, tko da to bi blo ?e ok! :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tkole je - ?e kar par mescov mi ne dela ?oferjeva ?ipa pri Mazdi, pa nekako sem dozdej tut brez tega pre?ivel, ?e najve?ja beda je npr. na cestnin, ampak sem itak ?e pred tem izna?el ABC, pa je tut to ok, no zadnji? enkat pa se mi je v nekem pripravljanju vremena na de?, zgodil da je desna (sovoznikova) ?ipa ?e ?la dol, pol od totalno spodnje faze (napovn odprta), pa nikakor ne ve? gor, pol pa sem se raspeezdu in udaru po stikalu (taglavnmu za vse ?ipe) in zadeva od tistga momenta naprej funkcionira, pa za trenutek se je celo prebudila moja ?ipa, ki je takoreko? ?e pol leta v mirovanju, pa sem jo pol takoj nazaj zaprl in zdej jasno spet ne dela! :blink:

 

Pa sem biv pr enmu avto-elektri?arju in je rekel, da mam stikalo za?gano, ker so direktni kontakti in da je pa? zadeva iztro?ena, zdej pa me zanima al se da zadevco nekak ?e po?timat, al je najbol da dobim nov stikal za tele zadevce (po mo?nosti ne ?ist novga, ker pride 60 smukova,), za kar pa sem raj? pol brez vseh ?ip! :P

 

No svetujte mi kej pametnga, kar pa se stikala - rablenga ti?e, ga pa dobim za kak?nih 5 Pre?ernov, tko da to bi blo ?e ok! :bravo:

 

ne bo? ga popravu, ko zadeva crkne crkne.sto posto ti je prav svetoval.za 5 tiso? ga pa kar vzemi, ni? ?akat.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bom kar staro temo uporabil, da ne bo gu?ve na forumu!

 

A kdo ve kolk me lahk olupjo za menjavo MAN?ETE PRI HOMO - KINETI?NEM ZGLOBU (spredn desn kolo), ker sem opazu da je po?ena in mi je ful olja ?e spustila, pa se zdj ?e en cajt s po?eno vozim, mi je pa mehanik svetoval da naj najhitrej kar je mo?no menjam, ker drga? bo ?el cel zglob, a je to res?! <_<

 

Pa kak?en stro?ek naj bi mi z delom vred zadeva prinesla, ?e kdo ve - tko od oka! :D

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ReDevil ti sporo?im popoldne, sem jest to menjal na prej?nji mazdi pri svetku (takrat kot diske) in mi je ?e man?eto zamenjal. Ja obvezno zameni ker ?e ni masti je sranje - in men je ?el homokineti?ni zglob adijo. Samo mislim da ni tolk drago, tista man?eta pride jurja al dva + mast + delo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Grega - dubu sem man?eto pr Fermiju za 1.800 SIT oz. 7,5 EURa, zdej pa samo ?e vpra?anje kok bo delo, upam pa da medtem nisem ?e globa "zgulil" do konca, ker sem naredu par 100 km medtemu cajtam! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja poka ?e n? ne, jutr gre pa makina ?e ob 8.00 v pridne roke mojga majstra tlele v Soteski, pa naj jo ?imprej zrihta, sicer najbr? ?e ni tok hudo, ker je lih dons mazda imela supertest na avtocesti, ko je ?la prek 130, pa nam povedu kolk, ampak na?alost mn kot sto ?ez! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

AKTUALA ZADEVA!!! :D

 

Sicer bi loh imel kar temo, MOJE PLEHNATE TE?AVICE! :P

 

Trenutno mi ful uhaja hladilna teko?ina, pa tut ob?asno vidim na tleh neki vodi podobnega, oz. se hitro vidi ?e po barvi da zihr ni olje, pol pa po dolgem cajtu preverim hladilno teko?ino in vidm da mi je ful manjka!

 

Zdej nekdo mi je omenju vodno pumpo, kar pa ni logi?no, ker pol bi se avto ful grel, kar pa se ne, se mi zdi pa mo?no da al mi kake cevi pu??ajo, al pa celo hladilnik, ?eprav je star komi 2 leti??? <_<

 

Se pa spomnem, ko mi je pr golfu crknila pe?ka za gretje, je tut ful vode zginil v momentu, no res pa je da zdej mi gretje dela normalno, pa takrat se mi je tut ful dim vsul v potni?ko kabino, kar se tut zdej ne v tem primeru!

 

NO ?e ma kdo kako idejo, kaj se dogaja stari ma?inci, naj kar z besedo na dan udari! :danzoman:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma grem jutr do mehanika mal pofirbcat, zdej po?as bo itak zgleda tak vreme, da se bom za?el z vlakom vozit do LJ, ker po snegu, mi je pa s tole mazdo, vse prej kot ?uur vozit! <_<

 

Od potencialnih te?av s tole hladilno, me pa najmanj mika, da bi se za?ela le-ta z oljem me?at v ma?ini, kar sem ?e sli?al da se je pr komu zgodil, no kak?no pa je blo pol nadaljevanje, vam je pa najbr? itak ?e jasno! :(

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.