Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

V?eraj smo se s prjatli zmenil, ?li driftat, ni hudi?, crkne servo.

 

Sumim, da je blo tkole. Ko sm delal optiko sm na?u na konc tega eno objemko, ?e dost zjahano. Dam dol pa zategnem z unim za ?ice spenjat. Pol sm par dni nazaj opazu, da je ATFa ?e ?ist na min, zato mal dolijem. V nedeljo sem v par ovinkih v rde?e nabil, servo pumpa nabije pritisk, kaj je ventil delu ni znano, ampak lahk bi mal pritisk sprostil, in je pr straneh ven udarl. Lu?ica na tleh.

 

Kje to?no se je uscal, je te?ko re?t, ker nimam opreme da bi kej razdiral, k mojmu mehaniku pa tud ?e nism hodu, ker mi je zadnje bremze uni?u ?e bl kot so ble (se jih je lotu s kle??ami, jih skup stisnu pa je jih lepo zablokiral), in me nekak ne mika, da bi ?el ?e servo po isti poti (?e kej ?e dela, uni?it do konca).

 

Mal sm gledu po netu, servo je draga zadeva in me zanima, ?e kdo to obnavlja, pa kolk bi me to po ?epu udarl.

 

Moja draga je spet najebala po slu?beni dol?nosti sramezljiv.

Napisano

Objemko za kable, to misli? vezico?

 

Eno servo pumpo imam jaz od MX-3 samo je bila malo na de?ju tako da je za sprobat ?e deluje. Si pogledal ?e se vidi ?e samo kak?na cev spu??a? ?e ne se pa kej naokol oglas in bomo pogledal

 

 

pa si se mogo?e po BTCju v nedeljo vozil? Bi lahko pri?el na A.com sre?anje

 

 

Mehanikov je pa dovolj tako da ?e trenutnemu ne zaupa? pa drugam

Napisano

Zdej je vezica. Gledal nisem ni?, ker pod avto ne morem, in ?e plasti?no za??ito ma spodaj, ki bi jo moral od?raufat. Od zgoraj se ne vidi, kje to?no je problem. Pomojem je pumpa vredu, in je drugje problem. Zgleda da je blo preve? pritiska v sistemu pri visokih obratih in nekje ni zdr?al, kje bi moral pa od bli?je pogledat...

 

?e ne se pa kej naokol oglas in bomo pogledal

Kje, kdaj, a ma? to prov delavnico? Ker druga? moram tud olje, filtr, benz filtr pa sve?ke menjat.

 

A lahko kdo priporo?i k?nga mehanika k ma ob?utek za mazde?

 

 

V nedeljo smo pr?li mal pogledat, za nekje 15 minut.

Napisano

volan ima? trd ali je normalen?

 

?e bi pumpa ?la pomoje nebi bilo tako mastno, imam na sumu celo letev da je kak tesnilo spustil.

 

Poskusit man?ete dol pobrat in pogledat ?e se kaj vidi.

 

 

Nisem ?e podiral tega tako da ve? ne morem pomagat

Napisano

Volan je trd, pumpa pomojem dobr dela, ampak sm jo odklopu zdej, da ne pumpa v prazno, ker je itak ves ATF odtekel v par sekundah. Ta guma je prov preklana, kjer sm ozna?u, tko da je od tam ven ?pricnl, ker je blo vse naokrog mastno.

 

Najbolj? bi blo itak cel mehanizem dol od?raufat da se celga vid, sam nimam dvigalke pa stojal, sam eno improvizirano rampo...

Napisano

Zakaj bi bilo enstavno, ce se da komplicirat ? <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.