Skoči na vsebino

Pokrov ventilov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ampak to ?e ni vse!!!

 

 

ma ti si pa k Top Shop :hohoho::hohoho:

 

?e pokli?ete v naslednje pol ure dobite poleg tega ?e,.......

 

hecam klopko,..priden si :bravo:

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Ej uklopko, ka?na pa je tale rde?a barva za bremze pa od kolektorja?? Mislm a je to sprej al prov barva? Opa?am da bi tole super pasal na mojo rde?o 323f-ko :jupiii:

panoramska.jpg
Napisano

hej

to je vse visokostopinska barva!! Rde?a in tako tudi srebrna!

 

Meni je dobro dr?ala in na bremzah kot na pokrovu ventilov in srebrna na za??iti kolektorjev!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

aha, kaj konkretno si pa uporbu ti, sprej, pi?tolo al ?opi?? sprej se da vrjetn u k?nmo bauhausu dobit... zanima me ?e do kolk stopinj si kej uzeu?

 

Lp

panoramska.jpg
Napisano

to je vse spray kuplen v leclercu ali pa? kjer koli majo te zadeve!!

Srebrni nej bi dr?al do 600°c Rde?i pa prav tako ker je kao prav za bremze spray

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

a ne bi blo lep?e, ?e bi tele ventildekle barvali z mat barvo ? :)B)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

?e lep?e bi bilo, ?e bi ?trihali Mazdine ?estake/wankle. :hohoho::P Sicer pa tak?no odporno toplotno barvo prodajajo dandanes skoraj povsod. Pa ?e na voljo ima? ali sprej ali v dozi. Mimogrede, mislim, da pokrov motorja ne vidi niti 100°C kaj ?ele 600. :blink: Isto velja za zavorne ?eljusti. Se pa take barve fajn prodajajo. :P

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Točno to, jaz bi klical na pooblaščenca pa naj menjajo, a si ravno s konec garancije?
    • Jaz sem prej tako močno zabremzal, da mi je zadnja luč padla v prtljažnik...
    • Razdalja med tračnicama pri tirih na slovenskih železnicah je natanko 4 čevlje in 8,5 palcev. Zakaj ravno toliko? Zato, ker je taka razdalja med tračnicama na angleških železnicah. Ker so železnice začeli graditi Angleži, je ta mera postala standard. In zakaj v Angliji uporabljajo tako mero? Zato ker so prve vagone v Angliji izdelovali v delavnicah, kjer so pred pojavom železnice izdelovali kočije. Za železniške vagone so porabili kar enaka podvozja, kot so jih prej rabili za kočije. Zakaj pa so za podvozja kočij uporabljali prav to mero (4 čevlje in 8,5 palcev? Zato, da so bila kolesa na kočiji prilagojena kolesnicam na starih evropskih kolovozih, ki so imeli to mero. Zakaj pa so imeli kolovozi to mero? Zato, ker so kolovozne poti napravili stari Rimljani med svojimi osvajalskimi pohodi. Njihovi dvokolesni vozički za konjsko vprego pa so imeli to mero. In zakaj so imeli vozički ravno tako mero? Zato ker so vprego konstruirali tako, da je sta vanjo natanko pasali riti dveh konjev.   Torej ni čudno, da slovenski vlaki vozijo tako počasi in neredno, če imajo pa za osnovo riti rimskih konj...  
    • Odločno protestiram!    Zahtevam, da objavo umakneš. Dobro, lahko jo tudi spremeniš.   Ker tole nikakor ni prav in to se ne sme pisati!       Pravilno je "dol z Golobom" in ne "dol s Golobom"...    
    • Tukaj kaj dosti filozofije ni. Če softwerska nadgradnja tega ne popravi, je lahko samo fizični defekt zaslona, kar pomeni zamenjavo. Če izgine po 10 minutah pomeni, da ko se segreje, funcionira, ko je hladen, pa ne.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.