Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ok imam eno ?udno te?avo, ki jo tudi mehanik ne more to?no specificirati. Namre?, ko se vozim nekaj ?asa (po avtocesti) vsaj 160km/h mi potem po nekem ?asu, ko spustim hitrost (npr. pri cestninski ali kak?nih ovirah) za?ne blokirati hitrost - nekako tak?en ob?utek je kot da bi mi du?ilo motor. Sicer momentalno pomaga potem, da prestavim v ni?jo in spet vi?jo, vendar kaj kmalu spet za?ne du?iti.

?e se okrog 150km/h peljem po isti logiki mi do sedaj ?e ni to naredilo. Prav tako mislim, da je to prisotno samo ob ni?jih temperaturah - npr. ?e se peljem v MB podnevi je ok tudi pri 160/h, ko grem zve?er nazaj je temperatura ni?ja in mi nato du?i ?e nekaj ?asa vozim 160/h.

Res ne vem kaj bi lahko bilo - najprej sem mislil ?e je slu?ajo kak?en filter zama?en (npr. za gorivo), ampak potem ni logike, da se to dogaja to?no na dolo?eni hitrosti. Imate kak?no idejo ali izku?njo?

 

Hvala.

Napisano

oj!!!

 

Jaz ti bom tkole reku!!!

Iz preventive zamenjaj bencinski filter(mo?ni vzroki so: avto slabo vle?e-ga mori ,cukanje avta,nemiren tek)

Je logika ...?e ti da? v ni?jo potem pumpa za bens pove?a pritisk ker rabi ve? goriva,in ker pumpa dela na polno se ti ne zdi razlike da mori kj ker je tolik?en pritisk da le gre skozi zama?en filter,ko pa so ni?ji obrati pa se zadeva ustavi!

po potrebi zamenjaj sve?ke glej na starost in opravljene kilometre

spucaj tra?ni filter in ostale cevke oz. preveri ?e so vse dobro nasajene na svoje mesto!!!!

 

To je za za?etek pol pa naprej!!!!

 

mo?nosti so pa ?e kaki kabli od sve?k(mo?nost preboja)

ali kak merilec pretoka zraka!!!!

 

lp

 

in javi rezultate ?e bo kaj bol?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Izpu?ni sistem bi res lahko bil kriv, ker se zadnje ?ase ?udno sli?i zvok izpuha.

 

Druga?e pa avto niti nima toliko prevo?enih - 116.000

Sem pa imel pred kratkim velik servis. Menjava sve?k, jermenov, filtrov, klima, olje itd.

Napisano

?e si siguren da so vse to zamenal kar si na?tel pol je ok(js ne vrjamem ni? unim na servisu razn ?e stojim zraven)

 

pol ti res ostane da pregleda? izpu?ni sistem!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Jaz sem imel podoben problem pa smo na koncu ugotovili da je bila lambda sonda. Zamenjava ni tezka.... lahko pa poskusis s kaksnim ki ima isti avto zamenjat...da nebos kupoval po nepotrebnem.

 

LP, Andrej

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.