Skoči na vsebino

Mazda 6 MPS

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mazda 6 MPS: Mazdas? Power-St?ck

 

Auf der Pariser Auto Show 2002 hat Mazda die Studie eines Mazda 6-Topmodells pr?sentiert, 2004 gibt es den Mazda 6 MPS als Europa-Serienversion zu sehen. Die Produktion des Top-Modells soll im Fr?hjahr 2005 beginnen.

Herzst?ck des MPS ist ein aufgeladener 2,3-Liter-Benziner, der ein Drehmoment von 380 Nm bei 3.000/min. und eine Leistung von 260 PS bei 5.500/min. bereit stellt. Das Topmodell der Baureihe wird von dem Vierzylinder-Direkteinspritzer in 6,6 Sekunden auf Tempo 100 beschleunigt, am Ende der Beschleunigungsarie sollen 240 km/h auf dem Tacho angezeigt werden. F?r die Kraft?bertragung auf alle permanent angetriebenen R?der sorgt ein Sechsgang-Schaltgetriebe. Der Allradantrieb ist bereits aus dem Mazda 6 MTR AWD Sport-Kombi bekannt. Nach Mazda-Angaben erf?llt der 2,3-Liter die Euro 4-Abgaseinstufung.

 

Das ?u?ere des Mazda 6 MPS haben die Mazda-Designer seiner Kraft angepasst, unter einer leichten Hutze auf der Motorhaube sitzt der Ladeluftk?hler. Die vordere Frontsch?rze wurde n?her Richtung Stra?e gezogen und beherbergt einen gro?en Lufteinlass. Schwellerleisten und 18 Zoll gro?e Leichtmetallfelgen im Doppelspeichendesign mit Reifen der Gr??e 215/45 bilden die kraftvolle Seitenansicht, w?hrend sich die Heckansicht durch eine Spoilerlippe, einen Diffusor in der Hecksch?rze und zwei m?chtige Aufpuffendrohre auszeichnet. Als Lackierung kann der Kunde zwischen Wei?, Grau Metallic, Rot, Braun und Schwarz w?hlen.

 

Im Inneren findet er ein sportlich designtes Cockpit mit roten Instrumenten und einem Tachometer mit 280 km/h-Skalierung. Alu-Applikationen finden sich ?berall im Innenraum zum Beispiel als Pedal-Auflagen oder am Schaltknauf wieder. Fahrer und Beifahrer d?rfen sich ?ber konturierte Ledersportsitze freuen.

 

Vir: http://www.auto-motor-sport.de/d/68358/d_ams_news_special_ha

 

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Napisano

4x4, to mora bit kar v redu. Se bolje bi blo ce bi bla RWD. Vseen una k smo jo vozili v nedeljo mi je stilisticno bolj vsec (pa se dizel je :) )

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

OK za une ki lih ne znamo nemsko

 

2.3T 260 KM pri 5.500/min

6,6s do 100 km/h

240km/h koncna

AWD torej 4x4 pogon

 

 

mater....bo treba se nemsko naucit.

 

mi je ful vsec...jaz grem ledvico prodat....od kaalmana...HAAHAHAHA :P

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

4x4, to mora bit kar v redu. Se bolje bi blo ce bi bla RWD. Vseen una k smo jo vozili v nedeljo mi je stilisticno bolj vsec (pa se dizel je :) )

labi, sam od une si se lahko odlepil...poskusaj se od te enkrat ko jo imas med nogami :P

 

 

rad bi bil prah, da bi se vozil v vseh avtomobilih.... :D

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

4x4, to mora bit kar v redu. Se bolje bi blo ce bi bla RWD. Vseen una k smo jo vozili v nedeljo mi je stilisticno bolj vsec (pa se dizel je :) )

labi, sam od une si se lahko odlepil...poskusaj se od te enkrat ko jo imas med nogami :P

 

 

rad bi bil prah, da bi se vozil v vseh avtomobilih.... :D

mas prav...ta ma usnjene sedeze, tezje se bo odlepit :)

 

verjetno bo ta avto mel fascinanten zvok...

lahk se tolazim da bo moja vseen mela nizjo porabo :P (who am I kidding?)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

lahk se tolazim da bo moja vseen mela nizjo porabo :P (who am I kidding?)

heheeeeeeee.......ce bova jaz in ti skupaj na avtocesti, ne bo varijante, da bos mel nizko porabo haha!!!

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.