Skoči na vsebino

dragi deli

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

No pred parimi dnevi mi je seu amortizer in zato se odlocim, da ga bo treba zamenjat :hohoho: .

Odpravim se v trgovino z avto deli ter na poti do tam racunam"100Eur dva" :bravo: .

Pridem v trgovino uprasam, on mal stora po racunalniku in rece"115 eur....eden". :blink: .

Studiram..... :( on me gleda js se kr studiram :( , recem mu naj sam mal pocaka, stopim ven poklicem zeno,

ji recem:"lubica sm glih v trgovini.En amortizer je 115Eur."Ona pa men:"ti pa tvoja p......a mazda,kot da mam pred bajto parkirano letalo ne pa pa avto..itd" js pa njej:"se ne rabima menjat, sam ko se pa bos vozla v sluzbo in bo od enkrat tvoje kolo vozilo pred tabo me ne klicat ampak se znajdi.." :ljubezen: pippippippippippippippip.............

konec pogovora,saj mi v tistem trenutku odlozi. :ne vem:

stopim v trgovino in recem:"gdej loh pridem po amortizer",on pa men:"v torek".

Napisano

Hudooo!!!

 

kako to misli? sesul!!!!(odlomil al kaj)Ali samo spustil olje!!!

 

Deli so kar dragi ja smo ne dam pa tok za en amortizer!!!

Kaj pa za obnovitev amortizerjev????? Si kej pra?al!!!

Jaz sem zadni? spra?eval za mojega isto !!!!

Cena za obnovitev

 

80? za spredna 2 montizerja +malo tr?a +3 leta garancija!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

drzi se sam se na kolesu in na lukni dela bum,bum,bum....

Ma js sm ga narociu,da se da obnovit pa sploh nism pomislo, mogoce naslednic. :bravo:

Napisano

?koda!!!!

 

 

Pa nasledni? kot si reku

!!!Le po?timaj da bo varno!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

No pred parimi dnevi mi je seu amortizer in zato se odlocim, da ga bo treba zamenjat :hohoho: .

Odpravim se v trgovino z avto deli ter na poti do tam racunam"100Eur dva" :bravo: .

Pridem v trgovino uprasam, on mal stora po racunalniku in rece"115 eur....eden". :blink: .

Studiram..... :( on me gleda js se kr studiram :( , recem mu naj sam mal pocaka, stopim ven poklicem zeno,

ji recem:"lubica sm glih v trgovini.En amortizer je 115Eur."Ona pa men:"ti pa tvoja p......a mazda,kot da mam pred bajto parkirano letalo ne pa pa avto..itd" js pa njej:"se ne rabima menjat, sam ko se pa bos vozla v sluzbo in bo od enkrat tvoje kolo vozilo pred tabo me ne klicat ampak se znajdi.." :ljubezen: pippippippippippippippip.............

konec pogovora,saj mi v tistem trenutku odlozi. :ne vem:

stopim v trgovino in recem:"gdej loh pridem po amortizer",on pa men:"v torek".

 

 

jaz sem zamenjal vse 4, 80 jurjev KYB original za Mazdo, plinski ;)

 

se mi ni zdelo pretirano dosti...

 

aja... na MX-3 V6 takrat, ko sem jo ?e mel.. leto dni nazaj

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

No pred parimi dnevi mi je seu amortizer in zato se odlocim, da ga bo treba zamenjat :hohoho: .

Odpravim se v trgovino z avto deli ter na poti do tam racunam"100Eur dva" :bravo: .

Pridem v trgovino uprasam, on mal stora po racunalniku in rece"115 eur....eden". :blink: .

Studiram..... :( on me gleda js se kr studiram :( , recem mu naj sam mal pocaka, stopim ven poklicem zeno,

ji recem:"lubica sm glih v trgovini.En amortizer je 115Eur."Ona pa men:"ti pa tvoja p......a mazda,kot da mam pred bajto parkirano letalo ne pa pa avto..itd" js pa njej:"se ne rabima menjat, sam ko se pa bos vozla v sluzbo in bo od enkrat tvoje kolo vozilo pred tabo me ne klicat ampak se znajdi.." :ljubezen: pippippippippippippippip.............

konec pogovora,saj mi v tistem trenutku odlozi. :ne vem:

stopim v trgovino in recem:"gdej loh pridem po amortizer",on pa men:"v torek".

 

Pust ?eno pa zbri? njeno cifro... :hudicek::hohoho:

 

 

Kje si pa nabavlu oziroma spra?eval za cene? Ma? tudi preko neta ugodnej?e variante.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Dober dan ... morda res cas da se vklopim v debato.

 

Deli za mazde so itak draki ko pes. In 230 evrov za dva nova amortizerja , je prevec. Posebej ker nasi avti po vecini niso vec novi.

 

A zal , tako pac je , in ko se zgodi , je treba pac premislit novo ali obnovljeno , morda celo rabljeno.

 

Rabljeno odpade. obnovljeni pa so , ce so narejeni dobro / glede na garancijo je menda tako / vsaj tako dobri kot novi . Ponavadi se avto se bolje pelje.

 

Ceprav je pa res , da ne vem kako je ko ti zena diha za vrat.

 

Torej , na tvojem mestu ... preklici narocilo , in obnovitev. Je pa res da bo avto par dni na suhem.

 

Lp !

Right foot down.

Napisano

Sam a ni tko da se amortizerji vedno pedenajo u paru, k drga? je baje enmu posameznmu dougcajt! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Vedno vsaj v paru ja. Sej stane za dva menda majn ko 15 tisoc ta starih.

 

O gospod J.! Lepo, da te kon?no tukaj vidim. ;)

 

Kdaj bodo kak?ne slike avta??

 

LP

 

Sorry za offtopic...

 

IPB Image

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.