Skoči na vsebino

OMW 100-tka


Marija

Priporočeno sporočilo

Ja sej, ko sm mu pa jz za pepev reku, da nej mi ga da ene pov tone, pa je takoj padla kajla, on ga ma pa tok, da se skoz kopa oz. posiva v njem oz. z njim! :angry:

 

To pa ni neka mazda?ka solidarnost! :ph34r:

 

Za Agip sm pa zdej tut sam ?e parkat sli?u, da so se ful pokvarl, npr. kolega SDI kot njihova stalna stranka, je reku, da z Agipom celo mn prevoz, kot pa z njihovo konkurenco, pred pov leta npr. je bla pa stvar krepko drga?na! B)

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 59
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Za Agip sm pa zdej tut sam ?e parkat sli?u, da so se ful pokvarl, npr. kolega SDI kot njihova stalna stranka, je reku, da z Agipom celo mn prevoz, kot pa z njihovo konkurenco, pred pov leta npr. je bla pa stvar krepko drga?na! B)

 

Klele bi se moral kar strinjati saj z njihovim dieslom nisem bil zadovoljen (ve?ja poraba) pri tem, da sem se full namatral, da sem jo spravil v tank (skos je ro?ko izklapljalo pa kljub temu, da je nisem nastavil na najve?ji pretok) pa ?e ena stvar je ?udna in to so tiste nizke rde?e ograjce (zvite cevi) pri stebri?kih in ?e si le malce raztresen jih to?no zadane? s spodnjim delom vrat, ko izstopa? saj so pod nivojem pogleda in jih zlahka spregleda?.

 

Zadovoljen sem pa z OMV-jevim dieslom (predvsem zimskim), ne vem pa kaj folk vidi pri MOL-u saj je ?isto povpre?en diesel... Petrol me tudi ?e ni pustil na cedilu saj ima normalno porabo in spodobne vozne lastnosti.

 

Ostale (Logo, Tu?, Deo, ...) sem pa tanakal enkrat, dvakrat tako da ne morem dati pametne ocene. Edinga, ki se izogibam je Interina (govorice iz Hrva?ke o slabem dieslu) nisem pa tankal ?e na Shellu, Eri in Ultri, ker imajo premalo pump, al pa so tam, kjer me pot ne zanese.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kaj a shell obstaja v sloveniji? kje pa je? njihov v-power je pa nekaj drugega (glede mirnega teka)

 

Sam to je samo za V motorje ? :blink:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kaj a shell obstaja v sloveniji? kje pa je? njihov v-power je pa nekaj drugega (glede mirnega teka)

 

V Sloveniji so zaenkrat ?tiri vendar so vse namenjene prvenstveno tovornjakarjem, ?e pa ima? njihovo kartico (vse so namre? avtomatske) pa lohka tudi v osebni avto tanka?... aja, seveda edino, ?e ima? diesla.

 

Ve? infa na tej strani

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa glede TU?-ojla, sm sli?u, da ?e kup? u trgovin za vrednost (biv?ih) 10 smukov, da pol ma? za litr benza ceno 200 SIT! :blink:

 

A je kdo to probu, ker to pa se ne sli? tok slabo! :jupiii:

 

al pa ?e ti dajo v ?tacuni popust, na koncu je to isti ?tos

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem presaltal za par tankov na 100-ko pa se mi je zdela poraba malce manjsa, performans ne kej bolj dost, se najbolj sem porajtal racun. :D Res je, da tudi nisem bil ziher ce je OK tankat 100-ko. Itak skos na OMV-ju tankam, tko da naslednjic bo sla 100-ka not.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.