Skoči na vsebino

Nastavljiva glasnost izpuha


SilverX

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!

 

Sam sem bolj fri?en na forumu, vendar se v bodo?e odlo?am za nakup mazdice. Pri enem izmed uporabnikov sem zasledil izpuh z nastavljivo glasnostjo, s katerim naj bi celo pri?el skozi tehni?nega!

 

Avto pa je bil temno zelen, mislim da mx-3, mogo?e 323.

 

Zaenkrat sem na?el samo tole, kar je cenovno ugodno, vendar nima homologacije. Zanima me tudi cena monta?e. Zaenkrat samo okvirno, da si vem mal splanirat ke? za dober sound. :bravo:

 

No skratka zanima me kako je kej s prakti?no uporabo, kok je dejansko nastavljiv ipd. Skratka va?e izku?nje, ?e jih imate. :jupiii:

 

Pa ?e linkec

http://www.bolha.com/oglas1742790

in sicer zadeva je od www.avto-oprema.com

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 10 mesecev kasneje...

Preglasen je zelo relativen pojem. :rolleyes:

 

Torej nima? homologacije pa si useen pri?el skoz tehni?nega?

 

?e ni skrivnost, kok te je ko?tal ror pa monta?a? Pa kje si vzel/montiral.

 

Smo radovedni :lol:

 

Sej ti ma? lohk vse homologiranu na avtu pa tehni?nega ?e zmeri nebo? naredu :D Ni va?n kaj je homologirano pa kaj ne, va?n kje tehni?ni dela? ;) Jest nimam homologiranga auspuha pa se dere kt svina, pa pridem zmerej ?ez :)

Pa kokr jest vem se pr nas da homologirat sam REMUS-a. Nej me kdo poprav ?e je ?e kak?n ki se ga da :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e je T?V za tvoj tip vozila potem pride? brez problema skoz. Samo papirji morajo biti in seveda ustrezna vgradnja.

 

Zanimivo ma npr. narejen BMW 330i, kjer je v izpuhu en ventil?ek, kateri deluje na podtlak in se odpre samo pri obratih vi?jih od 3500rpm in se od tam naprej komaj sli?i pravi zvok. ?e najdem slike bom prilepil

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e je TUV za tvoj tip vozila potem pride? brez problema skoz. Samo papirji morajo biti in seveda ustrezna vgradnja.

 

Preglasen je zelo relativen pojem. :rolleyes:

 

Torej nima? homologacije pa si useen pri?el skoz tehni?nega?

 

?e ni skrivnost, kok te je ko?tal ror pa monta?a? Pa kje si vzel/montiral.

 

Smo radovedni :lol:

 

No sam kokr jest vem dobi? TUV sam zram remusa pa ?e ena firma sm zdi da je u sloveniji, drugo je pa sam a-testirano, kar pa ni isto kot homologirano oz. iz a-testom ne more? nrdit homologacije. Drga? ?e si pa tako zelo ?eli? homologacije izpuha, naj ti en remusa posod pa papirje, pol pa homologiri, pa dej nazaj drug auspuh gor, pa po mo?nosti ?e iste ?tevilke na njega vre? kot so na remusu. ?eprav je to izguba ?asa in denarja :D Zdej nej pa dvigne roko gor tist ki ima homologiran auspuh pol boste vidl o ?em govorim :D

 

tega pa nisem vedel :blink: kaj pa ?e ti pride?, nwm. z magnaflow auspuhom na homolomo, kaj bi rekli :ne vem: access denied :D

 

?e ni TUV-ja zram nima? tam kaj iskat.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, na moje vpra?anje pa ?e ni nih?e odgovoril... :ne vem:

Kaj mi priporo?ate za dober zvok? :prstgor:

Z mo?nostjo homologacijo oz. da bi ?lo ?ez tehni?nega brez problemov... :policaj:

 

na e-bayu mas puno loncov za tvoj avto so pa kar dragi,power ful pa ne vem ce ima precni lonec se moram pozanimat :D

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.