Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo! Mene pa sam neki zanima. Ko avto zalaufam mi obrati najprej seveda posko?jo na ene 1500 rpm, pol se pa spustijo na ene 250 rpm. Vse u redu! Zdj sm pa porajtu da vsaki? k ustavm avto (ko dam v ler) mi obrati spet padejo na ene 250, avto se mal strese pol na normalno na ene 800 ?e je segret. Pa tud k na mestu obra?am volan, pol k ga pa neham obra?at padejo obrati na 250, pol pa spet nazaj na 800. Tko mi skoz niha pa me mal skrbi a je kj narobe al ne. Razumem da ra?unalnik ureja obrate sam se mi zdi da mal preve? cajta rab. Motor je pa 1.5 16v na mazdi 323F tip BA! ?e kj ve? veste mi prosm napi?te k mi ni n? jasn a je kj narobe al ne.

Lp, Denis.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

hmm...meni tudi malce nihajo ampak ?e ni krize. Pri enem svojem prej?njem avtu so mi tolk padli da je avto crknu. Na poobla??encu so mi rekli da je ?el senzor za pretok zraka al neki tazga, sem ?el do enga majstra, ki mi je s?istil ves dovod goriva pri motorju, od injektorjev ma ni da ni. V glavnem spu??a ?ez eno ?istilo par urc in zadeva je bila porihtana, avtu obrati niso nikoli ve? padal. Mogo?e je to re?itev, sko? od enga mehankarja.

 

lp

Napisano

meni so v takem primeru rekli na servisu (ko sem imel ?e ?kodo), da je ?el senzor za temperaturo motorja. Senzor ni zaznal, koliko je motor ogret in je delal samo "?tantgas". ta pa je bil na?timan na premajhne obrate.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

nekaj od x mo?nosti:

 

- slaba nastavitev prostega teka -> nastavi

- slaba nastavitev senzorja za loputo plina -> nastavi

- luknji?asta cev od merilca pretoka zraka do lopute plina -> zamenjaj

- te?ave s senzorjem za temp. motorja

 

predlog: probaj it na "tester" oz. prebrat napake iz ra?unalnika

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Najprej hvala za odgovore! Sm se odlocu da najprej pogledam zracni filter. V skatli za filter je blo pouhn umazanije, od zuzkov pa do velkih kosov smeti. Skatlo sm odsraufu in smeti vn stresu umazanijo, pa tud filtr za zrk je biu ze kr dost umazan. Za zdj bom se enkrat odsraufu skatlo in jo spucu z vodo, posusu, zamenju zracn filtr pa spucu loputo za zrak pol bom pa vidu ce bo ok. Aja, najprej sm spucu ta filtr za zrk k je not pa je ze mal bols tko da mozno da bo sam to (upam ker sm slisu da je senzor za zrk kr drag), cevi sm pogledu pa je use ql tko najprej to pol pa dalje. Ce bo kj bols sporocim! Hvala usem!

Lp

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Evo tko. Sm po?timu tist z filtrom, spucu sm ?katlo pa mal spihu senzor za zrak in se moram pohval da je skor 100% po?timano. Motor velik lep? te?e pa n? ga ne zabija na 200 rpm. A drga? je normalno da mam ko je avto segret ene 700 rpm a je to mal premal? Zdj moram sam ?e loputo za zrak spucat pol bom pa vidu ?e je to to. ?e bo use ql grem pa na :pepsi: !

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tule jaz vidim samo kapljice, slikaj, da se bodo videle poškodbe, ker jaz po  treh zimah nimam nič, skoraj nič!  Ker toliko slba pa ni ta barva kot se tule piše.... 🤔😉
    • Najprej se vsedite v Mazdo 6e, šele potem pišite. Njena notranjost je na nivoju vsaj enkrat (celo dvakrat) dražjih vozil.
    • Odvisno s katere smeri gledaš. Sam sem stranka Kržišnika, ki ima že od nekdaj Suzukije zraven. Ko se sprehodiš po salonu, vidiš očitno razliko v kvaliteti. To samo govori v prid Mazdi, ker lažje opravičiš višjo ceno.   Zdaj so zraven še Dongfengi (Forthing je model Dongfenga), slika je podobna, če primerjaš.   Tudi Mazda 6e je vsaj za razred višje po izdelavi od tega. V zadnje so imeli v salonu CX-30 in Mazdo 6e. Tudi tu kitajc 6e ne izgleda nič slabše, prej izgleda višji rang avtomobila. Nevem zakaj je potrebna ta degradacija s "kitajcem", komu to služi..
    • O, super. Bomo nabavili tudi to. 👍 Sam pri obdelavi lesa nikoli ne uporabljam odsesavanja. Uporabljam pa vedno kvalitetne ščitnike za ušesa, zaščitna očala, rokavice in zaščitno masko za usta. Ugotovil sem namreč, da če ne uporabljaš zaščitne maske ti gredo mikro delci prahu v pljuča in imaš lahko pozneje probleme pri dihanju. Na koncu dela šele pometem in posesam delovno površino. 
    • Ali pa se enostavno sprijazniš z realnostjo in vsako pomlad malo retuširaš pikice. Po par letih pozabiš na to težavo, ko dobiš zraven še par vdrtin od raznih pacientov, ki s svojimi vrsti zrukajo vse avte okoli sebe. Sam zelo lepo skrbim za svoji mazdici pa naredim tako. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.