Skoči na vsebino

Zavore na novi Mazdi 3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Moja Mazda 3 ima 1000 km. Opazil sem, da se pedal zavore prvi? ko pritisnem nanj pogrezne skoraj do polovice, ?e to ponovim takoj, pa gre normalno. ?e postopek ponovim po 10 sekundah, se zadeva ponovi. Ali bi lahko bil v sistemu kak zra?ni mehur?ek? Na servisu (po telefonu) so mi rekli, da je kaj takega skoraj nemogo?e. Sem mlad lastnik Mazde (to je moja prva Mazda) pa ne vem, kako je z zanesljivostjo. Ali je to res tako zanesljiv avto. Prej sem imel renaulta, pa ni bil ne vem kako zanesljiv.

Ali ima (je imel) kdo mogo?e kake podobne te?ave?

 

Hvala

Napisano

Lep pozdrav na forumu!!!

 

Res je (vsaj meni) malo ?udno da se ti pogrezne toliko potem pa normalno in se postopek ponavlja!!!

Za vsak slu?aj ti svetujem da najprej preveri? koli?ino olja za bremze in pa same bremze!!!

 

V kolikor pa je avto pod garancijo

pa gass na servis in povedat kaj se dogaja (pa ne po teleonu) :D

 

Druga?e pa Mazda 3 lep avtek,in kake slikce bi blo lepo vidt!!!

 

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

 

Sem mlad lastnik Mazde (to je moja prva Mazda) pa ne vem, kako je z zanesljivostjo. Ali je to res tako zanesljiv avto. Prej sem imel renaulta, pa ni bil ne vem kako zanesljiv.

 

 

Pa to ti je kot no? pa dan............reno zadnja leta slovi kot eden najmanj zanesljivih avtomobilov, kar dokazujejo tudi statisti?ni podatki, kaj pa pravi statistika za mazde pa se kr sam malo pomatrej in pozanimej.........na koncu ti nebo ?al! ;)

 

Majstr zdej se kr navadi na tankanje in redni srevis...........to je to! :bravo:

Napisano

Pozdravljeni!

 

Moja Mazda 3 ima 1000 km. Opazil sem, da se pedal zavore prvi? ko pritisnem nanj pogrezne skoraj do polovice, ?e to ponovim takoj, pa gre normalno. ?e postopek ponovim po 10 sekundah, se zadeva ponovi. Ali bi lahko bil v sistemu kak zra?ni mehur?ek? Na servisu (po telefonu) so mi rekli, da je kaj takega skoraj nemogo?e. Sem mlad lastnik Mazde (to je moja prva Mazda) pa ne vem, kako je z zanesljivostjo. Ali je to res tako zanesljiv avto. Prej sem imel renaulta, pa ni bil ne vem kako zanesljiv.

Ali ima (je imel) kdo mogo?e kake podobne te?ave?

 

Hvala

 

Brezskrbi, ti se samo vozi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hmm,sam sem mel Mazdo 3,pa se mi ni zdelo,da bi blo kaj narobe pri tem.... :whatever:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

No, meni se pa to ne zdi OK-ej.

 

Moja 3-ka je zdej stara dobro leto in pedal zavore prime zelo hitro, hitreje kot pri drugih avtomobilih ki sem jih prej vozil. Po tud dobr zagrabijo zavore...

 

Ajde, pri polnem zaviranju gre pedal tam nekje do polovice, ne pa pri vsakem.

 

Ja, zaneslivost...statistika govori v prid Mazde, kar se je pri moji izkazalo, ?e odmislim nekaj ''?ri?kov'' v armaturki. Pa recimo ''?ivkanje'' zajle od menjalne ro?ke, recimo pri prestavljanju, pa tudi kdaj v 5. prestavi, tam med 80-90 km/h. Kar malo mote?e, mislim da se bo dalo na servisu kaj u?timat ali na?ponat.

 

Mi pa motor zjutraj, predvsem pozimi ropota, o tem pa je odprta tema... no ja...bomo videli

Napisano

Alooooo!

 

 

Kaj tukaj admini spijo - kolikor je meni jasno na forumu niso za?eljena (ali dovoljena) komercialna sporo?ila!!?? :whatever:

Papa, Tomi
Napisano

Alooooo!

Kaj tukaj admini spijo - kolikor je meni jasno na forumu niso za?eljena (ali dovoljena) komercialna sporo?ila!!?? :whatever:

 

Biv?i mazda? ki je mel malenkostno te?avo in je potem raje zamenjal avto, za ameri?ana.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Biv?i mazda? ki je mel malenkostno te?avo in je potem raje zamenjal avto, za ameri?ana.

 

Niks fer?ten! Kva dogaja? Koji ameri?an...? :ne vem: :blink::unsure:?zmeden?

Papa, Tomi
Napisano

Niks fer?ten! Kva dogaja? Koji ameri?an...? :ne vem: :blink::unsure:?zmeden?

 

Zavorni servis je prej imal xedosa9, pa mu je nagajal, in kljub dogovoru, da pridem pogledat, se ni ogla?al na telefon potem pa je kupil wojagerja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.