Skoči na vsebino

Prijavi

  • Zadnja sporočila

    • Seveda je to bolj izjema. Večinoma je mestni.   AC-ja pa na Koroško še ni, tako da drugo kot regionalka ne ostane 😉
    • Meni ni všeč, niti zunaj niti znotraj. Zgleda mi "kitajsko". Mogoče bo v živo drugače. Motor, se strinjam z večino, da ima premalo konjev, za to velikost avta vsaj 60 KM premalo. Ampak naj bi prišla naslednje leto tudi močnejša varianta, kot je bila G194. 
    • Nestrpnost. Komot se s takim avtom voziš. Kaj ti nucajo konjički, če se vedno vozimo v koloni. 130 se lahko komot po AC pelješ. Ne mi bluzit o dinamični vožnji. Pejt se v Belgijo ali Nizozemsko dinamično po AC vozit. Z busom, ki ima limit 100 sem prehiteval in bil na levem pasu. Vsi se vozijo 100 po števcu, to je cca med 94 in 96. Povprečna hitrost je pa točno taka, kot maksimalna. Koliko prej prideš, če se po levem pasu dinamično pelješ? Iz Trebnjega v Ljubljano sem testiral v špici enkrat po levem na polno, koliko je šlo, drugič pa od Ivančne Gorice, kjer se je začela gužva, lepo na desni pas za tovornjakom. Edino čez Višnjo Goro po srednjem pasu. Razlika? 2 minute. To zmore CX5 s 100 konji... Al pa yugo 45.
    • 1.600kg + 400kg za ekran  
    • Kolikor sem uspel najti, je teža nove CX-5 dobrih 1.600 kg… če za primerjavo vzamemo CX-30 G140, ki je težka okoli 1.400 kg, je to samo 200 kg težje… 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.