Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni! Imam eno hudo te?avo,katero bo te?ko razvozlat…no vseeno upam na najbolj?e!

 

Ford Probe- 2.5V6 mazdin motor

 

Pred nedavnim mi je serviser(?u?mar) zmontiral motor ven(zaradi generalke), tak da pod havbo nisem imel skoraj ni?. Po tem servisu mi lu?ka fuel cutout na armaturni plo??i pri kontaktu sveti le z polovi?no mo?jo(prej sploh nevem ?e je svetila), pa ugotovil sem tudi da ?e odklopim lambdasondo ra?unalnik sploh ve? ne javi napake(pred tistim je takoj zasvetila lu?ka) Zdaj se mi zdi da mi niti lambdasonde niso ve? aktivne saj motor po generalki tudi ve? tro?i! Kaj naj??? :(

Napisano

konektroje in senzorje sta kej pregledala z serviserjem?

 

In diagnostiko bi bilo po moje dobro narediti

 

 

Serviserja boli za mojo elektroniko, je rekel da je on priklopil vse na mesto drugo pa ne ve.

Diagnostiko pa sem naredil, saj to je hudi?, da ?e ravno odklopim lambdasondo, sploh ne vpi?e napake v ra?unalnik..kot da bi bila sonda priklopljena.(pred servisom ?e sem odklopil sondo, v?gal motor, je ?e lu?ka Chek engine takoj zasvetila)

Napisano

2.5 V6 motor ni ne fordov in ne mazdin ampak od coswortha.

 

Pa za generalno NI potrebno jemat motorja iz avta, vsaj jaz ga ne, ok ?e je kak cilinder "zariban" oziroma ima kake globoke rise.

 

Ti ima? nekje slabo maso ali pa jesploh nima? in to je ponavadi vzrok, napol pri?ganih lu?k, neglede da so lu?ke v armaturi, ja skoraj vedno napaka nekje na kaki ?ici na motorju.

 

Kar se lambde ti?e, odklopi in se pelji, potem pa priklopi in se pelji isto relacijo kot prej in opazuj ?e ti avto kaj cuka ali pa bolje-slab?e vle?e ko pospe?uje?. ?e je razlika, potem, lambda deluje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

kje naj sploh za?nem iskati napako? najverjetneje je res neka ?ica, samo obstaja majhna san?a da jo tak najdem .

Ko sem avto kupil sem imel obe lambdi zani?..obe inactivation error pa inversion error. Pol sem tidve sondi odklopil pa se vozil brez, pa avto niti takrat ni cukal, je pa non stop svetila lu?ka ra?unalnika. Pol sem zamenjal in do takrat dokler mi motorja niso dregali je bil mir,samo vem, ?e odklopim lambdo pol mora svetit lu?ka, ra?unalnik mora takoj ugotovit, da je lambdasonda odklopljena..moj ra?unalnik pa enostavno ne opazi ve? napake...Pa najverjetneje sonda ne funkcionira ker zdaj dobrih 70km manj naredim z polnim tankom..

Napisano

Kaj pa merilec pretoka zraka? Ker ?e ima slab stik se ti tud lahko zgodi, da ti zasveti kak?na lu?ka. To se je men zgodilo, ko sem nekaj brklal okoli levega reflektorja in sem moral odklopiti Luftmesser. Pol sem vse skupaj priklopil nazaj in ko sem v?gal motor je lu?ka za motor veselo svetila.

 

Nakar sem vzel WD40, o?istil kontakte in jih razmastil pa vse skupaj nazaj sestavil in je bilo OK. Porabo ima? lahko pove?ano prav zaradi tega, ker nepravilno dozira me?anico zrak/gorivo.

33112_1.png

Napisano

Boss, pri bencinarju motor sploh ne lufa topel, ?e luft messer ni priklopljen-ne dela prav, ?e pa ?e laufa, pa obrati nihajo s 400 na 1300 rpm, motor se trese, kot da bo padel ven, to je na mestu, pri vo?nji pa dela samo ni prave mo?i, ?e pa imamo konstanten gas pa imamo ob?utek kot da na rahlo cuka.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

a tak to, k men pr dieslu je avto dokaj normalno laufal sam lu?ka je svetila :ne vem:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.