Skoči na vsebino

?ip za M6 SPC CD 136

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.

Zanima me, ?e ima kdo kak?ne izku?nje s ?ipom za M6 CD 136? Ali se spla?a? Stro?ki? U?inek? Poraba?

Vsem hvala za info. :ne vem:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Kot jaz vem je Tomi.....uporabnik Komar posku?al s tem ?ipanjem na istem motorju... u should ask him... :)))

Feel free....

Napisano

Pozdravljeni.

Zanima me, ?e ima kdo kak?ne izku?nje s ?ipom za M6 CD 136? Ali se spla?a? Stro?ki? U?inek? Poraba?

Vsem hvala za info. :ne vem:

 

jaz ga nisem dal, zaradi tega ker se veliko vozim po drzavah kjer tankajo cuden dizel...

glede na to, da ze s cistim dizlom bo avto velik bolj kadil, to bi blo smrtonosno za mojega.

 

naj te veseli dejstvo, da mas najbrz vec kot tovarniskih 136 KM (na enem teste so izmerili skoraj 150KM)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

jaz ga nisem dal, zaradi tega ker se veliko vozim po drzavah kjer tankajo cuden dizel...

glede na to, da ze s cistim dizlom bo avto velik bolj kadil, to bi blo smrtonosno za mojega.

 

naj te veseli dejstvo, da mas najbrz vec kot tovarniskih 136 KM (na enem teste so izmerili skoraj 150KM)

 

Jap, na tistem testu so namerili 147,6 KS (tovarni?ki motor) :bravo:

 

Jaz nisem imel ?ipa ampak PowerBox:

- pozna se pri pospe?evanju (kar opazna razlika-vendar je tudi opaznej?a turbo luknja);

- kon?na hitrost (mala razlika-mogo?e 3-5 km/h);

- dimljenje (bistveno bolj zadimi, ko pohodi? plin);

- poraba (ni bistvene razlike-mogo?e kakega pol litra, kar je verjetno posledica podzavestnega priganjanja motorja, ko si glavni, ker ma? "?ipan" avto)!

Moj aftek se ?e kar nekaj ?asa vozi zopet brez PowerBoxa, pa gre kar v redu (po ?tevcu tudi 220 in ve?, ?e je treba :danzoman: )... :policaj:

Papa, Tomi

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • V našem bloku smo se dogovarjali za novo fasado dolgih 10 let. Veliko kreganja in prepričevanja penzionistov.😃 Za to čudo na strehi  se ne bomo naslednjih 50. 😅
    • @Slivka malo še pa bodo v Mariboru imeli produkte za tebe, spodnje slikena linku ga prikazujejo tudi z odbijačem, ki jeprimeren za tvoje podnebje. Cene bi pa naj bele tudi malo bolj življenske    PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL | Tam Europe WWW.TAM-PICKUP.COM PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL VIKA T4 4X4, 2.8T diesel, 80kW (109 HP), 260Nm torque, MT, 5341*1885*1815 (L*W*H) (mm), cargo bed 1530x1620x515 mm, 495kg payload      
    • X motor ima kompresor. Mini Dino ne.  Kubatura gor ali dol. Ko nekje pri 3000 obratih začne kompresor delovati, se to kar konkretno občuti. Res je,za DeSUS vožnjo je res mogoče bolj primeren mini Dino. Za krujzanje po magistralkah  in navadnih cestah. Laganini. Pa še tukaj je poraba x motorja nižja.Ko pa pride avtocesta je pa druga pesem.  No in kolikor vem za te ,ki smo izprobali oba --Etcho, Gelipter--pa tudi Bini, nismo glih neki DeSUS vozniki. Radi stisnemo naše x 186 , ko smo na avtocesti. Zato smo se tudi odločili za te motorje. In tudi pri preizkusu obeh motorjev  nismo spremenili mnenja. Ja,mini Dino ima malenkost več navora pri nizkih obratih a tam ga itak ne potrebuješ veliko več,kot ga ima x motor. Poraba pa je itak na strani x motorja. Kar konkretno se pozna     
    • To je brezveze. Potem je boljše za 19"naredit pa je.... 🤗😉
    • Če je od 55 s takšno baterijo potem je do dober deal, ampak verjetno je za to ceno manjša baterija in oskubljen z opremo, ki pa potem še nanese 20k€. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.