Skoči na vsebino

sklopka mx5


mazdohist

Priporočeno sporočilo

menjalnik od 1.8 sto posto pase gor sam za motor pa ne vem!!

to da od 323negre not vem sam mislm da je obstajala mx5 z turbo motorjrm!! :ne vem:

 

?aki malo, a jaz prav razumem, ti misli? da menjalnik od mazde 323 pa?e na mazdo MX5 :blink: ???

IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Model 323 ima pre?no postavljen motor in menjalnik MX-5 pa vzdol?no in misli? da ima enak menjalnik ?? :blink:?zmeden?:blink:

Malo ?e premisli in pre?tudiraj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?aki malo, a jaz prav razumem, ti misli? da menjalnik od mazde 323 pa?e na mazdo MX5 :blink: ???

 

 

ne ne nisem mislu tega od 323 ampak od mx5 1,8 motor!

ker moja ima 5 stopenjskega 1,8 pa je imela 6 stopenjskega!!

 

Ali je bila za Jap. ali pa USA trg, nekje vem da je ila turbi verzija MX-5 pa ?e mazdaspeed je mislim da bila

 

ja tudi meni se zdi da so jo tovarnisko delal!!

je pa res da mazdaspeed dala tud nadgradnje za te motorje sam nebi zaj rad cel motor razderu pa menu celo njegovo drobovje ampak bi ga raje preprosto menjav!! :D

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem ?el malo brskat in na?el to http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_B_engine . Zgleda da so res bile tudi MX5 turbo :bravo: . Vendar ?al samo v USA in pri kengerujih in ?e to razli?ni motorji :blink: . Tu ?e en link za MX5 http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_MX-5 . Mislim, da je zelo malo verjetno, da bo? na?el ta motor pri nas v EU ali bli?nji okolici :D , tako da ti ostane ali BPT od 323 ali Turbo kit.

IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem ?el malo brskat in na?el to http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_B_engine . Zgleda da so res bile tudi MX5 turbo :bravo: . Vendar ?al samo v USA in pri kengerujih in ?e to razli?ni motorji :blink: . Tu ?e en link za MX5 http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_MX-5 . Mislim, da je zelo malo verjetno, da bo? na?el ta motor pri nas v EU ali bli?nji okolici :D , tako da ti ostane ali BPT od 323 ali Turbo kit.

 

jojk zj sm pa cist zmeden ker koker sem jaz zaj tam razbrav ima mazda 323 oznako motorja B6 to pa je ista oznaka kot je na mojem!!! :ne vem: :ne vem:

in zj mi tle ne gre totalen nic skupaj!!

daj mi kako sliko od tvojega motorcka posli da vidim ce je to vsaj na preblizno enako!? <_<

 

am a tukaj na forumu nima nihce nikakersnih iskusenj z menjavo motorja na mx5 NA??

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja ti ima? B6 kateri je 1,6 motor, jaz pa BP z turbino, torej BPT. Kar se ti?e menjalnikov, jaz bi lahko uporabil menjalnik od 323 GTi kateri ima BP motor 1,8 16V brez turbine, menjalnik od 1,6 16V B6 motor pa ne pa?e. Torej BP motor ne pa?e na B6 menjalnik. ?e ti po?ljem pa sliko, bo? pa prepri?an da bi moralo pasat, ker sta motorja skoraj enaka. Je pa ?e ena mo?nost, dobit motor od 323GT-X BF mazd z 1,6 turbo motorjem z oznako B6T, to je tudi zelo ?ivahna zadeva in sem skoraj prepri?an da bi pasalo na tvoj menjalnik. Sicer je pa tak?en motor vgradil en ?lan tega foruma v Mazdo MX3, bi znal on dosti ve? povedat o tem motorju.

IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...

Bo - bo, zihr! :danzoman:

 

Ne vem a je fora da zato ko se je lastnik umes zamenu, al pa tista rablena ni bla bohvekva! :ne vem:

 

 

 

malo to malo ono!!!! :P

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.