Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

zanima me, ?e ni prezahtevno sam zamenjati oba amortizerja? Ali je to bolje prepustiti strokovnjaku?

?e kdo misli da se da, prosim ?e mi opi?e postopek (in potrebno orodje) :rispekt:

 

LP, Sishi

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

zdej kako misli? zamenjat amortizerje? celotne z bla?ilci in fedri ali samo bla?ilce?

 

?e komplet ne rabi? kej velik orodja, samo lahko zajebava ko je kaj zarustan, pa treba je podret notranjo plastiko vsaj pri zadnjih.

 

?e pa samo bla?ilce pa rabi? specialno orodje za stiskat fedre, lahko se tudi sam kej znajde? samo mora? pazit da ti ga ne odpre kar je zelo nevarno za tvoje zdravje :D druga?e pa isti postopek kot zgoraj

 

 

?e te ?e zanima povej pa bom poskusu opisat celoten postopek kako in kaj. Pa katere? Prednje ali zadnje?

Napisano

Ja menjal bi kar celotne - iz ene BGjke na drugo. Prosim opi?i postopek.

Menjat mislim pa zato, ker se mazda v ovinku zelo nagiba. A je to zaradi amortizerjev, al je lahko tud kaj drugega?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Kaj pa ?e da? najprej 15colke gor, pa bo? prec vidu kok je kej greha na gumah glede lege! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Kaj pa ?e da? najprej 15colke gor, pa bo? prec vidu kok je kej greha na gumah glede lege! <_<

 

Bom tud to danes probal, ampak vem da je nekaj z vzmetenjem, ker se gunca k ladja sramezljiv

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Ja lega lih ni bla najbol?a, sam sm mislu da je to zarad gum balonarc, ampak ?e prav? da se ti je voz prej z istimi gumami velik manj guncu, pol bo ?e neki na tem, ?prov k je Gustl testiru, ni tok slabo zgledal! :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Lahko ima? tudi te?avo s stabilizatorjem ali pa nosilci le tega.

 

Amortizerje pa najla?je preveri? tako, da poskusi? na roke zanihati avto in takoj ko neha? z nihanjem se mora ustaviti v nevtralni legi brez kakr?nihkoli dodatnih guncanj oziroma nihajev.

 

Dober indikator je recimo tudi vo?nja ?ez kak?en ovinek z razdrapanim asfaltom in ?e avto ho?e odnesti iz ovinka je ?as za nujno menjavo amortizerjev. Ker je pa to te?ko to?no dolo?iti je najbolje da z isto hitrostjo prevozi? ta ovinek tudi s kak?nim drugim avtom (z dobrimi amortizerji seveda :D) in to primerja? s tvojim.

33112_1.png

Napisano

Amortizerje pa najla?je preveri? tako, da poskusi? na roke zanihati avto in takoj ko neha? z nihanjem se mora ustaviti v nevtralni legi brez kakr?nihkoli dodatnih guncanj oziroma nihajev.

Najprej bom probal ?e zanihat avto. Za to ?e nisem vedel. Probal sem pa ?e potisit vsak amortizer posebej dol, ga spustit in so se kar lepo vsi ustavili (brez nihanj).

Lahko ima? tudi te?avo s stabilizatorjem ali pa nosilci le tega.

A je to bolj?e - manj zahtevno :ne vem:

Dober indikator je recimo tudi vo?nja ?ez kak?en ovinek z razdrapanim asfaltom in ?e avto ho?e odnesti iz ovinka je ?as za nujno menjavo amortizerjev. Ker je pa to te?ko to?no dolo?iti je najbolje da z isto hitrostjo prevozi? ta ovinek tudi s kak?nim drugim avtom (z dobrimi amortizerji seveda :D) in to primerja? s tvojim.

No tudi to sem probal. Moja tastara BGjka se skor ni? ne nagiba, nova pa se nagne in ho?e kr ven iz ovinka sramezljiv Tko da verjetno so amortizerji :(

 

P.S. Navodila za menjavo prosim - pa par dobrih rok zraven :cheers: hvala :rispekt:

P.S. Aja no pa ?e eno BGjko mam sramezljiv

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

a ti kaj poka ko ?ez luknjo zapelje??

 

 

 

Demonta?a spredaj:

 

gume dol, avto dvignit. Sneti dol cev za bremze, potem sta spodaj na amortizerju dva vijaka v smeri vo?nje tista dva odvija?it in ven. Verjetno bo ?lo bolj na te?ko zato uporabi WD (ali kaj podobnega) ?e bolj?e pa kar pi?tolo na zrak. Potem v motornem prostoru so 4 matice nad amortizerjem katere je treba od?raufat, nato sledi akrobatsko vzemanje ven amortizerja :D

Monta?a v obratnem vrstnem redu

 

Zadaj:

 

Skoraj isto kot spredaj, samo v prtlja?nem prostoru bo potrebna razdret nekaj plastik ,katere to?no ne vem.

 

 

Pa najprej naredi na "stari" BG pol pa na tanovi, bolj? da tam kaj uni?i? kot pa na "novi"

 

 

Nekaj na hitro, ve? zve?er :D

Napisano

Si ?e podrl?

 

?e nekaj ko sem mislil sneti cevi za bremze, jih je potrebno samo iz nosil?ka na amortizerju, ne jih ven iz batkov ?ravfat!!! Ker potem bo potrebno prezra?it sistem!!!

Napisano

Si ?e podrl?

 

?e nekaj ko sem mislil sneti cevi za bremze, jih je potrebno samo iz nosil?ka na amortizerju, ne jih ven iz batkov ?ravfat!!! Ker potem bo potrebno prezra?it sistem!!!

 

Ne ?e, bom ta vikend.

 

Sem pa probal zanihat avto po Boss-ovem receptu in se kr gunca sramezljiv tko da bo treba menjat :(

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.