Skoči na vsebino

Prijavi

  • Zadnja sporočila

    • Ma ni ga čez lepo uglajeno vožnjo v nizkih obratih, ki itak predstavlja v večini primerov 90% vožnje, tako da tistih par pospeševanj s 4k plus obrati tega ne odtehta.
    • Mene to ne preseneca. Tud ce peljes kjer lahko 190, bos z vsemi baustelami imel povprecno dobrih 100, vkolikor merijo na vhodu in izhodu (to pomeni da spremljajo tablice, v slo bi bil ze kmecki upor)...zato pa pravim da je najboljsa hitrost v nemciji max 150, vse ostalo je ali gas bremza, oz umikanje... Pa se to benz v nemciji je blizu 2€ na AC....
    • Amzs kava Cajt za optiko, odkar ma nove amortizerje ga rahlo vlece k Janezu pa Brankotu v desno. Pa se ni bilo casa
    • Stvar moraš probat. Je.. š ti grafe. Ko greš v Vrhniški klanec je jasen zmagovalec. 😉 in to ni mini dino.😊 Prav zaradi našega občutka (in graf to tudi dokazuje) je x motor veliko bolj živahen in zato ga mi trije, lastniki x motorjev, ki smo dodobra  testirali oba, ne bi zamenjali x motorjev za mini dinota.  Ta mini dino nikakor ne bo dovolj v novem cx5. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.