Prijavi
-
Zadnja sporočila
-
Sori, vsak, ki vodi firmo ti bo povedal izkušnjo, da se problem včasih rešuje in rešuje oddaljeno in ni konca in kraja. Ko pa pošlješ človeka z letalom na lokacijo, je pa naslednji dan vse urejeno. Na žalost kot vrsta funkcioniramo tako. Vse ostalo pride z menjavo generacij in ne množično spremembo navad. Še posebej pa kakšne tehnične stvari, fizični produkti, itd. Kurbarija, ni vse samo še kurčevi software, kot nas prepričujejo. Tam tako vedno vse na pol dela in tudi produkti se na pol izdelani dajejo na trg, ker se jih bo že potem popravilo. Potem moramo pa še vsi ostali to kurčevo curkerberg mantro polovičarstva prenašati. Kvaliteten, dostopen in delujoč javni transport. To je tisto, kar je na dolgi rok pravo. Pa ureditev države, da ne bo vse scentralizirano v tisti luknji v centru. In vse se bo samo uredilo, brez kakršnega koli demniziranja kogar koli. Stvari so včasih čisto enostavne, samo morajo biti kompleksne...
-
Haha, ampak kaj te bk za reklamo... avto ti mora biti všeč in to je edino kar šteje. Pol resno vprašanje za vse... a je kdo dejansko šel kupit avto, ker je bla dobra reklama zanj. Govorim tudi o tem, da ga je zaradi dobre reklame vleklo v salon z avti. Oziroma obratno, a je kdo zaradi slabe reklame v medijih se odrekel nakupa določenega modela? Osebno, reklame z avte preskočim in izbiro gradim na čisto drugih temeljih. Je pa res, da danes je to lažje, včasih smo pa po avtosalonih hodili, kupovali avto revije in tako zbirali podatke. Se spomnim, da sem pri izboru, kjer sem izbral prvo Mazdo 6 imel narejeno celo Excel tabelco, kjer je bilo notri nekaj modelov avtov in primerjava od tehničnih podatkih, do opreme, rangirane po pomembnosti. Pa seveda cene, stroški vzdrževanja in druge zadeve. Pa so bli notri Škoda Octavija II, KIA Cerato, Hyundai Elantra, Peugeot 407 in Mazda 6. Kljub temu, da je bila Mazda 6 najdražja oziroma v rangu P407 je mela tolk drugih prednosti, da cena ni bila več dilema in na dolgi rok res dobra odločitev. Ko bi tudi država gledala na razpise s tako logiko bi na koncu prišli ceneje skozi na dolgi rok, ampak to je pa že druga tema.
-
Ampak, za časa korone so se taki poslovni izleti "oddelali" na Skypu, Teamsih, Zoomu, Webex, itd... Torej bi se dalo zmanjšat tak tip potovanj verjetno na manj kot polovico. Tud turizem spada v to kategorijo, ampak ker gre v obeh primerih za poslovno plat služenja letalskih družb se v to ne bo nihče vtakni. Dresirat je treba navaden folk, ki uporablja avto zato, da si prihrani nekaj časa in dvigne minimalno udobje (upam, da si ga zaslužimo), da lahko vsak dan oddela službo za svoje preživetje in da zraven z davki vzdržuje še delovanje države. Tega reveža se demonizira in s prstom kaže nanj, kakšen ekološki kriminalec je, ker v službo pelje samega sebe ne pa še cele družine zraven, da ja ne bi bil avto prazen. Tole pranje možganov dobro deluje. Mal me spominja na tiste, ki nosijo križ in bičajo samega sebe, da se po drugi strani lahko gospoda nemoteno redi in uživa v ekscesnem hedonizmu.
-
No, tole ni res. Velik delež letalskega prometa je zaradi poslovnih potovanj. Tam se tudi služi s kartami, ker se nihče ne cenka za najnižjo ceno, ker je treba iti. Turisti se pa hitro ustavijo, že če je malo dražje. Pa če damo letala na stran. Ladijski transport je veliko bolj kritičen kar se izpustov tiče, samo tam je pa skoraj vse z namenom transporta dobrin, da imate (imamo) hitro nujne stvari vse pri svojih ritih, kot ste (smo) navajeni.
-