Skoči na vsebino

?tevilo oktanov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Velikokrat smo se ?e spri?kali zaradi tak?nih malenkosti. No in sem slu?ajno naletel na tole stran spodaj.

 

Klikni me ne?no

Iz ?esar je razvidno, da navadni ?voh avti ne pridobijo ni?, navite japonce pa kar razganja od mo?i, ko jim natanka? kaj bolj?ega. :bravo:

Napisano

Kdaj sem ?e to dopovedoval in preizku?al. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jah men manj kuri ob enakem stilu vo?nje. Vsaj pol litra manj na 100km, kdaj tudi ve?.

 

Recimo razlika je o?itna, ko sem tankal super 100 na OMV, in potem tura LJ - ?elezniki - Tolmin - Bovec - Vr?i? - LJ

 

Povpre?na poraba 8,1 l :bravo:

 

S Petrolovo 95ko ga pa po ravnini pod 8,9 l / 100km ne spravim, pa ?e ?e tko "?param" z gasom... <_<

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

brez veze!!!

 

?e bi bilo tako ql pol bi jaz s kakim acetonom vi?al oktane pri vsakem avtu!!!

Bull shit ( vsaj zame)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Niso tolk va?ni oktani, kot pa sama kvaliteta bencina. Moje izku?nje pred 12 leti, ?e sem avto tankal v Avstriji (npr. 95 okt.) je imel kon?no hitrost kot tudi mo? za kak?nih 10-15% ve?jo(takrat ?e pri 101-ki). Mislim ,da se je zdaj kvaliteta bencina v SLO dost pobol?ala kot pred leti ampak ?e vedno ne tak kot pri na?ih severnih sosedih. Sem lani preizkusil, ko sem tankal v Avstriji-avto je dost bolj?e potegnil ,motor je bil ti?ji itd..

NI NAM LAHKO!!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Ne, ima pa 3 cilindre in turbino, pa pol mlajšega voznika za volanom  
    • A ta ima napako na motorju? Ker tolk razlike, če je šlo za isto pot in isti način vožnje pač ne more biti.
    • To so lokacije kjer sem preživel večino otroštva  
    • Definitivno glej v Nemčiji. Pri nas prodajalci očitno menijo, da je zadeva iz zlata. 1.5 motorja sam skoraj ne bi gledal, res pa da, imam na NC podobno konjažo in nimam ogromnih problemov s tem, po 13 letih izkušenj.   Prav nekih kritičnih stvari na NDjkah ni. Je res odlična serija. Gledaš pa stvari, kot jih gledaš pri vsakem rabljenem avtomobilu. Olje, kilometri...itd. Te težave z menjalnikom so govorica ja, ampak od kje izvira ne vem. Nisem še zasledil, da bi imel kdo v Sloveniji kakšne ogromne težave z menjalniki. Res pa, da večina ljudi sedaj kupuje ND2 z G184 motorji. Mogoče so te govorice na podlagi tega, ker je menjalnik slabši kot na NC seriji in ima nižje tolerance, kar pa vpliva vzdržljivost na dirkah in raznih autocrossih. Usnjeni sedeži se obnesejo čisto odvisno kako kdo skrbi za njih. Če ne skrbiš za njih tudi Nepalsko usnje ne bo zdržalo. Oprema je načeloma tudi od tebe odvisna kaj bi rad. Načeloma so pa vse opreme v tej generaciji kar lepo opremljene s tempomati, avtomatsko klimo, gretjem sedežev. Nakup iz Nemčije? Meni so dilerji priporočali nakup samo od pravnih oseb oz. avtohiš. Ker imajo Nemci strožje zakonodaje in se avtohišam ne splača nategovati folka.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.