Skoči na vsebino

MAZDA PREMACY

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

imam mo?nost zamenjati mojo Nissan Primero za - Mazda Premacy 1.8, l.2001, cca. 70.000km, SLO, servisna knijga... TIP TOP

 

Zdaj me pa zanima PREDVSEM od ljudi, ki tak avto imajo (ali so se saj veliko vozili z njim):

- ali so servisi resni?no grozno dragi (uradni), obstajajo kak?ni dobri popoldanci?

- ali ima motor jermen ali verigo (kdaj se menja jermen)

- kako je avto izdelan (?ri?ki in podobne stvari me ubijajo!!)

- zanesljivost naj bi bila itak v ?pici - me pa vseeno zanima. kak?ne te?ave ste imeli

- kak?en je menjalnik - takega sranja kot je mojem sedanjem avtu no?em ve?

- koliko je motor glasen - zame precej pomembna postavka!

 

Veliko vpra?anj in upam da vsaj nekaj PRAVIH odgovorov,

 

hvala in LP

Napisano

Pa kak?no primero pa ma??! :blink:

 

Moja je l.97 in je menjalnik :rispekt:

 

Moja je letnik 2001, 2.0 bencinc pa je menjalnik zame hudo podpovprecen!

Nenatan?en, trd, gumijast...

 

Pred primero sem imel tri almere (tastar model l. 98-99) pa je bil menjalnik povsod odli?en, tako, da sem prov razo?aran nad tem v Primeri. Mi je pa v?e?, da je rikverc sinhroniziran!

 

Kak?no mnenje o Premacy?

 

LP

Napisano

Moja je letnik 2001, 2.0 bencinc pa je menjalnik zame hudo podpovprecen!

Nenatan?en, trd, gumijast...

 

Pred primero sem imel tri almere (tastar model l. 98-99) pa je bil menjalnik povsod odli?en, tako, da sem prov razo?aran nad tem v Primeri. Mi je pa v?e?, da je rikverc sinhroniziran!

 

Kak?no mnenje o Premacy?

 

LP

 

 

Aaaa, predvidevam da je to produkt zdru?itve z renojem..............na ?alost <_<

 

sorry za OT!

Napisano

Aaaa, predvidevam da je to produkt zdru?itve z renojem..............na ?alost <_<

 

sorry za OT!

 

 

Nevem, ?e je menjalnik renojev, mislim ,da je problem v tem, da je vozilo narejeno v Europi.

Evropejci niso toliko pedantni kot japonci.

Druga?e so mi pa vsi nissani, ki sem jih imel delali kot urca - pri nobenem nikakr?nih te?av!

Tanovi nissani - NE HVALA (Renault) - mi je potrdil tudi Krulc!

 

Ni problema za OT, ker zgleda, da je tukaj bolj malo lastnikov Premacijev

 

LP

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Da se izmeriti CO2 v hladilni tekočini (imaš DIY teste). Če so prisotni, potem je problem tesnenje glave motorja.
    • Olje ni nič bolj redko in nivo je znotraj meje (do max). Zdaj bil narejen mali servis in je olje bilo ok. Vakumski test ni bil delan, ker je dobil diagnozo, da je kriva glava motorja...    Glede iztekanja na ekspanzijski.. pokrov motorja je bil pošprican od antifriza. Do zdaj 2x. Nikjer drugje ni videti da kaj pušča, zato je edino ta odtok bil logičen...    Kakorkoli, zdaj, po že več kot 8k prevoženih kilometrov, se je zadeva umirila. Sama od sebe. V ekspanzijski je ga nekaj več od max, ampak nič pretiranega. Vmes mu ga je 2x vrglo očitno ven - zakaj, noben ne ve. Motor je bil obremenjen največ do 150km/h, brez kakšne vleke/tovora/težjega bremena. Vožnja pa mešana - kratke razdalje in tudi avtocesta.   Ni neke logike, zakaj je prišlo do tega, da je blo pod pokrovom vse "pokozlano". Tudi kakšnih mehurčkov ni v posodi ko se avto zalaufa, niti pokrovček od olja ni zapacan.. Da bi zaradi tega avto prodal pod ceno oziroma da bi za to bila glava kriva je tak tak..    Teh mnenj servisev, tudi uradnih, kjer bi menjavali glavo, je sicer več, ampak noben konkretno ne razvozla kajj točno bi naj bilo krivo, diagnostika pa se skoz kasira... Zato sem tudi postavil to vprašanje, če se je morda komu že kaj podobnega dogajalo in je težava bila kje drugje. V glavnem, avto se vozi dalje (zaenkrat BP).
    • Kolikor je meni znano, so bili med motoristi večinoma tujci.   Je bilo pa nekaj slovenskih motoristov v tujini...
    • Rabiš izredno dobrega ličarja.   Mojega Focusa, 5 plastna perla rdeča. So vozli 30km daleč, ker samo temu ličarju zaupajo, da perle skupaj spravi.   Ni vidne razlike, pa je zadnji odbijač celi pihnjen. Hmmm, če dokažeš, da je res barvan. Imaš stvarno napako, tu lahko zahtevaš kupnino v celoti. Bo pa potrebnih nekaj odvetnikov.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.