Skoči na vsebino

?i??enje kontaktov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

kako je najbolj?e ?istiti bakrene elektri?ne kontakte, ali jih je dobro ?istiti z medeninasto ??etko?Kako pa kontakte v razdelilni kapi?

 

Razpi?ite se na veliko

 

 

Lp

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

jaz sem svoje s?istil z finim ?mirgl papirjem... P800 ali P1000

prvo sem obloge s ?raucigerjem dol spucal, portem pa s ?mirglom po?mirglal...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Simpl in o?inkovita re?itev.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Že že, pa sej bomo mi to plačal. Ne vem kdo bo rekel: "ne bom kupil ker namesto 40.000€, stane 40.100 eur."
    • EF serijo.   Gre na mesto, kjer ne rabim tipala za izmikanje smeri pihanja.
    • Če predpostavimo, da je izvedba brez fizičnih gumbov cenejša samo za 10-50 EUR, je to pri milijonu prodanih vozil 10-50 milijonov EUR. In takšnih varčevanj je pri celem avtu kar nekaj, zato je prihranek za proizvajalca kar oprijemljiv. Mogoče je razlika celo višja. Nekaj je sam strošek fizičnih gumbov, več je drobnarij, več je dela (pri izdelavi je vse optimizirano na sekunde, ne na minute), potrebujejo več partnerjev (kar je spet strošek in višje potencialno tveganje za težave/izpad) ...  Skratka - cena je eden glavnih razlogov, da tako tiščijo zaslone namesto gumbov.  Vsekakor pa bi sam pri izbiri vozila zelo težko izbral takšnega, ki nima fizičnih gumbov. Glasujemo z denarnico. 
    • Pa smo spet nazaj. Komentar o novih bajkih. Novi GS1300 mali in adv so katastrofa s kvaliteto. Res groza. To je treba vsak drug dan šravfat da o novih plastičnih kufrih ne izgubljam besed ....BMW ogromen minus. Nova Multistrada V4....😍. Mislim da bo to moj naslednji bajk...izjemen motor.
    • Jaz jo bom pomoje na zimo menjal, dokler je še tata pri volji, da kaj montira  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.