Skoči na vsebino

Motor za RX8

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ker vemo, da wankli niso glih rekorderji pri zbiranju kilometra?e, me zanima, ?e kdo ve kolk stane nova ma?ina. Sem sli?al, da to baje ni nek "hud stro?ek" in da je pri cca 120.000 km najbolj kr novo ma?ino nabaut. A to dr?i???

 

Lp

Napisano

Ker vemo, da wankli niso glih rekorderji pri zbiranju kilometra?e, me zanima, ?e kdo ve kolk stane nova ma?ina. Sem sli?al, da to baje ni nek "hud stro?ek" in da je pri cca 120.000 km najbolj kr novo ma?ino nabaut. A to dr?i???

 

Lp

 

Mislim da te je negdo napel glede tega :whatever:

Napisano

a se ni to v?asih za RX-7 govorilo... renesis naj bi bil pa kar vzdr?ljiv - 250.000km verjetno ne bi smel biti problem

33112_1.png

Napisano

Motor od RX-7 je ja bolj problemati?en ker je turbo, bo crusier kej ve? povedal o tem in koliko pride motor za njo.

 

RX-8 je pa bil celo motor leta, izbrali so ga pa razni in?inerji in podobni iz stroke, tako da kar mora biti dober motor. In kot je boss povedal da naj bi vzdr?al 250.000 km in ve?.

Napisano

Se strinjam z zgoraj napisanim. In nikakor ni treba menjati motor ?e pri 120.000 km ker ?e bi bil tako slab motor ga po moje Mazda ?e ne bi dala ven. Nekje sem bral, da so Ameri?ani kmalu po izidu avta naredili tudi preko 200.000 km brez te?av. :bravo: Ko je pa motor pa? ?e obrabljen se ga pa res najbolj spla?a zamenjati, ja to je res ampak nikakor ne preventivno pri 120.000 km. :blink::hohoho:

Napisano

Ja da bi ga preventivno menju, to bi bla res re?itev prva liga, ker ni glih isto, kot ?e zamenja? gumice brisalcev! :P

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Sej nisem mislu preventivno, ampak sem imel v mislih menjavo pa? takrat ko bo to potrebno. Ker nih?e pri nas nima dejanskih isku?enj, "beri tolko prevo?enih km", dejansko pomisli? na to, da mogo?e res nimajo tako dolge ?ivljenske dobe. Sicer pa sem tako informacijo dobil ?e pred nakupom svoje mazde, pa me to ni odvrnilo.

Vpra?anje sem spro?il zato, da sli?im ?e va?a mnenja!

 

 

Lp

 

P.S.pod 4000 rpm pa itak da vozim, max 2990rpm

Napisano

Sej nisem mislu preventivno, ampak sem imel v mislih menjavo pa? takrat ko bo to potrebno. Ker nih?e pri nas nima dejanskih isku?enj, "beri tolko prevo?enih km", dejansko pomisli? na to, da mogo?e res nimajo tako dolge ?ivljenske dobe. Sicer pa sem tako informacijo dobil ?e pred nakupom svoje mazde, pa me to ni odvrnilo.

Vpra?anje sem spro?il zato, da sli?im ?e va?a mnenja!

Lp

 

P.S.pod 4000 rpm pa itak da vozim, max 2990rpm

 

Cruiser je imel 140 kkm na RX7, pa nobenih problemov, s tem da ima avto 300+ KM.

Je potrebno ?e kaj dodat ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

P.S.pod 4000 rpm pa itak da vozim, max 2990rpm

 

?zmeden? Jaz pa itaq da PREKO 4000 rpm! :hohoho::bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Sej nisem mislu preventivno, ampak sem imel v mislih menjavo pa? takrat ko bo to potrebno. Ker nih?e pri nas nima dejanskih isku?enj, "beri tolko prevo?enih km", dejansko pomisli? na to, da mogo?e res nimajo tako dolge ?ivljenske dobe. Sicer pa sem tako informacijo dobil ?e pred nakupom svoje mazde, pa me to ni odvrnilo.

Vpra?anje sem spro?il zato, da sli?im ?e va?a mnenja!

Lp

 

P.S.pod 4000 rpm pa itak da vozim, max 2990rpm

 

Lej, ?e se pa ?e odlo?i? za menjavo ti bom jst stari "obrabljeni" motor brezpla?no prevzel in odpeljal, tako da ti ni treba skrbeti z skladi??enjem, onesna?evanjem itd. :D

Napisano

Wankla vozi? pod 4000 obrati? Nekje sem zasledil, da to pravzaprav ni priporo?ljivo in da preden ga ugasne? da Mazda ZELO priporo?a, da nabije? gasa (obrate) da se prepuca al neki takega. Ve? bodo drugi povedali, ki bolj to?no vejo.

Napisano

Wankla vozi? pod 4000 obrati? Nekje sem zasledil, da to pravzaprav ni priporo?ljivo in da preden ga ugasne? da Mazda ZELO priporo?a, da nabije? gasa (obrate) da se prepuca al neki takega. Ve? bodo drugi povedali, ki bolj to?no vejo.

 

Mislim da se je to delalo pri tastarih avtomobilih.O?itno je pri Mazdi to ?e v modi :hohoho::hohoho::hohoho:

Napisano

Ne, ne to sem resno sli?al! <_< In ?e me spomin ne vara celo od enega foruma?a, ki mu je vredno zaupati. ;) Da menda celo v navodilih nekje to pi?e, da Mazda zelo priporo?a da se preden ugasne? avto malo nabije obrate. Zakaj to?no pa ne vem. :ne vem:

EDIT: Makaveli je moj vir in ja, to je rekel!

Napisano

to je zato da ne zalije motorja ker je potrem potrebno poklicat serviserja ?e se pretirava :D

 

al pa ginekologa, ki je edini usposobljen, da lahko skoz auspuh bate spuca :ne vem: :whatever:

33112_1.png

Napisano

Wankla vozi? pod 4000 obrati? Nekje sem zasledil, da to pravzaprav ni priporo?ljivo in da preden ga ugasne? da Mazda ZELO priporo?a, da nabije? gasa (obrate) da se prepuca al neki takega. Ve? bodo drugi povedali, ki bolj to?no vejo.

 

 

Mazda to priporo?a samo, ?e avto pri?ge?, ga premakne? za npr 30 metrov in usane?. Tukaj svetujejo, da ga pohodi? na 4000 obratov in ugasne?, da ne ostaja olje v motorju, da se ?e parkrat zavrti, predno se ugasne. Nevem pa zakaj bi bilo nepriporo?ljiva vo?nja vankla pod 4000 obratov. Jaz ga vozim nekje od 3000 do 4000 obratov po mestu, ker se mi zdi bv, da ga turiram u prazn.

 

?e glede motorja: motor naj bi bil preizku?en do cca 300.000km in do tam naj bi vzdr?al bp. Kaj mislite, da bi si mazda nardila tako sramoto, da bi dala notr motor ko bi kmalu rignu? Tega si ?e dacia pri zneskih 1,5 mio (da me nebo kdo ?infu da sem jo prikazal kot nezanesljiv avto) nemore privo??it, kaj ?ele mnogo bolj zvene?a mazda za 8mio+.

Napisano

Gas sem dodal in motor ugasnil pri mojem biv?em R11 - diesel, iz razlogov ki so napisani, ne spomnim pa se kdo mi je to takrat povedal.

Napisano

Gas sem dodal in motor ugasnil pri mojem biv?em R11 - diesel, iz razlogov ki so napisani, ne spomnim pa se kdo mi je to takrat povedal.

 

No pol sem imal prav to se je delalo pri tastarej?ih avtomobilih :bravo:

Napisano

NO sej ?ist tko, ?e se ga komu ne da prtiskat (pa magar na mestu in ne u gibanju), ga lahko mirno do mene u Sotesko prpelju, bomo poskrbel zanga - da nebo premal obratov! :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.