Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav!

 

Od kar sem kupil mojo mazdo se bremze obna?ajo nekam ?udno. Sj ne da ne primejo, ampak je treba kr ornk prtisnat da se kaj zgodi (v primerjavi z bratovo mx-3 je treba skoraj enkrat bolj mo?no pritisnit za isti u?inek). pa tud ko bremzam mam ob?utek kot da je bremza gumjasta (kot pri vro?ih brremzah).

 

Zamenjal sem ?e plo??ice in podrejal diske sam ni ni? kaj bolj?.

 

Olja je dovolj, pa tudi pu??a ne nikjer.

 

A mogo?e kdo ve kaj bi lahko bilo? Sam sem ?e razmi?ljal o menjavi bremz olja.

 

LP ?TAJERC

Napisano

Mudeli, kaj pa ?e bi dol vzel zavorne ?eljusti in jih razstavil, preveril ?e se batki premikajo na roke oziroma niso trdi. V?asih se zgodi da se napne tesnilo in potem ovira gibanje bata, kar povzro?i pregrevanje("?tekanje") batov v ?eljusti, posledi?no pa potrebuje? ?e ve?lo silo, na pedalu, za zaviranje. Lahko pa di ima? po?eno "pra?no" tesnilo in ima? pod tem tesnilom prah, in drugo umazanijo, ki ovira gobanje bata.

Tos so najbolj pogoste napake in se pojavljajo na VSEH avtomobilih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hvala za odgovore!

 

zrak sem spustil ven, cevi pa so tudi na zunaj ?ist ok.

 

Tesnila sem zamenjal pred par tiso? kilometri, dak da to zihr ni, bom pa poskusu to narest kar je YavarYe X6V6 rekel pa bomo vidl kaj bo!

 

Mogo?e ne bi blo slabo poizkusit prej kak pa na drugih mazdah 323 bremze delajo, tak da bom lahk primerjal.

 

Mogo?e so sam men ?udne. <_<

 

A ste ostali ki imate 323 zadovoljni z bremzami?

Napisano

meni bremze lovijo dobro, ni potrebno nevem kako mo?no pritisniti da vredu primejo.Ko se segrejejo pa ?e lovijo bolj?e,samo pa? kdaj ob?asno cvilijo.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Poglej da ti ni kje zabasana ali da ne pusca ceva katera da pritisk iz motorja v glavni zavorni cilinder. To lahko preveris na nacin, da ko avto ne dela rabis vec casa da zavoro "napumpas" preden postane trda.

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
    • Katerga avta? A ni to SUV al nek crossover?    @tommzy tole moraš razumet v kontekstu, saj se je pred nekaj časa ravno v tej temi našel en uporabnik, ki je dejansko iskal dlako v jajcu in bil hud na vse, ki niso našli enakih napak na svojih CX-30 kah. Ja, gledalo se je med drugim a so plastične obrobe na kolotekih dovolj ravne in iskalo kot pod katerim sej e mogoče celo videla kaka mikroskopska nepravilnost. Ja pa ta uporabnik je bil dejasnko hud na vse, ki se niso strinajli z njim, kot da so slabovidni če tega ne opazijo in si ni dal dopovedat, da je možno, da samo to on opazi ali pa celo, da je mogoče res ampak le na kakšni CX-30.   Ja blo je res naporno z njim, tako da tole kar ti pišejo je samo ohranitveni manever, da kdo ne popizdi, ker mu je dojadilo poslušat jamranje in blatenje čez CX-30. Pri tem roko na srce imaš tudi ti določene "napake", ki to sploh tudi niso, ampak so zgolj pomanjkanje vedenja o tem kako določene stvari delujejo - recimo primer dometa, ki se spreminja.
    • Sem gledal en video na YouTube kako so (mislim da BYD)en avto naklučno izbrali in ga popolnoma razstavili in ugotovili da je bolje in kvalitetneje sestavljen kot marsikateri od zvenečih EU znamk s tem, da je pri tem tudi 20-30%cenejši.... 🤔 Vse Kitajci, ki sem jih do sedaj vozil so po domače za hrbteničarje.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.