Skoči na vsebino

sklopka mx5


mazdohist

Priporočeno sporočilo

pozdravljeni zopet jaz!!

me zanima ce mi zna kdo predlagat kaksno sklopko bi se splacalo dati v mojo mazdico pa da je kaj solidnega za svojo ceno!!!

je sportna bolsa ali original??

 

ali se je ze kdo kdaj spravil lajsat vstrajnik??

bi se dalo kje dobiti postopek za koliko bi ga lahko zlajsal kje bi to delali...

 

hvala

 

lp

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zate bi bla sportna ampak je pa tud res da za norce ni nc!

se mi zdi da sinter obnavla ! aja pa se za potisni lezaj se pozanimaj vrjetno bo treba menjat...

 

 

vztrajnik-->vzem pormasino al pa fleksaric :P pa bo lazji :D

 

na vse najbolse da se bo spet vrtela :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pozdravljeni zopet jaz!!

me zanima ce mi zna kdo predlagat kaksno sklopko bi se splacalo dati v mojo mazdico pa da je kaj solidnega za svojo ceno!!!

je sportna bolsa ali original??

 

ali se je ze kdo kdaj spravil lajsat vstrajnik??

bi se dalo kje dobiti postopek za koliko bi ga lahko zlajsal kje bi to delali...

 

hvala

 

lp

 

Zakaj bi ti to delal ?

Koliko kilometrov ima? ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e je z lamelo mehansko vse vredu, razen tega da je obrabljena, ti priporo?am obnovo pri Sinterju. ?e ve?krat preverjeno na delovnih strojih, kjer je lamela ekstremno obremenjena, je obnovljena pri Sinterju vzdr?ala vsaj 2x dobo original lamele. Ko razdere? preglej ?e v kak?nem stanju je potisna plo??a, potisni le?aj, vodilni le?aj (?e ga ima) in vztrajnik. Laj?anje vztrajnika pa odsvetujem.

IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj bi ti to delal ?

Koliko kilometrov ima? ?

 

 

zakaj bi to pocel nekako bi rad dobiv na samem pospesku vozila!!!

res da se mi bo sama poraba kar mnigo dvignila vendar uzitek je uzitek!!!

hm kilometrov je pa 175000 tam nek!!!

 

 

 

mwe pa se nekaj zanima ta avto ima hidracvlicno sklopko pa me zanima kako olje je najbolse za notri???

hvala

 

lp

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za sklopko se uporablja navadno olje za bremze in mislim da ima? ti kar skupaj vezano posodico za bremze in sklopko

Edit: zmotu sem se ima? posebe in ziher gor pi?e kak?en olje gre not :D

 

 

ja posebi je posoda k sem v manual gledu pa ni nig gor na posodi napisan niti v manual knigi sam pise da gre not kao bremz olje pa me zanima ce morm na kaj pazit!!?? :ne vem:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislm da je sam va?n da da? not DOT 4 ali ve? ker 3 baje ni ve? za usak avto. Moj fotr je DOT 4 nalil notr in zadeva laufa k nova! Sva pa ?e misnla dfa je ?la sklopka u k**ac. Pol sva pa vidla da je posoda prazna. :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislm da je sam va?n da da? not DOT 4 ali ve? ker 3 baje ni ve? za usak avto. Moj fotr je DOT 4 nalil notr in zadeva laufa k nova! Sva pa ?e misnla dfa je ?la sklopka u k**ac. Pol sva pa vidla da je posoda prazna. :D

 

kok pa gre kaj tega olja normalno?? k mam obcutek da je mal lajtenga preparena pa da mi prav lepo oljcka spusa??

kolk bi prsla zamenjava? :ne vem:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko misli? na zamenjavo latnge, al ka?

 

Eh to ni drag, tam 4k- maximum :)

 

 

ja zamenjavo lajtenge!!! :bravo:

a pa se mi splaca to pri pooblascenem servisu menat al kr tm pri enem salabajzarju?? :ne vem:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zakaj bi to pocel nekako bi rad dobiv na samem pospesku vozila!!!

res da se mi bo sama poraba kar mnigo dvignila vendar uzitek je uzitek!!!

hm kilometrov je pa 175000 tam nek!!!

mwe pa se nekaj zanima ta avto ima hidracvlicno sklopko pa me zanima kako olje je najbolse za notri???

hvala

 

lp

 

Ma? ?isto premal kilometrov da bi bila sklopka obrabljena. ?e bi rad pospe?ke, pol dej gor turbo al pa kompresor kit pa je, do bi? kaj ve? kot pospe?ke.Res pa da rabi? potem drugo sklopko.

Olje je isto kot za zavore 100%.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma? ?isto premal kilometrov da bi bila sklopka obrabljena. ?e bi rad pospe?ke, pol dej gor turbo al pa kompresor kit pa je, do bi? kaj ve? kot pospe?ke.Res pa da rabi? potem drugo sklopko.

Olje je isto kot za zavore 100%.

 

se popolnoma strinjam s tabo sam nebi zj polzka daju na 1.6 motor k nebi zdrzu, v bistvu bi sam bi ga mogu swap-at!

zato pa ze neki casa isem 1.8 t motor z menjalnikom pa nic konkretnega ne najdem!! :(

 

hm kar se pa tice sklopke pa nevem me ful drzi da bi dav sporno not sam pravijo da je stock bol ko sportna vsaj na zacetku!? :ne vem:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

hm kar se pa tice sklopke pa nevem me ful drzi da bi dav sporno not sam pravijo da je stock bol ko sportna vsaj na zacetku!? :ne vem:

 

 

js sm ti povedala da za tvoj nacin vozne tud sportna ne bo dolg zdrzala kaj sele stock :blink:

kot sm ti vceraj omenil sm se pozanimal in mi bos moral dat kodo motorja in letnik ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

js sm ti povedala da za tvoj nacin vozne tud sportna ne bo dolg zdrzala kaj sele stock :blink:

kot sm ti vceraj omenil sm se pozanimal in mi bos moral dat kodo motorja in letnik ...

 

dobis!!!!!!

kak feder???

kak pa je moj stil voznje?? :P

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem pred cca. letom in pol menju sklopko in dal notr (hidravli?no) Sucks (Sachs), pa ?e bom ?e neki cajta tkole zme?ano vozu, jo bom loh ?e pred pomladjo spet zamenju, kar mi ne di?i preve?, je pa ful bedn ob?utk, ko ti za?ne avto enkat v obrate hodit, pa si ?e zmeri na mestu (podobno kot pri avtomatikih)! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kok pa gre kaj tega olja normalno?? k mam obcutek da je mal lajtenga preparena pa da mi prav lepo oljcka spusa??

kolk bi prsla zamenjava? :ne vem:

 

S fotrom sva uzela ?etrt litra DOT 4 k nisva vedla kok gre not realno je pa ?lo not za dva plunka. Sva kr debel pogledala kako da tok mal olja pa taka razlika v vo?nji! :bravo:

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dobr se pac drzim omejitev pa kaj ste fovs!! :hohoho::hohoho:

 

Sej druzga ti ne ostane. :P

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Motor 1,8T z menjalnikom ti ne koristi ni? za mazdo MX5.

 

 

zakaj mi nebi koristil ta motor??

a niso obstajale tudi 1.8 turbo?? :ne vem:

 

Sej druzga ti ne ostane. :P

 

saj bi slo bl sam kaj ko nikamor ne gre! :(

 

S fotrom sva uzela ?etrt litra DOT 4 k nisva vedla kok gre not realno je pa ?lo not za dva plunka. Sva kr debel pogledala kako da tok mal olja pa taka razlika v vo?nji! :bravo:

 

ja saj jaz sem ga pa kr cev liter uzev pa mam zj skor celo kantico! <_<

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolikor vem 1,8T MX5 ne obstaja. 1,8T so bili samo v 323 bg 4x4, ?e so bili ti motorji ?e kje drugje me naj drugi popravi. Tako da sem ti jaz hotel povedat, da ti komplet motor z menjalnikom 1,8T od teh 323 ne pomaga ni?.

 

Ne vem pa kako je z menjalniki od MX5, ali je menjalnik od 1,6 in 1,8 enak? ?e je enak, potem je dovolj da najde? 1,8T motor in nekako zmuti? kolektorje pa ostalo kramo in gasa :bravo: . BDW to je tudi moja skrita ?elja MX5 z GT-R na?pananim motorjem :aaaaa::punk:

IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolikor vem 1,8T MX5 ne obstaja. 1,8T so bili samo v 323 bg 4x4, ?e so bili ti motorji ?e kje drugje me naj drugi popravi. Tako da sem ti jaz hotel povedat, da ti komplet motor z menjalnikom 1,8T od teh 323 ne pomaga ni?.

 

Ne vem pa kako je z menjalniki od MX5, ali je menjalnik od 1,6 in 1,8 enak? ?e je enak, potem je dovolj da najde? 1,8T motor in nekako zmuti? kolektorje pa ostalo kramo in gasa :bravo: . BDW to je tudi moja skrita ?elja MX5 z GT-R na?pananim motorjem :aaaaa::punk:

 

menjalnik od 1.8 sto posto pase gor sam za motor pa ne vem!!

to da od 323negre not vem sam mislm da je obstajala mx5 z turbo motorjrm!! :ne vem:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.