Skoči na vsebino

OMW 100-tka

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja sej, ko sm mu pa jz za pepev reku, da nej mi ga da ene pov tone, pa je takoj padla kajla, on ga ma pa tok, da se skoz kopa oz. posiva v njem oz. z njim! :angry:

 

To pa ni neka mazda?ka solidarnost! :ph34r:

 

Za Agip sm pa zdej tut sam ?e parkat sli?u, da so se ful pokvarl, npr. kolega SDI kot njihova stalna stranka, je reku, da z Agipom celo mn prevoz, kot pa z njihovo konkurenco, pred pov leta npr. je bla pa stvar krepko drga?na! B)

Dobrodo?li na forumu!

  • Odgovori 59
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Za Agip sm pa zdej tut sam ?e parkat sli?u, da so se ful pokvarl, npr. kolega SDI kot njihova stalna stranka, je reku, da z Agipom celo mn prevoz, kot pa z njihovo konkurenco, pred pov leta npr. je bla pa stvar krepko drga?na! B)

 

Klele bi se moral kar strinjati saj z njihovim dieslom nisem bil zadovoljen (ve?ja poraba) pri tem, da sem se full namatral, da sem jo spravil v tank (skos je ro?ko izklapljalo pa kljub temu, da je nisem nastavil na najve?ji pretok) pa ?e ena stvar je ?udna in to so tiste nizke rde?e ograjce (zvite cevi) pri stebri?kih in ?e si le malce raztresen jih to?no zadane? s spodnjim delom vrat, ko izstopa? saj so pod nivojem pogleda in jih zlahka spregleda?.

 

Zadovoljen sem pa z OMV-jevim dieslom (predvsem zimskim), ne vem pa kaj folk vidi pri MOL-u saj je ?isto povpre?en diesel... Petrol me tudi ?e ni pustil na cedilu saj ima normalno porabo in spodobne vozne lastnosti.

 

Ostale (Logo, Tu?, Deo, ...) sem pa tanakal enkrat, dvakrat tako da ne morem dati pametne ocene. Edinga, ki se izogibam je Interina (govorice iz Hrva?ke o slabem dieslu) nisem pa tankal ?e na Shellu, Eri in Ultri, ker imajo premalo pump, al pa so tam, kjer me pot ne zanese.

33112_1.png

Napisano

kaj a shell obstaja v sloveniji? kje pa je? njihov v-power je pa nekaj drugega (glede mirnega teka)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

kaj a shell obstaja v sloveniji? kje pa je? njihov v-power je pa nekaj drugega (glede mirnega teka)

 

Sam to je samo za V motorje ? :blink:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

kaj a shell obstaja v sloveniji? kje pa je? njihov v-power je pa nekaj drugega (glede mirnega teka)

 

V Sloveniji so zaenkrat ?tiri vendar so vse namenjene prvenstveno tovornjakarjem, ?e pa ima? njihovo kartico (vse so namre? avtomatske) pa lohka tudi v osebni avto tanka?... aja, seveda edino, ?e ima? diesla.

 

Ve? infa na tej strani

33112_1.png

Napisano

sam tle kakor jaz vidim ne dobis tega v-power dizla?

drugace pa sploh nisem vedel, da obstaja shell v sloveniji

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Kaj pa glede TU?-ojla, sm sli?u, da ?e kup? u trgovin za vrednost (biv?ih) 10 smukov, da pol ma? za litr benza ceno 200 SIT! :blink:

 

A je kdo to probu, ker to pa se ne sli? tok slabo! :jupiii:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Kaj pa glede TU?-ojla, sm sli?u, da ?e kup? u trgovin za vrednost (biv?ih) 10 smukov, da pol ma? za litr benza ceno 200 SIT! :blink:

 

A je kdo to probu, ker to pa se ne sli? tok slabo! :jupiii:

 

al pa ?e ti dajo v ?tacuni popust, na koncu je to isti ?tos

33112_1.png

Napisano

Sem presaltal za par tankov na 100-ko pa se mi je zdela poraba malce manjsa, performans ne kej bolj dost, se najbolj sem porajtal racun. :D Res je, da tudi nisem bil ziher ce je OK tankat 100-ko. Itak skos na OMV-ju tankam, tko da naslednjic bo sla 100-ka not.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.