Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

jst sm naredu swap. Motor je takrat mel 300.000km. Avto sm pa kupu cel za 50k sit. Na motorju sem zamenjal jermene, vodno pumpo itd, pac redn servis. Pa ti morem povedat da sm sam pazu da sem ga vedno res ogrel pa res ohladil in je laufal ZELO lepo, moc je itak nenormalna (sploh feeling je tak ko da bi mel 200 konjev). Tiscal sm ga orng, tut na mestu na blokado, pa nikol nic ni blo. Turbina pa ko nova. Edino olje je scal iz pokrova glave in turbine (ampak nic takega, pac nalijes). Sj ni blo tak hudo...

 

Ne res... KAPO DOL ZA TA MOTOR!!! Zelo dober swap! Oz. serijska 323 je pa se tolk boljsa!!! Boost gre dvignit iz 0.5 na 0.8 brez menjave racunalnika. Pol ma pomoje ene 170-180KM. Ce menjas racunalnik, ga lahk ofnes na 1.1 - 1.2 bara, motor bo laufal brez problema, edin turbino ti bo nesl kr hitr. Pol pa das eno aftermarket gor pa bo. Aha...pa pred dvigom tlaka mores nujno zamenjat serijski diverter za kovinskega oz. za blow off :bravo:

:)
Napisano

jst sm naredu swap. Motor je takrat mel 300.000km. Avto sm pa kupu cel za 50k sit. Na motorju sem zamenjal jermene, vodno pumpo itd, pac redn servis. Pa ti morem povedat da sm sam pazu da sem ga vedno res ogrel pa res ohladil in je laufal ZELO lepo, moc je itak nenormalna (sploh feeling je tak ko da bi mel 200 konjev). Tiscal sm ga orng, tut na mestu na blokado, pa nikol nic ni blo. Turbina pa ko nova. Edino olje je scal iz pokrova glave in turbine (ampak nic takega, pac nalijes). Sj ni blo tak hudo...

 

Ne res... KAPO DOL ZA TA MOTOR!!! Zelo dober swap! Oz. serijska 323 je pa se tolk boljsa!!! Boost gre dvignit iz 0.5 na 0.8 brez menjave racunalnika. Pol ma pomoje ene 170-180KM. Ce menjas racunalnik, ga lahk ofnes na 1.1 - 1.2 bara, motor bo laufal brez problema, edin turbino ti bo nesl kr hitr. Pol pa das eno aftermarket gor pa bo. Aha...pa pred dvigom tlaka mores nujno zamenjat serijski diverter za kovinskega oz. za blow off :bravo:

 

Star?i mi imajo 323 hb 1.6i(90km) in vem da vle?e kot nora...hvala Tich :bravo: MAZDA FOREVER,AND EVER,AND EVER :ljubezen:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • To je le njegovo mnenje. Kako vi resnici je pa vemo vsi lastniki x186 motorjev.😉
    • Me kar glava zaboli, ko vidim 16tke na 30tki  Dobro, da takih ni veliko..... 
    • hvala za iskreno mnenje in da poveš tako kot je 
    • Menjal eno stran - ni potrebe obeh. Original je bila 370€ leta 2022. Motorček za električno ročno ostane isti - star. Ni treba menjat.   KAY0-26-61X Rear Brake Caliper (Right) KAY0-26-71X Rear Brake Caliper (Left)   To je znana napaka na CX-5. So popravili - posodobili čeljusti. Brake Noise from REAR BRAKE_Trace of Rear Brake Dragging.pdf SB-10099419-2532.pdf
    • Ena čeljust mi občasno ne spusti ročne zavore, zato imam trenutno odklopljeno (samo ročno). Moj mehanik ne popravlja, nova pri Mazdi je baje 500+ EUR (menja se cela čeljust, na Autodoc jih je večina nedobavljivih ...  Just a moment... WWW.AUTODOC.SI ).   - ali kdo v SLO popravlja take zadeve? - ali če menjam za novo, je smiselno menjati obe, da bo enakovredni občutek na zavori? - ali ima kdo izkušnje z vračanjem na Autodoc (če se izkaže, da ne bo ustrezna)?      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.