Skoči na vsebino

Izpu?ne cevi za 323f v6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Z bratom se spravlama delat izpu?ne cevi od kolektorjev do katalizatorja.

 

Kaj pravite, kaj bi bilo bolj u?inkovito?

 

1. http://www.club323f.com/ba/cars/vincent_ch...ncent_chow6.jpg

 

2. http://www.jeroentje.nl/index.php?page=pro...duct_id=8010401

 

Nekje sem zasledil, da bi morali biti obe cevi, od prednjega kolektorja in od zadnjega kolektorja enako dolgi do sti?i??a?? :(:(

 

Prosim za va?e mnenje.

 

?e vnaprej hvala za odgovore. :rispekt::rispekt:

Napisano

vse cevi morajo biti enako dolge!

 

potem pa so razni prehodi recimo 3v1 3v1 in skupaj v2 in v1, nekaj kar tako :D so pa te prehodi odvisni od tega kje v obmo?ju vrtljajev bo mo? in kolik?na.

 

ponavadi se prera?una kolektor in se ga gre potem delat, nimam nekih izku?enj glede tega, bi pa skopiral tistega ko ga prodajajo, pa ko obljubljajo 15KM

 

 

pa najbolj?e je ?e uporabita ?e narejena kolena, razen ?e imata dobro ma?ino za krivit cevi! Malo ve? ?vasanja u?inek pa mislim da bi bil isti.

 

 

nisem se ?e preve? poglabljal v kolektorje, enkrat se bom pa zagotovo spravil enega naredit

 

 

 

?e nekaj za branje :D

 

na zupu

Napisano

Vzem drugega nima? kaj falit. Jaz imam izpu?ni kolektor od firme pecester, ki mu je podoben, le cevi od glave do mesta kjer pridejo skupa so skor 2X dalj?e.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vzem drugega nima? kaj falit. Jaz imam izpu?ni kolektor od firme pecester, ki mu je podoben, le cevi od glave do mesta kjer pridejo skupa so skor 2X dalj?e.

 

A to si kupil od Vseveda? A mi lahko pove? FI cevi prosim. A se ti pozna kej na mo?i?

 

Hvala. :rispekt:

Napisano

glede njegovega kolektorja vem samo da sedaj veliko lep? zarohni :D

 

Pa potem ?e nekaj zavibrira v zadnjem locu in se sli?i kot moped. <_<

 

Efekt pa itaq da je, vozim z manj gasa, pa raje in hitreje se zavrti v rde?e polje, razlika je o?itna. :bravo:

Razlike je da recimo sedaj s 4. prestavo pospe?uje kot prej s 3. in s 5. pa tako kot prej s 4. prestavo.

Prva je samo da se premaknem, ker druga?e takoj vrti v prazno, sploh ko sem imel gor zimske gume, sedaj z letnimi je na meji.

Je pa veliko bolj?i filing ko pri 180 km/h nabije? gas(s 5. prestavo seveda) in pospe?uje brez problema 220+km-h. :jupiii:

Prej mi je g-tech kazal 98 kilovatov, zato ker je avto skozi kopal, moram ?e z letnimi probat, pa da vidim.

 

Pa ?e nekaj je, 323f V6 ima ?e v osnovi druga?en kolektor kot Xedos V6, zato je verjetno ve? razlike pri xedosih kot 323F, ali pa ne, treba bi bilo probat prej in pol. Pa bo? imel dejansko podatke je ali ni bolj?e in za koliko.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa potem ?e nekaj zavibrira v zadnjem locu in se sli?i kot moped. <_<

 

Efekt pa itaq da je, vozim z manj gasa, pa raje in hitreje se zavrti v rde?e polje, razlika je o?itna. :bravo:

Razlike je da recimo sedaj s 4. prestavo pospe?uje kot prej s 3. in s 5. pa tako kot prej s 4. prestavo.

Prva je samo da se premaknem, ker druga?e takoj vrti v prazno, sploh ko sem imel gor zimske gume, sedaj z letnimi je na meji.

Je pa veliko bolj?i filing ko pri 180 km/h nabije? gas(s 5. prestavo seveda) in pospe?uje brez problema 220+km-h. :jupiii:

Prej mi je g-tech kazal 98 kilovatov, zato ker je avto skozi kopal, moram ?e z letnimi probat, pa da vidim.

 

Pa ?e nekaj je, 323f V6 ima ?e v osnovi druga?en kolektor kot Xedos V6, zato je verjetno ve? razlike pri xedosih kot 323F, ali pa ne, treba bi bilo probat prej in pol. Pa bo? imel dejansko podatke je ali ni bolj?e in za koliko.

 

 

OK.

Napisu si use razen kak?en je fi rora.

Napisano

Oprosti, a lahko takoj zlezem pod avto in pomerim, al ko bom imel ?as oziroma mo?nost ?

Kater premer zunanji,notranji ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Najbr? ti ne bo niti malo pomagalo, ampak vseeno bom pa? napisal kar vem.

Na 4 cilinderskem motorju 2.0 z 150 konji (neka druga japonska znamka :P) imam jaz notranji premer samih cevi avspuha 5 cm. Cevi kolektorja (ampak POUDARJAM TU GRE ZA 2.0 s 4 cilindri torej ima vsak cilinder ve?jo prostornino kot pri tebi) pa imajo zunanji premer 4 cm od oka. To?ne mere in notranji fi bom vedel ko uspem nekako od?raufati zadnji ?rauf ki ga je nemogo?e dose?i z gedoro, s klju?em sem ga pa itak ?e skor z****l tko, da najbr? se bom lotil s kak?nim specialnim orodjem. :P

Napisano

Pa ?lovek kje ti ?ivi?, si ti?lar mogo?e? :blink:

Ponavadi se za to uporabljajo milimetri !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sam ne ?tekam pa kva ma zdej 4valn nisan veze s 323F V6 mazdurino in njenimi kolektorji, ker pol loh jz upra?am kolega k ma Marutija pa gre ?e on pomert, pa mogo?e bo celo uspev vse dol odmontirat pa povedat do desetinke mm natan?no, pa ?e bo komu kej u pomo? za V6 mazdurino! ?zmeden?:hohoho::whatever:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Oprosti, a lahko takoj zlezem pod avto in pomerim, al ko bom imel ?as oziroma mo?nost ?

Kater premer zunanji,notranji ?

 

Sej razumem, sam me mal za cajt ?iple, ker sm mislu ta teden to zrihtat, pa morem pribli?no vedit, kire rore kupt. No ko bo? lahko se pa priporo?am za mere.

 

Lep pozdrav vsem, Mike

Napisano

Pa ?lovek kje ti ?ivi?, si ti?lar mogo?e? :blink:

Ponavadi se za to uporabljajo milimetri !

 

Sem ja, nekaj zelo podobnega. :P Saj pravim, da sem mu dal samo okvirno, da bo vedel ampak sem pa tudi POUDARIL, da mu ne bo veliko v pomo?. :blink: Samo okvirno, za predstavo, sploh, ?e izve koliko so optimalni zanj, bi bilo zanimivo prebrati. ;)

Aja 5 cm=50 mm :hohoho:

@ReDevil: Vseeno ima 2.0 od Nissana ve? veze kot Maruti tako, da te PROSIM, da ne kometrira? s tak?nimi neumnostmi, ja sem mu samo posku?al ponazoriti okvirne mere. Itak se mi zdi pa logi?no, da je 0,5 litra na cilinder manj kot 3,3 delovne prostornine, torej je velika mo?nost, da ima manj?e cevi, ve?je pa gotovo ne.

OK, ne bom ve? nikomur ni? posku?al pomagati. :S

Napisano

Ja ?e gledamo osnovo, ?e valjev nimata isto ?tevilo, tko da, no sej loh pa probamo gor montirat, pa bomo vidl ?e bo pasov, ?e pa ne bo, pol smo pa na istmu k pr Marutiju, a ne! :danzoman:<_<

 

Se opravi?ujm kolegu k smo mu njegovo temo zasmetil! :(

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Bi bla mogoce pripravljena 2kom nardit? kolk bi bla priblizna cena? :D

 

cist tko...za info :P

 

Ti sporo?im, samo da zvem mere od YavarYe X6V6.

 

LP mike

Napisano

BTW 2.0 V6 in 2,5 V6 in 1.8 V6, kolektorji niso povsem enaki, je majhna razlika v nagibu kjer pride kolektor privija?eno na glavo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Z bratom ?e delama in to na veliko. Prilepim slike ko bo kon?ano. Mislim da bo konec naslednjega tedna kon?ano, I really hope so. :unsure:

 

lp mike

 

 

pa naredite poskus prej in potem, glede na pospe?ek ?e je kaj bolj?i

Napisano

In potem kolik?en notranji fi cevi si dal?Izgleda lepo :bravo:

 

Fi cevi je 52mm. No to je pa ?e skoraj kon?ni izdelek, samo po?vasati ga je potrebno. Mislim da bo do petka kon?ano. :ouje:

 

post-276-1176929351.jpg

post-276-1176929359.jpg

post-276-1176929365.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.