Skoči na vsebino

MAZDA PREMACY

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

imam mo?nost zamenjati mojo Nissan Primero za - Mazda Premacy 1.8, l.2001, cca. 70.000km, SLO, servisna knijga... TIP TOP

 

Zdaj me pa zanima PREDVSEM od ljudi, ki tak avto imajo (ali so se saj veliko vozili z njim):

- ali so servisi resni?no grozno dragi (uradni), obstajajo kak?ni dobri popoldanci?

- ali ima motor jermen ali verigo (kdaj se menja jermen)

- kako je avto izdelan (?ri?ki in podobne stvari me ubijajo!!)

- zanesljivost naj bi bila itak v ?pici - me pa vseeno zanima. kak?ne te?ave ste imeli

- kak?en je menjalnik - takega sranja kot je mojem sedanjem avtu no?em ve?

- koliko je motor glasen - zame precej pomembna postavka!

 

Veliko vpra?anj in upam da vsaj nekaj PRAVIH odgovorov,

 

hvala in LP

Napisano

Pa kak?no primero pa ma??! :blink:

 

Moja je l.97 in je menjalnik :rispekt:

 

Moja je letnik 2001, 2.0 bencinc pa je menjalnik zame hudo podpovprecen!

Nenatan?en, trd, gumijast...

 

Pred primero sem imel tri almere (tastar model l. 98-99) pa je bil menjalnik povsod odli?en, tako, da sem prov razo?aran nad tem v Primeri. Mi je pa v?e?, da je rikverc sinhroniziran!

 

Kak?no mnenje o Premacy?

 

LP

Napisano

Moja je letnik 2001, 2.0 bencinc pa je menjalnik zame hudo podpovprecen!

Nenatan?en, trd, gumijast...

 

Pred primero sem imel tri almere (tastar model l. 98-99) pa je bil menjalnik povsod odli?en, tako, da sem prov razo?aran nad tem v Primeri. Mi je pa v?e?, da je rikverc sinhroniziran!

 

Kak?no mnenje o Premacy?

 

LP

 

 

Aaaa, predvidevam da je to produkt zdru?itve z renojem..............na ?alost <_<

 

sorry za OT!

Napisano

Aaaa, predvidevam da je to produkt zdru?itve z renojem..............na ?alost <_<

 

sorry za OT!

 

 

Nevem, ?e je menjalnik renojev, mislim ,da je problem v tem, da je vozilo narejeno v Europi.

Evropejci niso toliko pedantni kot japonci.

Druga?e so mi pa vsi nissani, ki sem jih imel delali kot urca - pri nobenem nikakr?nih te?av!

Tanovi nissani - NE HVALA (Renault) - mi je potrdil tudi Krulc!

 

Ni problema za OT, ker zgleda, da je tukaj bolj malo lastnikov Premacijev

 

LP

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • ja kak teden ali dva nazaj. sam nisem še nič objavljal  
    • Tale forum bo mogoče pravi za tole. Iščem rotor od Wankel motorja. Potrebujem ga za namene predstavitve. Super je, če je v dobrem stanju. Pozna kdo koga, ki bi se mu kaj podobnega "valjalo" naokrog in je pripravljen prodati?
    • Ja-po potrebi. Pač odvisno,kako bi rad vozil oz. "šaltal"...ali "na roke" ali na avtomatik. To je meni ena od "čokoladnih lastnosti pri mojem avtu. Lahko ga voziš umirjeno v avtomatskem načinu,lahko v avtomatskem načinu preklopiš na "sport" kjer je odzivnejše prestavljanje,in lahko komplet na roko (z obvolanskimi ali na ročici). Čisto po želji.   Sem pa pogruntal,da je "sport" modus super za prelaze in hribovja nasploh...tako navzgor,kot tudi navzdol (drži dalj v nižji prestavi in bolj oz. dalj zavira motor.)...poraba pa zna biti še manjša,ker se motor manj matra.   "Na roke" pa je brez veze omenjati-isto lahko po penzionersko ali na "pes-mater-koliko gre"
    • Vprašuje za cenejše gume in ne premium. Če premium, strogo Michelinke. Conti in kitajce ne vidijo moji avti.   Da se pa vrnem na temo. Hankook so zadnja leta najboljše gume pod premium segmentom.
    • Ali kaj uporabljate sport mode na vašem avtomatiku? Berem različna mnenja, eni pravijo, da je za motor škodljivo vozit z nizkimi obrati, če imaš zelo lahko nogo menjalnik cilja na nekje med 1000-2000 obrati, če se ne motim. Nekateri zato vedno vozijo v športnem načinu. Nisem probal da bi v enakih pogojih naredil enako turo enkrat  v športnem in enkrat v normalnem načinu, ter primerjal porabo... je razlika opazna ali malenkostna?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.