Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Moja mazda je letnik 94, ima 200000 km. Med vo?njo mi brli lu?ka za bencin in lu?ka za alternator. Z ve?jimi oobrati kot se peljem bolj sveti, ko motor te?e na mestu lu?ka ugasne in ?e pritisnem na zavoro spet posveti. Danes sem med vo?njo pri?gal gretje zadnje ?ipe pa je lu?ka ugasnila. Ali kdo ve kaj bi lahko bilo narobe? Hvala. Lep pozdrav.

Napisano

?uden primer... tole je naloga za avtoelektri?arja, bi pa rekel, da ima te?ave alternator (zamazani kontakti, izrabljene krta?ke ali pa te?ava z reglerjem)

33112_1.png

Napisano

Moja mazda je letnik 94, ima 200000 km. Med vo?njo mi brli lu?ka za bencin in lu?ka za alternator. Z ve?jimi oobrati kot se peljem bolj sveti, ko motor te?e na mestu lu?ka ugasne in ?e pritisnem na zavoro spet posveti. Danes sem med vo?njo pri?gal gretje zadnje ?ipe pa je lu?ka ugasnila. Ali kdo ve kaj bi lahko bilo narobe? Hvala. Lep pozdrav.

 

?isto normalni pojavi, ?e bi mel abs bi ti ?e ta lu?ka svetila. ?imprej se nehaj vozit in daj alternetor v popravilo, ker ti PREVE? polni, ?e se bo? ?e naprej tako vozil ti zna odpovedat ?e kak drug elektri?ni sklop, ki pa stane perecej ve? kot popravilo alternatorja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pozdravljeni. Danes sem se peljal brez pri?ganih lu?i pa ti dve lu?ki nista brleli. Po moje je nekaj narobe z ?rpalko za bencin. lp

Napisano

Pozdravljeni. Danes sem se peljal brez pri?ganih lu?i pa ti dve lu?ki nista brleli. Po moje je nekaj narobe z ?rpalko za bencin. lp

 

?lovek da nebo? potem jokal. ?e je kaj narobe z ?rpalko za bencin, motor nagaja oziroma ne dela.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Poglej ce mas alternator dober zasponan.Pa loh bi pogledo se kable ki grejo na alternator in alnesor.

Napisano

?isto normalni pojavi, ?e bi mel abs bi ti ?e ta lu?ka svetila. ?imprej se nehaj vozit in daj alternetor v popravilo, ker ti PREVE? polni, ?e se bo? ?e naprej tako vozil ti zna odpovedat ?e kak drug elektri?ni sklop, ki pa stane perecej ve? kot popravilo alternatorja.

 

Ajvarjev nasvet lahko testira? sam z voltmetrom priklju?enim na kleme akumolatorja. Pri ugasnjenem motorju bi moral imeti okoli 12V, ko pri?ga? avto naj bi pokazalo cca 14,5 - 15V. Tudi pri dodajanju plina ne sme presegati te volta?e. ?e gre ?ez 15V ima? lahko velike probleme, saj lahko alternator overcharga kak?nega od elektri?nih/elektronskih sklopov potem so pa stro?ki lahko zelo veliki - veliko ve?ji kot je recimo 15 jurjev, kolikor stane obi?ajno poravilo alternatorja oz. reglerja.

33112_1.png

Napisano

Kot sm ze reko poglej ce mas alternator dober nasponan oz. jermen,kr sm meu isti problem ko sm se enkrat pelo v maribor,se mi je uzgala lucka za elektriko in to pr visokih obratih pol mi je pa sam avto ugasno ko se je akomulator sprazno.

Napisano

Popravljeno. Masa je bila slaba.

 

In zato se je blo treba cel teden trudit pa tuhtat kaj je narobe ??? <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.