Skoči na vsebino

hidravli?na sklopka

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam problem, ko pritisnem sklopko do konca in jo dr?im in ko dam v katerokoli prestavo da obrati malo padejo dol.Nevem , mogo?e je to da sklopka do konca ne lo?i.

 

Ve kdo ?e se da ?telati pri mazdi hod sklopke , je pa hidravli?na.Sem ?e einluftal jo do konca kakor se je dalo....

 

 

Lp

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Imam problem, ko pritisnem sklopko do konca in jo dr?im in ko dam v katerokoli prestavo da obrati malo padejo dol.Nevem , mogo?e je to da sklopka do konca ne lo?i.

 

Ve kdo ?e se da ?telati pri mazdi hod sklopke , je pa hidravli?na.Sem ?e einluftal jo do konca kakor se je dalo....

Lp

 

?tela se sama, lahko da ima? obrablje kak del vzvoda na nenjalniku ali pa potisni le?al.

Ti ho?e kaj ?krtat pri prestavjanju, se kaj druga?e ?alta ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ni? ne ?krta, ?ist lepo se menja, oz. se je menjalo do zdaj , ko sem dal v menjalnik Q8 75-W90 sinteti?no olje.S tem oljem ko je malo hladneje kot npr. danes sem komaj od za?etka ?altal brzine, je pa GL5 to olje.

 

Na netu sem zasledil da za ro?ne menjalnike priporo?ajo mineralna olja , ker sinhroni moraj ometi nek dolo?en koeficient trenja da se lepo ustavijo ... sinteti?na olja pa so za menjalnike prespolzka...Nevem ?e to dr?i ali ne .

 

Kako olje ma? ti v menjalniku , vrsta in firma...

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Nimam pojma, katero olje imam noter, vem pa da je mineralno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

sem ?e ugotovil kaj je narobew z oljem, v knjigi od avta pi?e da je za ta menjalnik predvideno ATf olje ali pa DEXRON II, sae 75-W90 pa je za sohc motorje pri tej seriji mazd.

 

MorAM KUPITI drugo olje pa zamenjati. :bravo:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

sklopka se da ?telat na pedalu

 

Ko je enkrat na?telana je na?telana za VEDNO, ker se sama sproti nastavlja in to zato ker je hidravli?na.

Nastavit se da samo hod, ta je pa od 1. nastavitve skozi enak, neglede koliko je obrabljena.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ko je enkrat na?telana je na?telana za VEDNO, ker se sama sproti nastavlja in to zato ker je hidravli?na.

Nastavit se da samo hod, ta je pa od 1. nastavitve skozi enak, neglede koliko je obrabljena.

 

 

saj to sem mislil samo nisem na dolgo pisal :D

Napisano

Tak problem je re?en, kupil sem Q8 AUTO 14 (dextron II ) olje za menjalnik kot pi?e v knjigi od avta in sedaj gre ?ist na easy lepo prestavljati. Problem je bil v olju, sem mislil da je napaka v knji?ici in sem dal olje 75-W90, namesto dextron II ker je to olje za avtomatske menjalnike, pa sem preveril v autodata in hynes manual pa povsod pi?e enako.

 

Zdaj se menjavle ?isto lepo kot mora, to da pa obrati malo za hip padnejo in nazaj gredo gor na pravo vrednost, pa sem ugotovil da imam pretanko cev za zrak (ker imam ?portni filter, sem moral od luftmeserja narediti dalje podalj?ek cevi okrog 30 cm).

 

 

 

:danzoman::danzoman::danzoman:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Takole, včeraj sem prvič moral konkretno stestirati F1 Asym 6, ko je pred avto skočila mačka v naselju (preživela, brez poškodb je pa moralo biti na centimetre, ker je čez volan nisem več videl, samo še na levi strani ko je švignila na drugo stran), takšnega gripa si nisem predstavljal, še mene kot voznika je zalimalo na volan. Pogoji, vlažna cesta, tk da zaenkrat pohvale, @Boss si se potem odločil za nakup ali ne?
    • 2, 3X sem moral močneje zavirati, ker so mi skakali na levo stran dvopasovne ceste. Kot da bi tekmovali, kdo mi bo razbil nov avto. 🙃 Ampak se je vse dobro izteklo.   Ne opazim, da bi bilo kaj narobe z zavorami, kaj treslo...   LP  
    • Ne pištola,ampak rotacijski nastavek. Pri mojem K7 Compact je bil takrat priložen tak,k je za K1 do K4...boš že videl,kakšen je priložen,in če ti ne bo OK kupi klaso boljšega.Te rotacijske sulice niso neki hudi cvenk,sam kakih 35€ je prec.🙄   Da bo pa delal k raketa,to pa ziher👍    Priporočam pa Compact serijo (K5 in K7) lih zaradi tega,ker,kar gre fuč (npr. povoziš cev,gre rakom žvižgat pištola,sulica taka ali drugačna)- nič ni fiksno in komot zamenjaš. In ni nikakršnih Bluetooth ipd. "komfortnih funkcij"-vse simpl.
    • Mam izpit za A kategorijo   Sem nekajkrat sel z motorjem (je fotr imel shadow 750 potem pa burgman 650 in brat lih tako hondo 125) pa ni to neki kar bi delal 3-4 krat na teden   Opcija bi bla se kaj drugega kot Kona ja. Kak Born, ID3, ID4 to so nek isti cenovni razred. Potem je pa ce kak citroen c4 ki je malo manj ali pa clo citroen c3 ki je pa <20k.
    • Naj ti da predračun. Plačaš danes in more bit skonto cena. Če ne pa iz inata bi naročil iz tujine. Ali pa drugi brand 🙃
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.