Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

poleg ostalih problemov na moji M6 120CD me moti tudi ?kripanje jermena. to se dogaja pri vro?ini nad 25°C. v levem ovinku se mo?no sli?i cviljenje jermena. sem bil na servisu pa so mi zamenjali vijake za pritrditev kompresorja in cvili malo manj ampak ?e vedno preve?. poled cviljenja zavor ?e to... me je prav malo sram se voziti s tak?nim avtom naokrog...

?e je imel ?e kdo podobne te?ave naj mi prosim pove kako jih je re?il.

hvala in lp

Napisano

Jest sem menjal jermen. Kot ze receno nekje na tem forumu, je bil jermen cisto v k****. Bil je preklan podolgem in resnicno pol ga ja menjkalo. <_< No meni je orenk cvililo ko sem startal avto.

 

Ja mene je tut sram z unim skripajocim bremzat okol skakat. :)

Napisano

saj jermenj ni nek velik stro?ek, par tiso? biv?ih sit.

 

pa je dovolj nategnjen?

 

 

ne vem zakaj bi vijake na kompresorju menjal?

 

 

 

Bremze pa zato cvilijo ker premal bremzate :P

 

:hohoho:

Napisano

saj jermenj ni nek velik stro?ek, par tiso? biv?ih sit.

 

 

Bremze pa zato cvilijo ker premal bremzate :P

 

:hohoho:

 

To je to. 100%

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja men je majster ko mi je menjal jermen reku da lahko zacne cez cas mal cvilit, pa da naj se oglasim pa da bo zategnil. Kar je dost logicno da dobi mal lufta. No zanekrat ni nic cvilio.

 

Marko: po moje bo pri meni to ker bolj na lah bremzam, ker drugace mi betezni sopotniki jambrajo, ce kake prehude sunke delam. :unsure:

 

Lahko poves kaj bi bla resitev, je treba menjat ali brusit, spucat?? Spucal so bojda mi, pa ni nic bolje.

Napisano

jermen ima avtomatski napenjalec...

pa so mi rekli, da se ga ne da ve? zategnit. pri M6 je pas dolg nekje 2.4 m in temu primerna je tudi cena

Napisano

pa poskusi mal z WD jem ali ?im podobnim malo na?pricat jermenj?

 

 

:hohoho::hohoho::hohoho: to me pa spominja na moje "operacije orbi" :hohoho:

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • To je le njegovo mnenje. Kako vi resnici je pa vemo vsi lastniki x186 motorjev.😉
    • Me kar glava zaboli, ko vidim 16tke na 30tki  Dobro, da takih ni veliko..... 
    • hvala za iskreno mnenje in da poveš tako kot je 
    • Menjal eno stran - ni potrebe obeh. Original je bila 370€ leta 2022. Motorček za električno ročno ostane isti - star. Ni treba menjat.   KAY0-26-61X Rear Brake Caliper (Right) KAY0-26-71X Rear Brake Caliper (Left)   To je znana napaka na CX-5. So popravili - posodobili čeljusti. Brake Noise from REAR BRAKE_Trace of Rear Brake Dragging.pdf SB-10099419-2532.pdf
    • Ena čeljust mi občasno ne spusti ročne zavore, zato imam trenutno odklopljeno (samo ročno). Moj mehanik ne popravlja, nova pri Mazdi je baje 500+ EUR (menja se cela čeljust, na Autodoc jih je večina nedobavljivih ...  Just a moment... WWW.AUTODOC.SI ).   - ali kdo v SLO popravlja take zadeve? - ali če menjam za novo, je smiselno menjati obe, da bo enakovredni občutek na zavori? - ali ima kdo izkušnje z vračanjem na Autodoc (če se izkaže, da ne bo ustrezna)?      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.