Skoči na vsebino

Rabim nasvet!

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sam sem ponosni lastnik mazde 323 1.3 sedan, letnik 1990! Avto ima prevo?enih ?e 275000km in mi ?e vedno dela kot urica! Razen zamenjanega modula v?iga, drugih te?av ni bilo. Servise delam na 15000 km.

Me pa zanima naslednje :

- ali je treba zamenjati olje v menjalniku. Menjalnik ?e lepo te?e in tudi olja je v njem dovolj. ?e ?e, katero olje naj kupim, koliko in kako se to sploh menja? Menda ni tako enostavno, nekje pri ?tevc zajli menda...

- motorno olje pa uporabljam 10w - 40 valvoline ali esso Ali bi bilo bolje uporabljati mineralno olje 15w 40? Ker namre? sem enih parkrat opazil, oz. sli?al verjetno en zelo glasen dro?nik z zvokom rrrrrrrrrrr. Ko se je motor segrel, je pa utihnil. Razen enkrat, ko mi je ropotal kar 2 dni, pa tudi na izpuhu se je videlo, kot da v tem trenutku en ventil ni delal in je mal sekalo ven. Dim je bil normalne barve.

Hvala za morebitne odgovore

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

OK, olje v menjalniku manjaj takoj!! ce ni bil menjan do zdaj, je lahko zarad tega ta zvok ki ga opisujes.

Motorne olje je vseen katero je, sam pazi da je gradacija prava .10W-40 je cist OK.

 

Kako se menja olje menjalnika na Mazdi 323, ne vem, najbrz bos mogu avto dvignit-tko da pejt na kaksen servis kjet to znajo.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ja tako je Labi napisal olje v menjalniku menjaj takoj!!

Ti kar lepo uporabljaj 10W-40 polsintetiko pa bo lepo teko ?e bo? lepo z njim delal! Menjaj ?e zavorno teko?ino ?e jo ?e nisi pa filter za bencin ostalo pa na tem motorju ni za delat; razen preverjat olje ?e ga mogo?e kdaj malo zmanjka, in seveda ?e ni kaj druga narobe na motorju! ;)

Napisano

Glede ola za menjalnik pojdi do eneha trgovca ki se spozna in ti bo povedu to?no kateri olje pa?e v menjalnik, jaz mam mislem da 75W80, vem da je sintetika.

 

Glede ropota pa ?e ima? isti sistem ventilov kot jaz (4 ventilska tehnika), pomeni da je z oljem v motorju nekaj narobe, kdaj si ga nazadnje menal, ali ti ga pa manjka. Ventili so samonastavljivi in to ma nekaj veze z olje, kak?no me pa ne spra?evat ker ne vem.

 

 

LP!

 

Marko

 

 

P.S! Vabljen si da se registrira? na forumu! Vsakega novega ?lana smo veseli.

Napisano

Letnik 1990 ima 8 ventilov, Robi ti bom povedal katero olje imam jaz v menjalniku grem pogledat poiskat kje imam napisano B)

A so tudi ?samonastavljivi? ?

 

Ker men tudi zadnje ?ase ropota, olje mam pa ?e doma in ?aka na menjavo, vzel sem pa 10W30 in bom videl kaj bo naredu.

Napisano

So samonastavljivi, samo nevem kaj vam ropota meni dela tak lepo ( morm takoj po mizi potrkat ) :P Bom skeniral kako se menja olje za menjalnik pri 323 :)

Napisano

spodaj spusti? ven ,in ob strani od spredaj nato?i? notri in po?aka? da vi?ek odte?e,ko je zadosti je glih do roba luknje.Zategne? vijake in gotovo.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Sem se potrudil in skeniral navodila za menjavo, kontrolo olja v menjalniku! Mazda priporo?a za SOCH motorje API Service GL-4, SAE 75W-90!

 

?e ne razume? nem?ko povej pa bom prevedel tekst ;)

post-9-1103056258.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.