Skoči na vsebino

Zavore na novi Mazdi 3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Moja Mazda 3 ima 1000 km. Opazil sem, da se pedal zavore prvi? ko pritisnem nanj pogrezne skoraj do polovice, ?e to ponovim takoj, pa gre normalno. ?e postopek ponovim po 10 sekundah, se zadeva ponovi. Ali bi lahko bil v sistemu kak zra?ni mehur?ek? Na servisu (po telefonu) so mi rekli, da je kaj takega skoraj nemogo?e. Sem mlad lastnik Mazde (to je moja prva Mazda) pa ne vem, kako je z zanesljivostjo. Ali je to res tako zanesljiv avto. Prej sem imel renaulta, pa ni bil ne vem kako zanesljiv.

Ali ima (je imel) kdo mogo?e kake podobne te?ave?

 

Hvala

Napisano

Lep pozdrav na forumu!!!

 

Res je (vsaj meni) malo ?udno da se ti pogrezne toliko potem pa normalno in se postopek ponavlja!!!

Za vsak slu?aj ti svetujem da najprej preveri? koli?ino olja za bremze in pa same bremze!!!

 

V kolikor pa je avto pod garancijo

pa gass na servis in povedat kaj se dogaja (pa ne po teleonu) :D

 

Druga?e pa Mazda 3 lep avtek,in kake slikce bi blo lepo vidt!!!

 

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

 

Sem mlad lastnik Mazde (to je moja prva Mazda) pa ne vem, kako je z zanesljivostjo. Ali je to res tako zanesljiv avto. Prej sem imel renaulta, pa ni bil ne vem kako zanesljiv.

 

 

Pa to ti je kot no? pa dan............reno zadnja leta slovi kot eden najmanj zanesljivih avtomobilov, kar dokazujejo tudi statisti?ni podatki, kaj pa pravi statistika za mazde pa se kr sam malo pomatrej in pozanimej.........na koncu ti nebo ?al! ;)

 

Majstr zdej se kr navadi na tankanje in redni srevis...........to je to! :bravo:

Napisano

Pozdravljeni!

 

Moja Mazda 3 ima 1000 km. Opazil sem, da se pedal zavore prvi? ko pritisnem nanj pogrezne skoraj do polovice, ?e to ponovim takoj, pa gre normalno. ?e postopek ponovim po 10 sekundah, se zadeva ponovi. Ali bi lahko bil v sistemu kak zra?ni mehur?ek? Na servisu (po telefonu) so mi rekli, da je kaj takega skoraj nemogo?e. Sem mlad lastnik Mazde (to je moja prva Mazda) pa ne vem, kako je z zanesljivostjo. Ali je to res tako zanesljiv avto. Prej sem imel renaulta, pa ni bil ne vem kako zanesljiv.

Ali ima (je imel) kdo mogo?e kake podobne te?ave?

 

Hvala

 

Brezskrbi, ti se samo vozi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hmm,sam sem mel Mazdo 3,pa se mi ni zdelo,da bi blo kaj narobe pri tem.... :whatever:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

No, meni se pa to ne zdi OK-ej.

 

Moja 3-ka je zdej stara dobro leto in pedal zavore prime zelo hitro, hitreje kot pri drugih avtomobilih ki sem jih prej vozil. Po tud dobr zagrabijo zavore...

 

Ajde, pri polnem zaviranju gre pedal tam nekje do polovice, ne pa pri vsakem.

 

Ja, zaneslivost...statistika govori v prid Mazde, kar se je pri moji izkazalo, ?e odmislim nekaj ''?ri?kov'' v armaturki. Pa recimo ''?ivkanje'' zajle od menjalne ro?ke, recimo pri prestavljanju, pa tudi kdaj v 5. prestavi, tam med 80-90 km/h. Kar malo mote?e, mislim da se bo dalo na servisu kaj u?timat ali na?ponat.

 

Mi pa motor zjutraj, predvsem pozimi ropota, o tem pa je odprta tema... no ja...bomo videli

Napisano

Alooooo!

 

 

Kaj tukaj admini spijo - kolikor je meni jasno na forumu niso za?eljena (ali dovoljena) komercialna sporo?ila!!?? :whatever:

Papa, Tomi
Napisano

Alooooo!

Kaj tukaj admini spijo - kolikor je meni jasno na forumu niso za?eljena (ali dovoljena) komercialna sporo?ila!!?? :whatever:

 

Biv?i mazda? ki je mel malenkostno te?avo in je potem raje zamenjal avto, za ameri?ana.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Biv?i mazda? ki je mel malenkostno te?avo in je potem raje zamenjal avto, za ameri?ana.

 

Niks fer?ten! Kva dogaja? Koji ameri?an...? :ne vem: :blink::unsure:?zmeden?

Papa, Tomi
Napisano

Niks fer?ten! Kva dogaja? Koji ameri?an...? :ne vem: :blink::unsure:?zmeden?

 

Zavorni servis je prej imal xedosa9, pa mu je nagajal, in kljub dogovoru, da pridem pogledat, se ni ogla?al na telefon potem pa je kupil wojagerja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.