Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

zanima me, ?e ni prezahtevno sam zamenjati oba amortizerja? Ali je to bolje prepustiti strokovnjaku?

?e kdo misli da se da, prosim ?e mi opi?e postopek (in potrebno orodje) :rispekt:

 

LP, Sishi

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

zdej kako misli? zamenjat amortizerje? celotne z bla?ilci in fedri ali samo bla?ilce?

 

?e komplet ne rabi? kej velik orodja, samo lahko zajebava ko je kaj zarustan, pa treba je podret notranjo plastiko vsaj pri zadnjih.

 

?e pa samo bla?ilce pa rabi? specialno orodje za stiskat fedre, lahko se tudi sam kej znajde? samo mora? pazit da ti ga ne odpre kar je zelo nevarno za tvoje zdravje :D druga?e pa isti postopek kot zgoraj

 

 

?e te ?e zanima povej pa bom poskusu opisat celoten postopek kako in kaj. Pa katere? Prednje ali zadnje?

Napisano

Ja menjal bi kar celotne - iz ene BGjke na drugo. Prosim opi?i postopek.

Menjat mislim pa zato, ker se mazda v ovinku zelo nagiba. A je to zaradi amortizerjev, al je lahko tud kaj drugega?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Kaj pa ?e da? najprej 15colke gor, pa bo? prec vidu kok je kej greha na gumah glede lege! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Kaj pa ?e da? najprej 15colke gor, pa bo? prec vidu kok je kej greha na gumah glede lege! <_<

 

Bom tud to danes probal, ampak vem da je nekaj z vzmetenjem, ker se gunca k ladja sramezljiv

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Ja lega lih ni bla najbol?a, sam sm mislu da je to zarad gum balonarc, ampak ?e prav? da se ti je voz prej z istimi gumami velik manj guncu, pol bo ?e neki na tem, ?prov k je Gustl testiru, ni tok slabo zgledal! :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Lahko ima? tudi te?avo s stabilizatorjem ali pa nosilci le tega.

 

Amortizerje pa najla?je preveri? tako, da poskusi? na roke zanihati avto in takoj ko neha? z nihanjem se mora ustaviti v nevtralni legi brez kakr?nihkoli dodatnih guncanj oziroma nihajev.

 

Dober indikator je recimo tudi vo?nja ?ez kak?en ovinek z razdrapanim asfaltom in ?e avto ho?e odnesti iz ovinka je ?as za nujno menjavo amortizerjev. Ker je pa to te?ko to?no dolo?iti je najbolje da z isto hitrostjo prevozi? ta ovinek tudi s kak?nim drugim avtom (z dobrimi amortizerji seveda :D) in to primerja? s tvojim.

33112_1.png

Napisano

Amortizerje pa najla?je preveri? tako, da poskusi? na roke zanihati avto in takoj ko neha? z nihanjem se mora ustaviti v nevtralni legi brez kakr?nihkoli dodatnih guncanj oziroma nihajev.

Najprej bom probal ?e zanihat avto. Za to ?e nisem vedel. Probal sem pa ?e potisit vsak amortizer posebej dol, ga spustit in so se kar lepo vsi ustavili (brez nihanj).

Lahko ima? tudi te?avo s stabilizatorjem ali pa nosilci le tega.

A je to bolj?e - manj zahtevno :ne vem:

Dober indikator je recimo tudi vo?nja ?ez kak?en ovinek z razdrapanim asfaltom in ?e avto ho?e odnesti iz ovinka je ?as za nujno menjavo amortizerjev. Ker je pa to te?ko to?no dolo?iti je najbolje da z isto hitrostjo prevozi? ta ovinek tudi s kak?nim drugim avtom (z dobrimi amortizerji seveda :D) in to primerja? s tvojim.

No tudi to sem probal. Moja tastara BGjka se skor ni? ne nagiba, nova pa se nagne in ho?e kr ven iz ovinka sramezljiv Tko da verjetno so amortizerji :(

 

P.S. Navodila za menjavo prosim - pa par dobrih rok zraven :cheers: hvala :rispekt:

P.S. Aja no pa ?e eno BGjko mam sramezljiv

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

a ti kaj poka ko ?ez luknjo zapelje??

 

 

 

Demonta?a spredaj:

 

gume dol, avto dvignit. Sneti dol cev za bremze, potem sta spodaj na amortizerju dva vijaka v smeri vo?nje tista dva odvija?it in ven. Verjetno bo ?lo bolj na te?ko zato uporabi WD (ali kaj podobnega) ?e bolj?e pa kar pi?tolo na zrak. Potem v motornem prostoru so 4 matice nad amortizerjem katere je treba od?raufat, nato sledi akrobatsko vzemanje ven amortizerja :D

Monta?a v obratnem vrstnem redu

 

Zadaj:

 

Skoraj isto kot spredaj, samo v prtlja?nem prostoru bo potrebna razdret nekaj plastik ,katere to?no ne vem.

 

 

Pa najprej naredi na "stari" BG pol pa na tanovi, bolj? da tam kaj uni?i? kot pa na "novi"

 

 

Nekaj na hitro, ve? zve?er :D

Napisano

Si ?e podrl?

 

?e nekaj ko sem mislil sneti cevi za bremze, jih je potrebno samo iz nosil?ka na amortizerju, ne jih ven iz batkov ?ravfat!!! Ker potem bo potrebno prezra?it sistem!!!

Napisano

Si ?e podrl?

 

?e nekaj ko sem mislil sneti cevi za bremze, jih je potrebno samo iz nosil?ka na amortizerju, ne jih ven iz batkov ?ravfat!!! Ker potem bo potrebno prezra?it sistem!!!

 

Ne ?e, bom ta vikend.

 

Sem pa probal zanihat avto po Boss-ovem receptu in se kr gunca sramezljiv tko da bo treba menjat :(

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.