Skoči na vsebino

Pomen OHV, OHC, SOHC, DOHC

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Berem nekaj na avtomobilizmu in zasledim temo o teh stvareh, nekdo je pa pripopal tudi tale link http://www.samarins.com/glossary/dohc.html Namre? se pa ne strinjam z opisom DOCH-a - DOHC engine can "breath" better meaning that it can produce more horsepowers with smaller engine volume- nana?amna motroje mazde 323 - 1.5 - Z5. Glede na cca. 1500ccm in 90 konjev pa ?e teli so bolj tko tko me zanima v ?em je fora, da jih ma samo 90??

Napisano

Mi?ljeno je prav samo napisno je butasto.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To nekako razumem, samo meni bi bilo bolje ?e bi dali 15-20 konjev ve?, pa da bi motor ribnu 50t km prej :bravo:

 

Sej ?e bi imel pa 110 konjov bi pa rekel zakaj nima 20 ali 30 konjov ve?.Nikoli nam ni dosti :bravo::D
Napisano

To nekako razumem, samo meni bi bilo bolje ?e bi dali 15-20 konjev ve?, pa da bi motor ribnu 50t km prej :bravo:

 

Nov kompleten izpuh, cai, pa bo 20 konjev plusa.......iz ?e vedno stock motorja!

Napisano

Nov kompleten izpuh, cai, pa bo 20 konjev plusa.......iz ?e vedno stock motorja!

 

 

pa ?e izpu?en kolektor pa mogo?e mal obdelat glavo, ker kot ima Symon eno doma je bolj grob odlitek

Napisano

Sej s tem ko sem napisal celoten izpuh sem mislil tudi kolektor ;)

 

 

sam to so pa ze taki vlozki v predelavo da se ne splaca!!!!

je lazi neki mocnejga kupit za isti dnar!!!! <_<

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

To ni filing taprau! :hohoho:

Kolektor, cel izpu?ni sistem, CAI, odmi?ne, poliranje glave, pa je avto popolnoma drug! :blink::P

 

 

ja hvala na koncu pa se crto potegni pa ugotovis da je 5x drazi kot ce gres po kako 1.8 motor pa se mal manj vzrzlivo bo!!!

 

ne vem res da bi se su tako spilat sam ves da rabis 2 voza za to da ko tega pobere se enga vozis!!! :blink:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

To ni filing taprau! :hohoho:

Kolektor, cel izpu?ni sistem, CAI, odmi?ne, poliranje glave, pa je avto popolnoma drug! :blink::P

 

In popolnoma drugo stanje na ra?unu :P

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Ja, to so pa stranski u?inki, ki jih raje ne gleda? pri teh stvareh. :P

 

 

jah zate ko neves kam z ojri je to drugace kot pa za nas ko se aprilske place nismo dobl!!!!

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

Nov kompleten izpuh, cai, pa bo 20 konjev plusa.......iz ?e vedno stock motorja!

 

Bu?e.

 

Pri mojem Xedosu, je razlike z drugim kolektorjem 20 km, pri 145 konjih, pri 90 konjih lahko s kolektorjem in navam kakim auspuhom in CAI in ne vam kaj ?e, NE bo? dobil niti 5km kaj ?ele 20 km.

?e pa gre? glavo dol vzet in jo zrihtat, zamenjat bate in ECU, pol pa ja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja to se pa skor vsi strinjamo, da take predelave potegnejo za sabo abnormalne stro?ke, en rablen motor pa loh precej đabe nekje dobi?, pa je ?e fabr?ko predviden na ve?jo mo?, ne pa neke houm mejd scene! :danzoman:

 

Itak je pa najbol kompletn stroj kupt mo?nej?i, ?e govorim o golfu II gen. napr. ko sm mev 1.3 B, pa sm nekak hotu met GTI 136 KM notr, pa se je kolega ko to obvlada samo od srca nasmeju, ko mi je za?ev razlagat kva vse bi blo treba zamenat, kok bi blo dela, pa da tut nakonc ?e zmer neb blo isto dobr, kot ?e bi prodav gare, ?e 100 smukov SIT dopla?u in mev stok GTIja! :whatever:B)

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Bu?e.

 

Pri mojem Xedosu, je razlike z drugim kolektorjem 20 km, pri 145 konjih, pri 90 konjih lahko s kolektorjem in navam kakim auspuhom in CAI in ne vam kaj ?e, NE bo? dobil niti 5km kaj ?ele 20 km.

?e pa gre? glavo dol vzet in jo zrihtat, zamenjat bate in ECU, pol pa ja.

 

Nevem ?e je to glih tko........mogo?e pri mazdi :whatever:

 

Pri eni drugi firmi (katere nebomo imenovali) pridobi? na 1.6 ma?ini samo z menjavo kompletnega izpuha (tudi kolektorja) celih 15 konjev (pa ta firma ni honda).......symon bo vedu pomojem ?e kej ve?. :P

Napisano

Nevem ?e je to glih tko........mogo?e pri mazdi :whatever:

 

Pri eni drugi firmi (katere nebomo imenovali) pridobi? na 1.6 ma?ini samo z menjavo kompletnega izpuha (tudi kolektorja) celih 15 konjev (pa ta firma ni honda).......symon bo vedu pomojem ?e kej ve?. :P

 

Sem imel avtek te firme in je dubu s 75 na 128 km, sam niso bli samo kolektorji, odmi?ne, vzmeti ventilov, ventili,bati, ojnice,le?aji, hidravli?na ?rpalka, bencinska ?rpalka, vbrizgovalne ?obe, ecu,...

 

V glavnem ostal samo blok motorja,glava in karter. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sem imel avtek te firme in je dubu s 75 na 128 km, sam niso bli samo kolektorji, odmi?ne, vzmeti ventilov, ventili,bati, ojnice,le?aji, hidravli?na ?rpalka, bencinska ?rpalka, vbrizgovalne ?obe, ecu,...

 

V glavnem ostal samo blok motorja,glava in karter. :D

 

?e ?e, sej razumem vse to, sam jst govorim o max 20 % prirastku na mo?i, ti pa o 60-70%.........za toliko je pa ?e treba konkretno odpret mo?nji?ek.

Napisano

?e ?e, sej razumem vse to, sam jst govorim o max 20 % prirastku na mo?i, ti pa o 60-70%.........za toliko je pa ?e treba konkretno odpret mo?nji?ek.

 

Al pa najt dobrega spnzorja. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e bo? vpra?al Devitota za kolektor, vse lonce in cevi se kar pripravi na ?tirimestno ?tevilko. :blink: Raje si kupi kak?en ogromen avto, pa motor 2.5 dizel, z 174 Km in 400Nm navora pa bo ravno tako zabavno! ;):D

 

Druga?e pa, ?e je ?e govora koliko konjev ti da kak?na malenkost. Yavarye mislim, da si pozabil omeniti, da si imel ti 1.3 motor in zato so procentualno toliko manj?i prirastki mo?i kot pri 1,6 ali 2,0. ;) In kolikor sem bral po netu ?e pri 1.3 dobi? 5-10 konjev z aftermarket kolektorjem (serijski je pa? narejen za vse kaj drugega kot za konje) , in zagotovo s celotnim sistemom ?e kak?nega konja ve?. Za 1,6 sem ?e pozabil o kak?nih ?tevilkah je bilo govora ampak mislim da tudi nekje tu okoli. Pri dolo?enem 2,0 (SR20DE) pa dobi? samo s Hotshot kolektorjem 10-15 konjev in to je preverilo po svetu kar dosti navdu?encev. Ti si pa pri 1.3 naredil potem ?e mariskaj drugega (mimogrede saj ve? da :rispekt: ) in si imel zato pol motorja menjanega ali vsaj pa predelanega.

Zato bi po moje bi z kvalitetnim 4-1 kolektorjem, celotnim sistemom, in CAI dobil minimalno 10 konjev pri Z5 motorju ter ve?jo odzivnost. ?e ve?jo pa z 4-2-1 kolektorjem, kjer na?eloma dobi? manj konjev pri vi?jih obratih, ve? pa pri srednjih, torej postane avto bolj pro?en. No ?e bolj je pa potem poliranje kanalov ampak tu je govora o bolt-on modifikacijah, kupi? neki drugega gor vr?e? pa to naj bi bilo to in upa? na ?imve? :D

Ampak v kon?ni fazi je to ?e vedno 100 konjev, in se bolj spla?a vr?t notr BP pa si BP (brez problemov! :bravo: )

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.