Skoči na vsebino

Obrati konstantno nihajo!


Priporočeno sporočilo

Zdravo! Mene pa sam neki zanima. Ko avto zalaufam mi obrati najprej seveda posko?jo na ene 1500 rpm, pol se pa spustijo na ene 250 rpm. Vse u redu! Zdj sm pa porajtu da vsaki? k ustavm avto (ko dam v ler) mi obrati spet padejo na ene 250, avto se mal strese pol na normalno na ene 800 ?e je segret. Pa tud k na mestu obra?am volan, pol k ga pa neham obra?at padejo obrati na 250, pol pa spet nazaj na 800. Tko mi skoz niha pa me mal skrbi a je kj narobe al ne. Razumem da ra?unalnik ureja obrate sam se mi zdi da mal preve? cajta rab. Motor je pa 1.5 16v na mazdi 323F tip BA! ?e kj ve? veste mi prosm napi?te k mi ni n? jasn a je kj narobe al ne.

Lp, Denis.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hmm...meni tudi malce nihajo ampak ?e ni krize. Pri enem svojem prej?njem avtu so mi tolk padli da je avto crknu. Na poobla??encu so mi rekli da je ?el senzor za pretok zraka al neki tazga, sem ?el do enga majstra, ki mi je s?istil ves dovod goriva pri motorju, od injektorjev ma ni da ni. V glavnem spu??a ?ez eno ?istilo par urc in zadeva je bila porihtana, avtu obrati niso nikoli ve? padal. Mogo?e je to re?itev, sko? od enga mehankarja.

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

meni so v takem primeru rekli na servisu (ko sem imel ?e ?kodo), da je ?el senzor za temperaturo motorja. Senzor ni zaznal, koliko je motor ogret in je delal samo "?tantgas". ta pa je bil na?timan na premajhne obrate.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nekaj od x mo?nosti:

 

- slaba nastavitev prostega teka -> nastavi

- slaba nastavitev senzorja za loputo plina -> nastavi

- luknji?asta cev od merilca pretoka zraka do lopute plina -> zamenjaj

- te?ave s senzorjem za temp. motorja

 

predlog: probaj it na "tester" oz. prebrat napake iz ra?unalnika

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najprej hvala za odgovore! Sm se odlocu da najprej pogledam zracni filter. V skatli za filter je blo pouhn umazanije, od zuzkov pa do velkih kosov smeti. Skatlo sm odsraufu in smeti vn stresu umazanijo, pa tud filtr za zrk je biu ze kr dost umazan. Za zdj bom se enkrat odsraufu skatlo in jo spucu z vodo, posusu, zamenju zracn filtr pa spucu loputo za zrak pol bom pa vidu ce bo ok. Aja, najprej sm spucu ta filtr za zrk k je not pa je ze mal bols tko da mozno da bo sam to (upam ker sm slisu da je senzor za zrk kr drag), cevi sm pogledu pa je use ql tko najprej to pol pa dalje. Ce bo kj bols sporocim! Hvala usem!

Lp

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo tko. Sm po?timu tist z filtrom, spucu sm ?katlo pa mal spihu senzor za zrak in se moram pohval da je skor 100% po?timano. Motor velik lep? te?e pa n? ga ne zabija na 200 rpm. A drga? je normalno da mam ko je avto segret ene 700 rpm a je to mal premal? Zdj moram sam ?e loputo za zrak spucat pol bom pa vidu ?e je to to. ?e bo use ql grem pa na :pepsi: !

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še 2x toliko pa bi že drugega Forda, ups Mazdo dobil 😁
    • hmmmm, kako vse to veš :), vozim že 9.let Hondin N/A 2.0 motor 156km (ali koliko točno jih ima niti ne vem več, v glavnem premalo), torej je isto sranje kot Mazdinih 165KM..... (čeprav sem prepričan, da je Hondin motor še vedno boljši od Mazde, tako da...)....vozil sem mazdo 6 2.0 z N/A 145 KM (totalni shit....kr neki) in vozil sem se mazdo 2 (116km), ki je OK in ql avto.....iz vsega tega, imaš prav nisem vozil mazde 3 g120, ker me res ne zanima, ker je šhit :).....je motor verjetno podoben kot v mazdi 2, ki ji pritiče, ker je majhen avto....mazda 3 je pa konkretno večji in zagotovo vsaj 150kg težji in lej, 120km je kr neki....sori.....Še to, vozil sem tudi Toyoto s CVT in Hondo s CVT (v bistvu Honda nima več t.i CVT, ampak nek neskončni menjalnik) in tukaj je Honda svetlobna leta pred Toyoto....ni deroče kot pri Toyoti....naj mogoče @scania uleti v to zgodbo z menjalniki....   Ne takoj pisat na pamet :).....dejstvo pa je da verjetno bi bil v mazdi 3 poleg X186 najboljši res dinozaver 2.5 in 194km....(to je pa raketa verjetno in optimalni paket - sicer zelo drag ampak dober....   Pa ne se preveč razburjat, ne glede na vse tvoje razlage mazde 3 g120 ne bom ne kupil, ne priporočal komu.....   Aja, če želiš, da še malo prilijem olja na ogenj :), za vikend sem se imel možnost voziti s Škodo Supert Sport 2.0.tdi 200km avtomatik 4x4, hmmmmm, dvomim da je katera Mazda 6 ne tem nivoju, z vidika voznih lastnosti težko rečem, pa imate lahko 1000 argumentov za in proti.....(pustimo sedaj vzdržjivost, serisiranje, itd.), tudi zunanji look z 19inčnimi feltnami je povsem spodoben.....   in še en podatek 🤣, vozil sem tudi Hondo 2.4 z 190km (torej enako kot mazda 2.5) in ni nek presežek proti 2.0, ter začuda tudi hondo 2.0 dizel 140km/150km (kar je enako mazdi dizl 150km) in če bi izbiral med vsemi motorji je dizl se najboljsi in najbolj prijeten za vozit...heh, samo izbral bi Hondinega dizla in ne Mazdinega (zal so pa že v letih...)...
    • Da ne omenjamo lastnikov Škodilakov.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.